2015. július 11., szombat

Zöld és lila smink



Ez az a pillanat, amikor a zöld és a lila találkozásából valami csodás dolog születik. A Yamuna szemhéjfestéke pontosan az a zöld, amit szeretek és ugyanúgy pontosan az a lila, amit szeretek. Ami a legjobb, ha ezek ketten egymásra találnak. Egyébként ez a zöld gatyám az egyetlen zöld ruhám, semmi más nincs.


Alkalom nincs, megyek sétálni, macskakaját venni ennyi. (végül a 30 fokban nem mentem)
Be van borulva, mondjuk ettől még 26 fokot mond a Gismeteo, a fényvédőt  ezen a napon elsunnyogtam egy 15 faktoros krémmel. Nem szép dolog, de egy régi alapozómat túrtam elő, és elfelejtettem, hogy ebben nincs fényvédő. Ez az Estée Lauder Double Wear Light Stay-in-Place Makeup 03-as színe. Ilyen színű voltam tavaly nyáron, imádtam ezt a kis cuccot. Nincs üvegből a csomagolása, nem kell félni, hogy összetörik. Bár nem kelt (ál)luxusérzetet, és nem menő külsőre, attól ez az egyik legjobb csomagolás. Ez a szín nekem már sötét, és ahogy nézem be is van sűrűsödve, ez volt a búcsú tőle. Ecset hozzá a Zoeva 103-as  ferde lapos kabukija.
Az alapozót a Lancome Translucence porpúderével (Silky Loose Powder, 100) fixáltam, és mivel ebben van egy remekül működő puffni, nem kellett hozzá külön ecset sem. Mivel már alapból jó sötétre sikerült az arcomat kiszínezni a pirosítóból egy viszonylag egyszerűbb színt választottam, olyan bőrközelit. Ez a Kell a Púder!-től a nature színű. Ha a hajamból kijön a meleg árnyalat ez már nem lesz a tuti, rá kell feküdnöm az elhasználására. Pirosításhoz a Real Techniques összecsukható ecsetét a Reteactable Kabuki Brusht használtam. (Utólagos megjegyzés, hogy a melegben ez a púder kevés a mattításra)
Imádom, hogy a Kell a Púder! pirosítók csak félig nyitottak, és becsukható
Amíg a Zoeva Eyeshadow Fix (pearl) száradt egy kicsit a szememen, addig a szemöldökömet a MAC Fluidline brow gelcreme-vel a dirty blonde árnyalatával és a Zoeva 312-es ecsetével erősítettem meg.
A szemre adott volt a két Yamuna szemhéjpor a zöld (aventurin -006) és a lila (amethyst-016) színek. Ehhez világos színnek az Estée Lauder mini palettájából a Pure Color EyeShadowból (Lisa Perry kollekció) a 10 Ivory Slipper szít választottam. Ez felvittem a szemzugba és innen kiindulva azokra a felső részekre, ahol később már nem szeretnék színt látni, és egy kicsit lejjebb. Ehhez a Sonia Kashuk No.28-as ecsetét használtam. Először a zöldet feltapogattam a Coastal Scents  BR-C-N51 ecstével, majd a lilát a Sonia Kashuk No. 26-os ecsetével. Utóbbi ecset megy a kukába, nem bírom elviselni, nagy is és szúr is. A szúróssal elsatíroztam a mozgó részen, felül a világos színhez használt ecsettel plusz por nélkül.
A középső ecset szúrja a szememet, minden értelemben
A szemceruzákkal is követni szerettem volna ezt a zöld lila átmenetet. Zöldből először az Essence Long lasting ceruzáját próbáltam a 060 Moss Undercover színben, de egyszerűen nem fogott. Ezt nem a minőségének gondolom, hanem az idő múlásának, bár ki tudja. Áttértem a NXY Retractable eye liner 07 lime green színére. Nagyon szépen fog, isteni színe van, amiből sok nem látszik, mert a szemhéjport szépen rápakoltam. A lilához nem volt jó cerkám, ezért egy hasonlónak se mondható tök másik lilát használtam az OCC-től, Black Dahlia színben. Erre is ment a Yamuna por, tehát a ceruza színe nem látható. A szempillatőbe a porokat a Sonia Kashuk mini ecset szettjéből a Smudge #4-es számú ecsetével vittel fel. Ez az ecset is szúr, nem ajánlom. A készlet rendes neve a Smokey Eye Brush Set, a Smudge ecset ebből 10,6 cm hosszú.
Végezetül szempillaspirál, Lancome Hypnose Star. Utána még, hogy tuti legyen a dolog feltettem egy kis huncutságot a vízvonalra, ami a MAC Toledo kollekciójából a Chlorafill nevű szemceruza. Kell venni hegyezőt, mert a Sephorás ceruzákhoz hasonlóan azt sem hegyezi a régi, de az összes többit igen. Ez a spirál is érik a kibobásra. A képek pár órával később készültek a sminkeléshez képest, de a spirál akkor is potyog, ha jószívű vagyok.
 
Ha sokan néztek, veszek egy rendes fényképezőgépet, és sokkal átérezhetőbb, színesebb képeket csinálok
Amikorra készen lettem, a pirosítót már frissíthettem is újra, valahogy elpárolog. Na de majd én utánajárok ennek a dolognak. Jó, igen, veszek krémes pirosítót.

A rúzshoz később jött meg a kedvem, lemaradt a csoportképről, ez az Elizabeth Arden Ceramide Ultra Lipstick Rose 17-es színe. Igazából sok különbség nincs a vele és a nélküle állapot között, biztonságos, azaz nekem való.
Van tuti szemcerkahegyező ötlete valakinek?
Szoktátok a zöldet és a lilát kombinálni?

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány