2015. december 6., vasárnap

Real Techniques összecsukható ecsetcsalád


Megvettem mind a két nagyot anno, bár csak egyet szerettem volna, de hát az akció az akció, ellenállni pedig elég nehéz.

Csukva, biztonságban

Bronzer ecset, tisztes nevén:  Real Techniques Retractable Bronzer Brush
 
Ez jó nagy és meg kell hogy mondjam, jó nehéz is. 74 gramm.  Előnyben részesítem a természetes szálú ecseteket, de nincs bajom alapvetően a szintetikussal sem, de ez nekem  olyan túl műanyag. Használat közben ezt megbocsátom neki, szép egyenletes munkát végez. Részemről ez egy egynek elmegy ecset, jól dolgozik, nincs vele bajom, de retikülbe dobálásra nagy és nehéz is. Arra tuti, hogy jó, ha repülünk nem lesz baja a bőröndben, és végül is ezért vettem. Lehetne tömöttebb, értem én nem csak tömött ecsetek léteznek a világban. Nem venném újra.
A nyitás első fázisa
Púder, pirosító ecset, tisztes nevén:
Real Techniques Retractable Kabuki Brush

Puha, dolgos kis darab. Imádom. Ez a kistesó, tömött, puha, masszív a tokja, rendesen cuppan, biztosan nem fog kitágulni pár hét alatt. 51 gramm. Jóval kisebb, mint a bronzer ecset. Igazából nem tudnék megnevezni olyan porállagú dolgot, amire ne lenne jó. Nálam pirosítóecset szerepe lesz egyelőre, aztán amikor utazunk vagy veszek még egyet púdernek vagy ez lesz a púderecsetem.
A púder/pirosító ecsetnek nem bánom az árát, nem volt drága, az összecsukható bronzer ecset viszont már igen. A mosás nem gázos, pont olyan, mint bármelyik sima nyelű ecsetnél. A műanyag szálakból pikkpakk ki is jön minden festékmaradék. Talán kicsit még jobban figyelek, hogy nehogy belefolyjon a víz a ragasztáshoz.

Nyitva, fekve
Mindezek mellett aztán tényleg nevetséges a párszáz forintos szúrós büdös dm-es összecsukható borzalom. Nem is tudom, hogy azt hogyan tudtam anno ezer éve elviselni. Legszívesebben letagadnám.
Felülről, látszik szegényeken, hogy használva vannak :)

Barátnőmnek vettem az összecsukható rúzsecsetet, amit ha rúzsos lennék, magamnak is megvenném.  (Meg fogom, de sosincs, amikor arra járok) 

Tisztességes nevén: Real Techniques Retractable Lip Brush. Nem próbáltam ki természetesen, de a fizikai megjelenéséről annyit elmondhatok, hogy bombabiztos, ugyanúgy záródik, mint a többi. A kupakja teljesen lezárja (ellenben a MAC-es hasonló darabjával) így retikülbe is dobható, neszeszer nélkül is akár. A szálai egyébként elég merevek, majdnem már túl merevek. Ha nem is ezzel készíteném az Oscar kiosztó sminkjét, tuti ezzel igazgatnám a mosdóban. Szuperpraktikus és a már említett MAC ecsethez képest az ára igen barátságos.

Kupakos rúzsecset, rúzsosoknak szuperpraktikus

 

Ti hogy álltok az összecsukható ecsetekkel?
Zseniális találmány vagy a pokol szüleménye?


1 megjegyzés:

  1. Nekem megvan az RT Kabuki! Nagyon szeretem, mert magammal vinni csak ezt tudom!

    VálaszTörlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány