2015. július 4., szombat

Alapozó ecsetek, körkép


Ma az alapozó ecsetekről írok. Ez az öt a legkedvesebb számomra. Kezdetekben egy tégelyes alapozóhoz az Yves Rocher macskanyelvét használtam, ami a kategóriájához képest nem csíkozott nagyon, de azért ég és föld egy tömött ecsethez képest. Aztán jöttek sorba, és szerintem sosincs megállás. Nézzük a kedvenceket!
Sigma F80, RT Buffing brush, Zoeva 103, RT Expert face brush, Zoeva 104
Sigma F80, RT Buffing brush, Zoeva 103, RT Expert face brush, Zoeva 104

Sigma F80 Flat Kabuki
Nagyon-nagyon vártam, mikor lesz az enyém, januárban a -20 fokban nem volt kedvem elmenni a boltba. De egy szép napsütéses téli napon megvettem a drágát. Az is volt, szó szoros értelemben, de legalább nem kellett postáztatni meg a vámmal vacakolni stb. Szóval első ránézésre a boltban így, hát ez meg mi, tök pici. Én ezt sokkal, jó nem sokkal, de nagyobbnak képzeltem el. A leírásban az van, hogy a hosszú nyél milyen kényelmes, ennek szerintem semmilyen hosszú nyele nincs, 15.8 cm az egész, nem kényelmetlen, de nem is hosszú. Súlya 36,98 gramm.
Kiválóan dolgozik, tényleg egy kósza csíkozás sincs, egészen folyékonytól az erősen krémes anyagokig mindenre jó. A Holika Holika BB-je talán az egyetlen, amit nem mertem használni vele, de az tempera sűrűségű. Egy élmény vele alapozni. A mosása szerintem attól függ, hogy korábban mennyit volt használva. 2-3 használat után simán egy perc alatt minden kijön, na de ha előtte lustaság volt uralmon, akkor jön utána a büntetés. Joico lila samponját használom hozzá, csillog-villog tőle.

Innentől nem az empirikus rész következik.
Összefoglalva, remek darab, csillagos ötös, de szerintem nekem nem kell ez a túlmarketingelt márka, mivel naponta egyszer sminkelem ki magam, nem harmincszor. Átlag ember vagyok, nem a youtube sztárja. Szerintem ez a Sigma őrület a youtube-ról belement az emberek fejébe, és a 15 éves magyar youtube „celebek” is ezzel rohangálnak, és azt sem tudják, milyen színű tokot rendeljenek hozzá. Rettenet, és inkább az, hogy honnan van erre pénz, azt szeretném tudni, mert nekem anno szemceruzára volt, pont, később spirálra.
Kipróbálásra jó volt, meg jó volt, hogy személyesen meg tudtam vizslatni a szemre való ecseteket, de látványra, fogásra a Bőszecsetnél nem tudnak többet. Illetve hozzáteszem ha MAC-es minőségű/áru cuccokkal játszik az ember jó lehet ez hozzá, mert minőséget a minőséggel mindig jó, de egy drogériás szemfestékhez minek több ezer forintos ecset?
A szemhéjalapjukra be fogok még nevezni mindenképpen, és ha lesz akció pár szemre való ecsetet is lehet beszerzek az évek alatt, de nincs huuuuu ez mennyire jó érzésem, és ez fáj. (bocsánat a terjedelemért és a kalandozásokért)
Sigma F80
Sigma F80
Sigma F80 szemből

Zoeva 104 / Buffer brush
Tökéletesen ugyanazt tudja, mint a Sigma F80. Megjelenésre is kísértetiesen hasonlítanak. Na jó, ez egy kicsit, tényleg icipicit nagyobb, és sokkal tömöttebb. Ha le lenne takarva, hogy mit használok nem biztos, hogy meg tudnám mondani a különbséget. Maximum súlyról, végeredményből biztosan nem. 49,18 gramm.
Sosem hagyott csíkot, nagyon szépen dolgozik. Nem szívja magába a festéket. Nagyon puha, öröm vele a pofikat simizni.
Lassan szárad meg (egy egész nap), előre kell tervezni a mosást, de a festék maga hamar kijön belőle. Sima samponnal mosom, régebben Yves Rocher samponnal, most Joico van itthon. A szőre eddig nem hullott bőven lassan egy év alatt. A Barbara Hofman ecsettisztító szappanról majd külön írok.
Megvan az egész 25 darabos kollekció, nagyon szeretem mindet. Árban simán jobban megéri, mint a Sigma, főleg, hogy a vámon nem kell izgulni (EU).
Zoeva 104
Zoeva 104 szemből

Zoeva 103 / Defined Buffer
Ez életem első ferdére vágott lapos kabuki ecsetkéje, és tutira nem az utolsó. Tényszerűen ugyanazt tudja, mint a többi lapos ecset; nem csíkoz, nem maszatol, nem nyeli el a festéket, könnyen mosható. Ami nálam egy nagyon jó tulajdonsága, az az, hogy az élesebbik felével az orrkarikáim közé is szépen behelyezi a folyadékot és el is dolgozza. (3 orrkarikáról van szó). Súlya 37,16 gramm, hosszúsága a rövidebb felén 16,2 cm, a hosszabb felén 16,8 a nyele végétől számolva. A szőr a rövidebb oldalon 1,7 cm, a hosszabbik oldalon 2,5 cm.
Zoeva 103
Zoeva 103
Zoeva 103

Pár kép a klasszikus lapos típusú ecsetekről együtt
Zoeva 104, Zoeva 103, Sigma F80
Zoeva 104, Zoeva 103, Sigma F80
Real Techniques Expert face brush
Boltban vettem, így nem lepett meg a mérete, de ha rendeltem volna, tuti rácsodálkozom, jé ez egész pici. Egyébként, nem az csak valamiért nagyobbnak gondoltam, de a közepénél 15,5 cm. Szerintem ez 9 USD-ért sem lenne drága, de szerencsére olcsóbban szereztem be.
Alapvetően lapos kabuki párti vagyok, de ezzel az ecsettel is nagyon szépen el lehet dolgozni az alapozót, sőt, igazából utazáskor mindent. Ha az Expert face brush-sal alapozok a RT Buffing brush-sal szoktam púderezni, nagyon szépen összedolgoznak. Szerintem kellően puha, a tömöttsége kiváló, emiatt nem is tudna puhább lenni. Az első mosáskor kiesett egy szál szőr, azóta semmi baja. Mosni könnyű, gyorsan kijön belőle az alapozó. 28,84 gramm, nagyon könnyű, nekem már-már túl könnyű, nem érzem a kezemben.
Az ecset maga szerintem jó, bár sajnos beleestem abba a csapdába, mint a Sigma F80-nál, hogy láttam, mindenki hogy istenítette, és nagyon vártam, és ez nem egy csoda, ez csak egy alapvetően jó minőségű ecset. Személyes megjegyzés, szerintem ez azért megy csodaszámba, mert a magyar piachoz képest csoda, sőt, nincs is magyar ecsetpiac a BőszEcseten kívűl, de ők nem reklámoznak, így nem menők, mint a Real Techniques, megjegyzés vége. 
Real Techniques Expert face brush
Real Techniques Expert face brush

Real Techniques Buffing brush
Külön is írok róla, mivel nem csak púderhez jó. Sőt, igazából mindenre jó. Folyékony és krémes alapozót is lehet vele feltenni, én nem szoktam, mivel van másik 4. Amivel a legjobban szeretem használni az a Yamuna ásványi alapozója. Nagyon tömött, nagyon erősek a szálak. 26,72 gramm, hát ez már tényleg nagyon kis könnyűke. Mosni ezt is pont olyan könnyű mosni, mint az összes többi RT ecsetet.
Real Techniques Buffing brush
Real Techniques Buffing brush
Összehasonlítás
A Zoevás 104 Buffer ecsetnek a szőrtő átmérője vastagabb és a szőrök hosszabbak, a Sigma hozzá képest olyan, mint ha az éheztetett kisebb ikertesója lenne. Megadom mindkettőnek az ugyanolyan jó jelzőt, mert önmagában mind a kettő remek darab (remélem az is marad) és csuda jó használni, de szerintem a Zoevás pont azt tudja, mint a Sigmas sokkal barátibb áron.
A Zoevás nehezebb, amit személy szerint jobban kedvelek, nem nehéz, csak érzem, hogy van valami a kezemben. A Sigmás könnyebb, éppen a határon van, ha még 2 grammal kevesebb lenne, már bántana, hogy nem érzem. (Sigma 37 gramm, Zoeva 50 gramm)
A Zoeva 5000 forint alatt van, 3 euro a posta, nincs vám, tutira.
A Sigma 6500 forint kb. jelenleg, évente kétszer ingyen szállítanak, viszont ha még rendel hozzá az ember valamit, mindjárt jön a vám, és hát a postázás bizonytalansága. Pink Panda 6700 forintért adja, a nyugalomért megéri az a 200 forint.
Zoeva 104, Sigma F80; hosszúságra nincs sok különbség
Zoeva 104, Sigma F80; oldalról sincs nagy különbség
Zoeva 104, Sigma F80; szerintem felülről sem
Az Real Techniques Expert face brusht összehasonlítva egy lapos kabukihoz képest a legnagyobb különbség ugye a forma és innentől kb. nincs is nagy értelme a hasonlításnak, mivel két külön versenyszámban indultak. Ha az árakat nézzük, már itt sem egy kategória. Sigma F80 24 USD, a Real Techniques Expert face brush 9 USD.
Az Expert face brushnak nincs "éle" orrtövet nehezebb vele elérni. Nekem orrkarikáim vannak, ez a terület lapos kabuki párti, de a ferdére vágott még annál is jobb. A Sigma a nagyobb felület miatt több festéket nyel el (ez más lapos kabukira is igaz) viszont, pont e miatt a nagyobb felület miatt, gyorsabban is dolgozik.

Mostanában minden a Barbara Hofmann ecsettisztító szappannal tisztítom, ami egy nagyon szuper termék, de róla egy külön posztban volt szó.

Nektek melyik a kedvenc alapozó ecsetetek?

2 megjegyzés:

  1. Szia Ildi, most esett csak le, hogy van blogod! Nagyon tetszenek az írásaid, csak így tovább, szereztél egy rajongót :D!
    Nekem most az "agyonhájpolt" RT expertje jön be a legjobban. Pont a mássága miatt néztem ki magamnak. De azt hiszem nálam sem lesz megállás. Nem nyugszom míg egy Shiseidot is nem szerzek.
    A Zoevákat tapiztam valakinél. Annyira puháááák ^^!
    Üdv Magyarországról!
    Aida (KM-en umpalumpa)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Még nem olyan régi ez a dolog :)
      A RT ecsetek nem drágák, megéri őket kipróbálni, még akkor is, ha nem lesz kedvenc. (de az lesz)
      Annyit kipróbálnék még, mint a Shiseido, de ezekkel, ami most van, még évekig jól elleszek.

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány