2017. szeptember 1., péntek

2017 tavaszi nyári kedvencek – 3. felvonás: smink a szemnek


Az elmúlt időszakban a szemsminkem két nagy dolog körül forgott. Az egyik csődöt mondott az nincs is itt egyértelműen, a másik pedig a mono szemhéjpúderek Z palettában.
Mára van két palettám sok-sok érdekes színnel.


Tavaly vettem két nagy (extra large, 28USD) Z palettát a Beautylishről. Az oka, hogy onnan van, hogy ugyanannyiba kerül, de ők 35 dollár felett ingyen szállítanak. Viszont ez a kettő megtelt és kellett még egy. A lustaságom győzött, vettem egy Sephorás Z palettát, ami magasabb, mint az eredetiek viszont kisebb egy kicsivel. Mondjuk legalább messziről látom melyik-melyik.



Amik már tavaly ide bele is kerültek azok a Suva Beauty matt színei. Hatalmas panek, 3,5 centi, amikor egy átlagos Z palettába való mágneses szemhéjpúder 2,5 centi átmérőjű.


A matt szemhéjpúderek 11 dollárba kerülnek, 4 grammosak. Jelenleg a honlapon az van, hogy mágneses a pan, az enyémek nem voltak azok, de Z palettához adnak kicsi mágnesek matrica cuccokat.


Rózsaszín: SangriaSundays
Narancs: Papaya
Zöld: Clover Club
Türkiz zöld: Sugar Diet



Mind a hattal elégedett vagyok, a színeik élénkek, határozottak. Abszolút nem porolnak, nem potyognak. A hatás fokozása érdekében fehér bázissal még élénkebbek, vibrálóbbak.
Igazából már bánom, hogy nem vettem többet anno belőlük, főleg, hogy már van shimmer kollekció is. Velük még össze fogtok itt futni.



Marlena álma egy márkában koncentrálódva. Itt többféle megoldást szerettem volna választani, aztán a színek nem lettek túl szuperkülönbözőek.


Foiled Eyeshadow 10 dollár és 1,8 gramm
Világoskék: Pegasus
Lime zöld: Limelight 
Sötétzöld: Epic

Eyeshadow családba tartozik, de duokróm, 6 dollár és 1,8 gramm
Sötétzöld: SecretGarden
Bronzos zöldes: Typhoon, már nincs a honlapon



A Makeup Geek cuccaiban az a jó, hogy cruelty free, mindent az USA földjén gyártanak, amerikai szabályoknak megfelelően.
A foiled porokhoz lapos kisebb ecset való, amivel egy picit kell feltenni szétsatírozni a széleket majd utána a fő területet megpakolni a színnel. A Secret Garden szín uncsinak tűnhet, de egyébként nem az, egyszerűen szép, és a színe ott van, nem illan el.
A sima és a doukróm színek 6 dollárba kerülnek, ami igen jó ár, a foiled már 10, ami azért olyan, hogy 15-öt már nem veszek csak úgy.



Az IMATS-on a Morphe palettát ott hagytam, mert az összetevői egy az egyben bármelyik kínai 3 dolláros is lehetne. A monokat megvettem, mert volt ott valami szuper akció. (kíváncsiság)
A minőségükkel inkább az a bajom, hogy nem lehet őket egy kalap alá venni. A lila kimondottan száraz, viszont, a bőr közeli barna meg olyan, mint a vaj. Primerrel egyébként mind használható, fehér alappal pedig a türkiz és a pink is tud szép lenni. A márkával szemben sokkal negatívabb a hozzáállásom, mint ami indokolt lenne a cuccaik alapján, de a márka gyanús, akkor gyanús, ezen az sem változtat, hogy használható, de nem tagadom, használható.
A panek alapból nem mágnesesek, kell a kis matricamágnes.


Ha a honlapjukon a eyeshadow singles menüben vagy, akkor először azok jönnek fel, amiknek van műanyag csomagolásuk (6USD), és a végén lesznek ezek a kis pucér darabkák 2,3 dollárért. Mivel rá kellett tenni a matricát az enyémekre, így nem tudom, hogy melyik milyen névvel fut.



Ugyanebben a Z palettában még a Lime Crime Venus II paletta van. Ide tettem őket, hogy hátha majd többet használom őket, de annyira nem viszem túlzásba. A színei viszont emlékeztetnek az új botránypalettára az ABH Subculture-re. Egyébként így, hogy nincs csomagolásban, sokkal jobb ránézni.



Reppenjünk át a Sephorás Z palettára.

A bal szélén egy borzalmas kínzás emléke, egy Cargo paletta romjai találhatóak. Őket egy jó ideje nem használtam, és ettől sem lett jobb a helyzet. Viszont megtanultam, hogy a kartonpalettát szét lehet szedni, a műanyagot meg nem, főleg, ha a legvékonyabb alumíniumból van a pan.



Mellette van 4 ColourPoP mono. Rendeltem hozzá az ingyen tokot, de azt elfelejtettek küldeni, mondjuk nem is bánom. Ezeket 5 dollár helyett 4-ért sikerült beszerezni. Az első kettő Pressed Powder Shadow néven fut, metálos finissel, a harmadik Pressed Pigment a negyedik matt Pressed Powder Shadow. Ugyanakkora, mint a Makeup Geek, de ezek csak 1,5 grammosak 1,8 helyett. (az 20% különbség)

CP Pinky Promise

Pinky Promise - azt mondják fémes bor szín, oké, mondjuk rosé. Szép rózsaszínes, nem túl harsány, de színes szín színű. - Pressed Powder Shadow
Backseat – fémes tengerszín, a valóságban a honlaphoz képest ez sokkal világosabb. Egy medencéhez közelebb áll, mint az akvamarinhoz. Egyébként szép és szeretem, csak a kép csal - Pressed Powder Shadow
Sandbar – hűvös neon pink, ami annyira azért nem hűvös, de határozottan egy egyik legjobb pinkem. Pressed Pigment, amihez ez a kiscsillag tartozik: *Not intended for use in the immediate eye area.* Amit még mindig nem értek igazán. Ne használd a szemfestéket a szemed közelében. WTF? Magamnak lefordítva, nem teszem a vízvonalra, és minden jó lesz.
143 – lila, egy nagyon szép matt mély lila. Az én fényképezőgépem pontosan erről a liláról nem tud képet csinálni, a honlapkép itt jobb. - Pressed Powder Shadow

Bal oldalt 5 db CP, jobb oldalt 3 db CR

A metál fényűek krémesebbek, de az utolsó kettőre sincs panaszom. Tuti hogy még 200 színnel előrukkol a CP hamarosan, amit nem is bánok.

Az új csalódásom tőlük az a Super Shock Shadow Ultra-Glitter Tassel színe, na az egy darab barna. Sorry.


Na, haladjunk tovább a CP melletti 3 színre. Őket a Coloured Raine-től rendeltem, és milyen jól is tettem.

Sötét türkiz zöld: Gumby (matt, vegan)
Kék: Blue Magic (foil, vegan)
Lila: Fetish (foil, not vegan)
 
ColourPop bal oldalt (5), Coloured Raine jobb oldalt (3)

Ha a kedvencet kell kiválasztani, akkor az a kék. A legtutibb kékem minden egyéb festék közül. Mind 7 dollár, tehát a mattak drágábbak, mint máshol, a foil pedig olcsóbb. 1,8 grammosak, az USA földjén gyártották őket, Cruelty free minden termék és egyértelműen fel van tüntetve, hogy mi vegán és mi nem. A kéket és a lilát itt is laposabb ecsettel viszem fel.
A Coloured Raine szerintem nem kap akkora figyelmet, mint érdemelne. A rúzsaik talán szerepelnek itt-ott, de szemfestékeiket nem szoktam látni a youtube-on. Pedig egy jó márka.

A felső sarokban van egy Sephorás kékes-lila szín, mellette a nagyon sötét egy Stila. Őket kiszedtem a mono műanyag csomagolásból. A pindurka rózsaszínes valami egy Ipsy bagből származó Urban Decay pan, ami nem volt mágneses, amatőrnek tűnik az ilyen a szememben.



Végül, és mondhatni utolsóként vásárolt az INGLOT.

Hu, már egy jó ideje bennem van, hogy nekem az Inglot boltban be kell vásárolni. Lehet őket Kanadában kapni, csak kb. annyi dollárért, mint Lengyelországban zlotyért. Mivel csak Magyarországon nem lehet kapni, mindenhol máshol igen, úgy voltam vele, hogy megvárom, míg szembejön velem újra. (a lengyelországi másnapos, de már egy új üveg vodkával a kezemben az Inglot boltban egy elcseszettnek hangzó nyelven magyarázás a férjnek után az Inglot eladók már a barátaimnak számítanak)


Azerbajdzsánban, Bakuban ott van a plázákban, pont úgy néz ki, mint egy MAC bolt, pont annyi féle termékük van, és pont annyira nem beszéltek semmilyen nyelvet, mint a MAC-ben. Szupercuki volt a csaj, mert ő nem tudott mit hozzám szólni, én ebbe beletörődtem, de venni akartam dolgokat, így kézzel és lábbal folytattuk a gyümölcsöző kommunikációt.
Hazajött pár szemhéjpúder, cerkák, highlighter. A rúzs teszterek pont olyan gusztustalanok voltak, mint máshol, így arra nem jött meg a gusztusom. Ha nem aggódtam volna a vámon kétszer is (Bp, Edomonton), akkor lehet többfélét is veszek. (Azerbajdzsán nem tagja az Uniónak, viszont Budapestről a Wizzairrel és vizummal lehet menni)


Szóval van nekünk így már két szivárványos 3-színű pan, szép nevén FREEDOM SYSTEM RAINBOW EYE SHADOW, darabja 2,5 gramm és Lengyelországban gyártották őket.
Zöld: FS Rainbow 109
Kék: Rainbow 127
Vásárlásuk Kanadából: 12 CAD *205=2460 forint
Vásárlásuk Lengyelországból 19 PLN *72=1370 forint



Az egyszínűek becses neve FREEDOM SYSTEM EYE SHADOW MATTE, ők is 12 CAD-ba kerülnek, és 2,3 grammosak
Zöld: 333
Kék: 307
Türkiz: 372


A harmadik Z palettában a Kat Von D giga 24-es palettája van, és sokkal jobb, hogy azt a nagy kartont szétszedtem. Érdekesség, hogy azok a pan-ek ott úgy abban a palettában mágnesesek, míg gyártók Z palettába szánt cuccaikat sem mágneses panbe teszik néha. Érdekes.

Ők lennének a legtöbbet használt szemre valóim mostanában.
Primerként korábban a Nars Pro-Prime Smudge Proof Eyeshadow Base –t használtam, de most 33 dollárt nem akartam kiadni érte megint, még akkor sem, ha szerettem, így a Too Faced csodaprimerét próbáltam ki, a Shadow Insurance-t, ami 24 CAD, és csőrös kis csücskös és nincs szivacsos applikátor a témában végre. És igen, jól is működik, de lényeges volt, hogy a kiszerelése ilyen legyen.

Szemcerkára valahogy most nem tudok úgy nézni, hogy kivegyem a tutit, amit az elmúlt fél évben sokat használtam. Mindet használom. Valamennyire.

Spirálból sem tudnék tutit mondani, meg vennem is kéne újat.

Ecsetekről meg annyi, hogy mindbe szerelmes vagyok, mindegyikhez beszélek reggelente, így aztán az egész internet nem lenne elég az ömlengésnek.

Amint látszik a pinket, a világos türkiz zöldet már párszor sikerült duplázni, najó közel duplázni, mind egy picit más, és jahh, senki más nem tud róla.

Kinek milyen a nyári kedvences színpalettája?
Mindenki ég a narancsok és bronzok világában én meg egyedül nyomom a kéket és lilát nyáron?

4 megjegyzés:

  1. Nekem legtöbbször lila a szemsminkem. :D Most épen kék..... Legtöbbször a ruházatomhoz igazítom. (-: Nálam pillanatnyilag ColourPop kedvencek vannak. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a ruhámhoz szoktam, pedig a divattudok megmondták, hogy ez uncsi és idejétmúlt. Szerintem meg harmónikus.

      Törlés
  2. Impozans gyujtemeny!
    A Cargo a Shanghai Nights-bol van?
    Bekusztak a turkizek nyar vegere. Van nagyon kek es zoldes kek. Kiemelik a barna szememet. Narancsom nincs, bronz sincs asszem. Most szereztem oszies lilas malyvat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, abból van. Rajta tanultam meg, hogy műanyag palettát nincs értelme szétbarmolni, nem lesz nagy siker. :(

      Törlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány