2016. február 29., hétfő

KUKA KEDD 27. HÉT



A mostani Kuka Keddben szereplőket nem volt nehéz összeválogatni. Rendet tettem a fürdőszobában a csap alatti szekrényben. Hogy ez a tett mekkora csodákra képes néha! A szekrény is simán ment. Egész erősnek érzem magam.


Mi megy most a szekrényből?
Még több blézer!

Egyes a szürke tök jól néz ki. Tök jó, hogy rövidebb az ujja, és a narancs szegély is menő rajta. 2013-ban volt rajtam utoljára, amikor még a sulis munkahelyen vizsgáztattam a csibéimet. Valaki más sokkal nagyobb hasznát fogja venni majd.


Kettes a tipikus OTP-s kabát. Nem divatos, nem is csinos, de a néniknek nagyon tetszett. Nem állítom, hogy egy melóhelyen a célközönségnek kell megfelelni 100 százalékban, de ha már egy bankban dolgoztam X piercinggel a fejemben ennyit megtehettem kompenzálásként. Szerintem értékelték.


Fehér rövid ujjú darab következik, ami már történelem egy elfeledett darabja, még a Jeans Clubból volt. Sosem veszem fel, mert fehér, és ha fehér van rajtam, akkor azt tuti leeszem. Tapasztalat a minden nap fehérben dolgozós időkből. Sok mindenre jó az az OTP-s zöld sál. Szóval nem hordom. Nem rossz, mondjuk az a két zseb nincs a legjobb helyen, meg az övtartó is felesleges, de ha ezek nem lennének, akkor sem hordanám.



Mi megy a fürdőből?

Elsőre a W7 paletta, az In the night került ide, mert azóta, hogy megírtam róla a tesztet, nos, azóta eszembe sem jutott elővenni. Ezt alapból a teszt miatt vettem meg. Már akkor nem volt nagy bizalmam felé, de a Krémmánián van egy csomó öt csillagos vélemény a W7 palettákra, és gondoltam ennyit bele lehet fektetni a blogba. Nem. Nem sznobságból fogom lapátra tenni, de sehol nincs egy Urban Decay vagy egy Kat Von D-hez képest, és ha már azokat megvettem, akkor inkább használom azokat, ezt meg még új korában odaadom valakinek ahelyett, hogy itt heverjen még egy évet. Ide még hozzáteszem, hogy ezt 10 kanadai dollárért vettem meg, így ez szavam sincs ellene, de 4500 forintért tuti háborognék.



A másik két lapátra kerülő dolog a Real Techniques ecsetkészletekkel hozzám került tokjai. Haszontalanok a végtelenségig. Első körben vegyük az állvány funkcióját. A macskák tuti imádnák kicibálni belőle az ecseteket. Viszont én nem szeretem cibálni őket, de visszaszenvedni meg még annyira sem. Aztán vegyük az utazáshoz szánt ecsettok funkcióját. Hé, ezt nem lehet bezárni! Ha egy téglatestnek próbáljuk elképzelni, akkor a 6-ből csak 3 oldala van meg. Ha beleteszed a koszos ecseteket a tokba, azt be kell zacskózni vagy valami, még mielőtt beleteszed a bőröndödbe, különben szép lila szemfestékporos lesz a mellette lévő fehér pólód. Ennél még egy Tescós szatyor is hasznosabb, és még könnyebb is.



Megvagyunk a listával. Tudom nem szép dolog, ha az ember dicséri magát, de végül is nem is magamat akarom dicsérni, csak félig. Egyre jobban tetszik ez a rúzs. Mindegy milyen márka, a színe a lényeg. Nézegetem a képeket és nem is zavar, hogy csak a szemöldök és a rúzs van ott, semmi más. Már megérte.
Ezek lennének a mostani Kuka Kedd távozó dolgai.


Az utazáshoz használt ecsettartóitokra,
vagy kozmetikai szempontból való utazási szokásaitok lennék kíváncsi.
Mennyit és hogyan?



4 megjegyzés:

  1. A paletta tokja tetszik, mert lila. :D Sajnos nekem is erőt kellene venni magamon és kidobni ami nem kell...... Nagy gyűjtögető vagyok.
    Régen elvittem a komplett sminkfelszerelésem egy nyaralásra, aztán használat nélkül hoztam haza. Olyan helyre csak alapozót, púdert viszek. Vagy ha rokonlátogatóba megyünk. Másfelé mostanában nem utazom, oda elég, sajnos a bőröm sosem volt szép..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tokja lila, de lötyög meg zörög, minden, csak nem jó.
      Tavaly nyáron én is sokkal több cuccot vittem magammal, mint ami indokolt volt. Csak, ha kell is "menni valahova" akkor már kisminkelem magam, ha már évente egyszer látnak.

      Törlés
  2. Régen utaztam már. Nagyon régen...
    Nyaralásra csak spirált, 1-2 szemfestéket és valami szájravalót vittem anno. Ecsetet nem nagyon. Alapozót, púdert sosem, mert mindig meleg helyre szeretek menni.
    Ha rövidebb utazásra mentem munkaügyből vagy más dolog miatt pár napra, akkor több sminkszert vittem: Alapozó, vagy bb krém, szemfesték, ceruza, rúzs. Mikor már volt utazó palettám, akkor csak azt, mert teljesen komplett volt. Ha mostanában mennék az ecsetekkel bővíteném csak a repertoárt: alapozóhoz, szemfestékhez 2 db, meg valami univerzálisat. Azt hiszem nem parázom túl a dolgot :)
    Kuka Kedd alkalmából csak egy régi Twin Set Púder repült- baromi régi volt, nagyon szerettem és csak nosztalgiából tartogattam. Azt hiszem már nem sok ilyen maradt. Egy selyem blúzt is kidobtam, mert a hátán van egy varrás, ami szétnyúlt-feszült és nem szép. Régi darab volt ez is.
    A gyerekholmikkal még kínlódom. A játékokkal nem csináltam semmit, a kinőtt ruhák meg megint nagyon összegyűltek. Le vagyok maradva ezen a téren.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyerekruha és játék nem lehet egy egyszerű kérdés. Nekem ez lesz majd egyszer a legrosszabb, össze vissza fogom venni a cuki dolgokat és nem tudom majd kiselejtezni, mert cukiii.

      Ó selyem(szerű) blúzom még nekem is van, de nincs szívem kitenni még, most blézer hetek következnek.

      Kíváncsi vagyok, hogy a nyáron megyünk-e valahova, és hogy miket fogok magammal vinni. Ha lesz nyaralás.

      Törlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány