2017. augusztus 25., péntek

Divatos leszek-e az ősszel?



Összeszedtem pár dolgot, amiről azt feltételezem, hogy trendi lesz az ősszel 2017-ben, és összevetettem a ruhatárammal. Nézzük, mennyire leszek trendi!


A videó, ami az egész alapja az egyik új kedvenc Youtuberem Justine Laconte:

FASHION TRENDSFALL / WINTER 2017 – 2018. Az ő pontjain megyek végig.

A divat szerelmeseinek ajánlom a hölgyet, olyan, mint Lisa Eldridge, csak a divat verzióban.

 

A VÖRÖS

 

Na, oké, itt meg is buktam. Ha pontokat kellene gyűjtenem ebben a mezőnyben, akkor itt konkrétan el kéne venni tőlem párat, nem egyet, ahogy tettem. Konkrétan egy piros farmerem van, ami idén még nem volt rajtam. Ezen kívül semmi. A gatyát is csak azért tartottam meg, mert az arcomtól messze még belefér a piros, de közel már semmiképpen. Se felső, se rúzs, se cipő, se táska, se semmi piros. Hé, találtam egy piros pöttyfülbevalót és egy pár paprika fülit.

Mondjuk kis szépítésként van burgundi és marsala színű felsőm, ezek lesznek a B terv.

 

A piros/vörös becsempészésére egy ötlet a fülbevaló, kicsi és olcsó. Másik ötletem a gomb. Akár lecserélni a meglévő gombokat pirosra akár random piros gombokat varrni valamire, ami már uncsi volt. A gombok mindig fel tudnak dobni egy-egy ruhát.

-1 pont

 

A KOCKÁK

 

Itt egyből eszembe jut a szürke alapon szürke gatyám, ami kockás. Nem tudom, hogy élte túl az évek múlását, mert 9 éves, egyszerű kínai boltban vettem még a Király utcában. 

 

Felsők terén semmi. Ha szembe jön velem a dolog, akkor nem zárom ki a lehetőségét. Amit tuti nem veszek meg, az a favágó ing. Én még férfitól azt nem hallottam, hogy azt nőn csinosnak tartották volna.

Egy kockás poncsó jellegű dolog még lehet, hogy hazajön, ha jobban körbenézek, de itt tartok attól, hogy az öregít. Tök őszintén, itt ezt a dagadt nők hordják, akinek a kabát kényelmetlen. Értem én, hogy Párizsban a vékony fiatal csajokon is ott van, de én itt vagyok, a divat meg ott.

0 pont, 1 gatyára még nem adok plusz pontot

 

DECONSTRUCTED

 

Erre nem tudom a jó magyar szót, maradjunk egy körbeírásnál. Minden, ami megbontja az egyensúlyt, nem szimmetrikus, az agyagok és a színek nem feltétlenül harmonikusak. Mondhatnánk úgy is, hogy az anyagmaradékokat ráhánytuk egy modellre, aztán vagy viselhető, vagy nem.

Nos, ez itt a nagy kedvencem és ez az, ami miatt tuti hülyének fognak nézni. Nem hiszem, hogy ezt a trendet igazán árulni fogják a boltokban, sőt. Én a részemről ezt magam próbálom majd megvalósítani. Jelenleg van egy rakat kiselejtezett ruhám zacskókban, van ott a férjtől is, azokat szétvagdosom, újrakreálom, és dádámm, trendi leszek. Vagy csövesnek néznek.

Az internetről elcsóriztam egy képkombót Katy Perry és Britney ruháiról. Lehet most röhögni fogtok, de ezek nekem annyira tetszenek, annyira wow.

 

Plusz egy kiegészítés. Meglátásom szerint ez az ág lesz, amit a divatbloggerek majd jól felkapnak és a lendülettel magukra kapnak minden olyat, ami hordhatatlan a mindennapokban. Itt jelennek meg majd ruhák, amik egy-egy képen jól mutatnak, aztán meg megmozdulni nem lehet benne, csak arra jó, hogy egy kép készüljön róla, lehetőség szerint egy Starbucksos pohárral a társaságban.

+1 pont, ugyan ez nem hever tonna számra a szekrényemben, de ez a trend lesz az egyik, amit a magam módján követni fogok.


ROJTOK

 

Rojtos, vagyis hasított bőrcsíkok, cuccok lógtak már le a táskáimról, többször is a múltban. Rojtos ruhám szerintem sosem volt. Most egy top készülőben/átalakulóban van, hogy valami rojtos cuccot teszek rá a mell alá, hogy nem látszódjon a hurkám.

Nem mondom, hogy a rojtok vagy a bojtok ellen lennék, de annyira velük sem voltam. Ami tuti, a rojtosra kopott, az, ami sosem fogja magát beenni a lelkembe. Ebben a trendben látom magam egy kicsit, de azt, hogy a valóságban hogyan alakul, azt még nem tudom.

Abban biztos vagyok, hogy a fast fashion boltokat elöntik a rojtos ruhák. Eddig is ott voltak, de majd most megőrülnek. Hogy elkeserítsek pár embert, és ez itt szubjektív, a H&M és New Yorker típusú rojtok olcsóak és ócskák általában. A Forever 21-ben csak ez van kb., és látszik, hogy 2 mosás után kuka.  Lehet ezt a rojtot igényesen és igénytelenül is kivitelezni.

0,5 pont, talán lesz belőle valami, de talán a 0 helyesebb lenne

 

TOLLAK

Ahogy Justine is említi, ez nem egy mosógépbe dobható dekorációs elem.  A tollak lehetnek madártollak, vagy szintetikus, tollnak kinéző valamik. A toll roppant gyúlékony. A tollakat szeretik a macskák. A tollak repülnek a szélben minden irányban, lehetőleg az arcunkba, főleg ha szájfényt is használtál.
Volt anno egy lila 3-4 tollat összefogó fülbevalóm. Szép volt, amíg meg nem rongálódott, az első viseléskor. A szél szaggatta ki a fülemből, mert nincs súlya, száll. Nekem ez a dolog nem jött be.

Ruhán tollat a mindennapi életben nem nagyon tudok elképzelni. A vörös szőnyegen ez a trend tuti tombolni fog, meg látványos, szép, nőies, kecses és a többi, de nem a mindennapok része.
Táskákon, kalapon el tudom képzelni, csizmán is láttam már, dekorációként és a legtöbbször eltávolítható volt. Ami talán egy jobb és használhatóbb megjelenése a toll divatnak a toll alakú  és mintájú fémből készült nyakláncmedálok, fülbevalók.

INNEN rendelhető
Az eBay első találata erre. Ez szerintem már évek óta menő.

INNEN rendelhető

Ez egy kevésbé problémamentes darab, de ha van kellő óvatosságod biztosan jól mutat.

ITT van még egy medál  1 dollárért

Ez én verzióm

A tollak biztosan megosztóak, mint a bunda. Szerintem a fém verzióják adok egy esélyt, de a libegős tollakat nem erőltetem.
0,5 pont


AZ ÖV

Nos, ebben tuti maradi vagyok, mert nekem az öv kicsit erősebben is, mint azt kéne, de azt jelenti, hogy tartja a gatyát a helyén. Korábban vettem pár gumis dísz övet, amit derékon kell hordani, de sosem hordtam őket igazán, mert mindig azt láttam a tükörben, hogy oké felül, meg oké, hogy van derekam, de a derék alatt nem vészes extra hájat úgy megdobja, hogy nem kösz. Ezen kell kicsit dolgozni.
Az övekről Justine-nek van egy külön videója is, ezt érdemes megnéznie annak, aki látja az övet, mint kiegészítő és nem csak, mint funkcionális darab.


Az övek felé terelem magam, hogy használjam, ha már léteznek. A színes öveket is igyekszem a képbe telerángatni, bár ezek általában ócska, papír anyagúak, így annyira nem éri meg. Biztosan fogok a trendiség ezen ágán haladni.
0 pont, a szándék szép, de pontot nem ér.

Összességében a 6 elérhető pontból nekem van 1 darab pontom.
Szomorú lettem-e ettől? NEM
Kell-e szaladni a boltba pirosat, kockásat és tollasat venni? NEM



A cold shoulder, azaz a kivágott vállú cuccoknak elméletileg leáldozik lassan, szerintem, nem fog, mert mindenki bevásárolta magát annyira, hogy még ott legyen mindenhol egy jó darabig.
Ami trendi még, az a minimalizmus és a kapszula gardrób. 33-37 darab felsőruházati cuccot összeválogatni, a cipő lehet extra, de lehet benne is. Sok alapdarab és egy-két aktuális divatdarab. Én ehhez még kevés vagyok.

                                                                                                                 
Ki melyik trendnek örül, és fogja hordani?
Ki hány pontot ért el, ha a
nagyon nem -1
kicsit nem -0,5
semleges 0
talán, a szándék megvan +0,5
igen, igen, igen +1?

5 megjegyzés:

  1. Kockás ingem van, nem is nőies darab, bőr rátétek is vannak rajta és szeretem. Ehez nőiek kiegészítőket hordok és piros vagy pink rúzst és akkor nem olyan tramplis.
    A rojt megvolt 2 éve egy rojtos-bojtos cippzáros piros! táska képében. Már meguntam.
    A cold shoulder is megvolt 2 éve, azt néha még felveszem. Bár az nem az a csíkos ingszerű fodros csoda, csak egy pólóanyagú mosómedvés felső, aminek kivágták a vállát. Kánikulában praktikus.
    A össze-vissza szabást, a pirosat nagyrészt és az öveket kihagyom.
    Akkor van 1 pontom? :D Én sem leszek divatos (megint).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam egy kék-zöld kockás inget tegnap előtt, na mondom király, nincs benne piros. De sehogy nem nézett ki rajtam, A-s mellre szabták.

      Ha divatos nem is, stílusos még leszel :)

      Törlés
  2. Meh....én örülök, ha egyáltalán találok olyan ruhát amit nem utálok. Őszre mindenképp kell 2 kék farmer, de most a sötétebbekre vágyom és csakis skinny lehet. Pár szép és jó ing sem ártana, habár abból még el vagyok látva. Egy bőrdzsekit és egy kényelmes őszi magasszárú bőrcipőt szeretnék még találni és akkor nem lesz hiányérzetem.
    Most azt a korszakomat élem, hogy szinte semmi kiegészítőt nem hordok a Pandora karkötőn kivül. Néha még a hajamba teszek-1-1 ilyen díszesebb hajráfot, ha ki van engedve, meg max napszemüveg ha nagyon süt a nap és kész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húzza a baba őket, vagy nincs semmi különösebb ok a fülbevaló/nyaklánc mentességre?

      Törlés
  3. Hát, én nem igazán tartom magam egy divatkövető egyénnek. Piros cuccom nincs, csak körömlakk, és érdekes módon szemsminkben még mindig szeretem. Kockás szoknyám volt kettő, kihíztam őket, egy még jó, de nem szeretem, azt úgy kaptam. Rojt az kistáskáimon volt, mostanában nem hordom ezeket. Toll az engem sem mozgat meg, az öv pedig éppen nem! Én is arra használom, hogy fent tartsa rajtam amit kell, mivel semmi felsőt nem gyűrök be a nadrágba-szoknyába így nem is látszik, ruhára nem tenném, nem kényelmes, nem szeretem...... Talán marad nekem is az ilyen össze-vissza dolog, de mivel varrni nem tudok.. :D

    VálaszTörlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány