2016. március 1., kedd

Mindennapi társaim Februárban



A február eleje szenvedéssel indult. Rossz kolléga, hideg, kedvhiány. Ezekben a napokban nem is nagyon írtam, mert úgy voltam vele, hogy ezt a negatíváradatot jobb belül tartani. Február közepétől egészen jól voltam. Visszajött az életkedvem, és újult erővel vágtam a dolgokba, többek között a blog dolgaiba.


Februárban sokat sminkeltem. Ezzel töltöttem ki a szükséges magammal vagyok időt. Az arcápolás terén egy nagy új kedvenc lesz, ami szinte minden mást letaszított a trónról.

Nézzük őket sorba!
Kezdjük is rögtön azzal a bizonyos dologgal, ami megváltoztatott mindent az arcápolási szokásaimmal kapcsolatban. Ez nem más, mint a Clarisonic ProfileSmart készüléke. Azt még pontosan nem döntöttem el, hogy megérte-e a 300 dollárt, vagy olcsóbbat kellett volna venni, de ami biztos, hogy az arcom kimondottan jól néz ki. Minden álszerénység nélkül kijelenthetem, hogy nagyjából most vagyok a legszebb. Most is vannak mitesszereim és most is vannak piros foltok az orrom körül, de valahogy az egész fejemet nézve olyan egységesebb a kép. Ami viszont a legjobb az egészben, hogy 3 hete nem hámlott az orrom. Te jó ég, hogy én ennek mennyire örülök! Sarokcsiszolásra is használtam a gépet egy arra való fejjel, hát, ez nekem jó, de a férjnek kevés. Nekem tetszik, de majd veszek egy erősebb fejet a férjnek.



A következő két kedvenc és egyben legtöbbet használt cuccok közül az egyik már üres is. Kézkrémek következnek, mégpedig az Etude House Missing U és a TonyMoly Panda’s Dream White Hand Cream, ami ki is ürült. Cukik, jó érzéssel tölti el az embert, ha cuki dolgok veszik körül, vagy ha cuki dolgokat használ. A pandás kézkrém elég sűrű és gazdag, nem szívódik be fél pillanat alatt, de a türelemért cserébe nagyon jól hidratál. A fókás kézkrém is szuperül hidratál, de ez beszívódik rögtön, napközbe jobb választás.


A következő tétel igazából kettő, nem is egy. Ezek a MELT Cosmetics stack-jei, azaz mágnessel építhető szemfesték palettái. Kettő színben van meg, a Radioactive és a Love Sick. Ezeket használtam a legtöbbet februárban. Illetve ezeknek köszönhetően voltam fél februárban papagáj. Ja és még a Kat Von D óriáspaletta kékjei is dobtak egyet a szivárványos megjelenésemen.


A Radioactive egy egészen új termék, egy hónapja lehet kapni. Neon színeket tartalmaz, amiket akkor érdemes csak megrendelni, ha tudja is használni valamikor az ember. A zöldet imádom, a narancs és a rózsaszín is virít, rikít, de ha füstös szemhez kellenek kiegészítésképpen, akkor is megállják a helyüket. A sárgát is jónak tartom, de itt már megint a szokásos történt, hideg citromsárgára számítottam, és egy aranysárgát kaptam.
Remélem emlékeztek még a Stila in Know palettára és a matt színeire. Anno azon voltam dilemmában, hogy fogom-e valaha használni a narancsos színt, a Fire-t, és igen. A Radioactive stack narancssárgájához. Valami elképesztő. Imádom.


A Love Sick egy kevésbé figyelemfelkeltő vagy megbotránkoztató, ha úgy tetszik paletta, viszont ettől még tökéletesen beleillik a színvilágomba. A kékje nagyon csalóka a képeken, a valóságban matt sötét árnyalat. A bordó a Cargo Northern Light palettából a Reindeer színre emlékeztet, de annál sokkal kifinomultabb. A lila is meglepően tetszik, amiben nem az a meglepő, hogy egy lila tetszik, hanem hogy a századik lila színem és még így is van benne valami, ami miatt tetszik. Ebben van valami trükk, mert metálos lila is tud lenni és lila-bordó színátváltós cuccá is tud alakulni. A világos színről azt gondoltam, hogy majd egy uncsi darab lesz, de nem. Ez egy csodás szín, ami remekül passzol mindenhez.


Arról, hogy megérték-e az árukat majd később lesz szó.


Alapozó alá a MAC Prep + Prime Skin Base Visage primert használom mostanában. Ez nem lett kedvenc, viszont minden nap használom, főleg, hogy elfogyjon. Valamilyen egyenletesítést csinál, de a Lancome primer ennél sokkal jobb. Ez az a termék, amire nem mondom, hogy rossz, de ha hozzáteszem az árát, akkor már inkább leszek indulatos, mint mosolygós.



Másik MAC termék, amit sokszor használtam mostanában, az a szemöldökformázó, amit Fluidline Brow Gelcreme néven árulnak, és a Dirty Blonde színben van meg. Igazából csak visszatértem hozzá. A sok sárga és narancs smink miatt ezt érzem jobbnak, az Anastasia Beverly Hills Ash Brown színéhez képest. Teszt is volt róla régebben.


A téli szürkeség miatt is igyekeztem nem kihagyni a highlightert, amiből ebben a hónapban a ColourPop Super Shock Cheek Stole the Show színe lett került ki kedvencként. Mindenhez megy, mindennel okés. A ColourPoppal kapcsolatos legnagyobb bajom, hogy ujjal kell használni, de ez a probléma kezd egyre kisebb lenni, ahogy szokom a dolgot.


A szájra való cuccok közül mindenképpen a legtöbbet a ColourPop márkától használtam hol kisebb, hol nagyobb sikerrel. A nagyobb siker a ceruza és a Lippie stix típusok voltak. A ceruzák nagyon puhák, krémesek, mások, mint egy Rimmel mondjuk. A Lippie Stix egy hosszú rúzs, ami meglepően tartós. A kedvenc színpárom a Flawless volt a hónapban. Lesz róluk teszt, ígérem.


Ajakra kellett valamilyen ápoló is, mert voltam olyan okos, hogy hagytam szétszáradni őket néha. Két ajakápoló van rendszeresítve a mindennapjaimban, amiből az egyik a Yves Rocher málnás darabja a fürdőszobában. Felkelek, egyből használom. Fogat mostam, biztosan használom. Lemostam a sminket, gondolkozni sem kell, mi jön. A másik, ami az ágynál van estére, az egy Burt’s Bees darab. Az Yves Rocher ajakápolóra nem mondom, hogy csodát tud, vagy hogy megold nagy problémákat, csak egyszerűen szeretem használni. Ha valaki szeret valamit használni, akkor fogja is, nem lesz csak olyan kínlódás.


Körömlakkok közül is az Yves Rocher darabjai kerültek ki győztesként. 3 lakkom van tőlük, mind a hármat nagyon szeretem, csak a zöld most éppen elveszett. Maradt a kék (62 Bleu Volubilis) és a lila (32 Figue). Nem tudom az okát, hogy miért bírja tovább a körmeimen, mint egy OPI vagy China Glaze lakk, de simán veri a drágábbakat. Zárójeles tippem talán, hogy ezeket online rendeltem és talán frissebbek.


Amikor nem éppen neonzöld vagy sárga szemfestést csináltam, akkor előszeretettel nyúltam az Urban Decay szemcerkáimhoz. Az összeshez, de ma a kéket az Accuse nevűt emelném ki, mint a legszebb kék szemceruzámat. Csillámos királykék, ami siklik a szemhéjon anélkül, hogy rá kellene nyomni.


A következő kedvencemet már sokat láthattátok a blogon, és nem is véletlenül. Ő a Bőszecset 24 6008000 Sensual nevű pirosítóecsete műszálakból. A ColourPop pirosítóhoz próbálgattam leginkább, amihez úgy nagyjából jó is, de ujjal a legtutibb, vagy együtt a kettő.


A Sigmától rendeltem az ősszel egy kúpos alapozó ecsetet, mondván ilyenem még úgysincs. Az ecset neve Tapered Kabuki F86 és csücskös. Az orrkarikák miatt is rendeltem és jelentem erre nagyon jól bevált. Egész arcra működik, de az erőssége egy sima lapos kabukihoz képest az orr környéke.



Kontúrozáshoz vettem egy rakat ecsetet már, de megint visszatértem a Sephora Pro Contour 79-es ecsetéhez. Teljesen jól teszi a dolgát. Majd ha az új paletta megérkezik, meglátjuk, hogy a kontúrfesték vagy az ecset-e a fontosabb.


Három picurka ecset marad a végére. A Zoeva 230 Luxe Pencil ecset, a Sigma E15 és a Real Techniques Accent Brush. Mind a három maszatolásra hivatott, csak teljesen más formában. A Sigma darabja az alsó pillasorban a legjobb. A Zoeva a külső csücsökben, de akár a mélyítő vonalban is hasznos. A RT darabja pedig a felső pillatőbe remek, akár szemcerkához akár porhoz.



Szeretem a cicám

Jó sok sminkcucc lett a listán és nagyon kevés egyéb. Hajra semmi extrám nincs. Arcra a Clarisonic, testre pedig csak kifogyasztom a rakatnyi kinyitott tusfürdőt, hogy ne foglalják a helyet. Talán a The Body Shop csillámos testápolóit tehettem volna még ide, de inkább azért, mert sokat használtam (hogy elfogyjon) nem azért, mert annyira a kedvencem lenne.


Januárban és februárban rengeteg új sminkcuccom lett. Szeretem őket. Rengeteg új inger, új élmény és dolgok megtanulása, kitapasztalása. Kedvencemnek mondhatnám ezt az érzést. Teljesen mindegy, hogy egy 4 dolláros leakciózott darab vagy egy 80 dolláros dolog, az új dolog kipróbálása mindig egy fenomenális érzés.

Nálatok hogyan alakultak a kedvencek?
A listában milyen arányban vannak a sminkcuccok,
arc- és testápolási készítmények?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány