2017. április 20., csütörtök

Szavazni vásárlással?



Nem olyan régen írtam egy cikket a meleg pasik a drogéria polcain témára reagálva, és ott jött fel, a Jeffree Star féle rúzs dolog, hogy szép és jó, de nem veszem meg, mert NEM.
Nézzük ma meg a nem-eket ma, és valamennyi miértet.


Ez a bekezdés volt olvasható korábban.
„Az elmúlt időkben kristályosodott ki bennem az a fajta pénz-tárgy kapcsolati viszony, hogy minden elköltött forint vagy dollár nem csak egy tárgyat jelent. Nem csak azt, hogy vettél egy szemfestéket. Hanem azt, hogy azzal a forinttal hova szavaztál, melyik márkát gondolod arra méltónak, hogy a mindennapjaidban ott legyen. És ez az oka, hogy annak ellenére, hogy mindenki ódákat zeng a Jeffree Star rúzsokról, és nem fogom megrendelni, mert ugyan kapok egy jó terméket, de én az általam megkeresett pénzzel nem akarok egy ilyen embert támogatni.”


Kezdjük is ezzel a fiatalemberrel. Nem szeretem, nem titok, nekem sok, nekem nem valódi, és szerintem még le is járatja a hozzá hasonló szituációban lévőket. Voltak botrányai, a márkájának az indulása sem tiszta, tett rasszista kijelentéseket, legalábbis pörgött ezen a témán az internet. Így aztán az van bennem, hogy miért is venném meg 18 dollárért a rúzsát, ami valószínűleg 1 dollárba került neki, és tenném a 17 dollár hasznot a zsebébe, hogy vehessen belőle Rolls Royce-ot.
Itt hozzáteszem, ide agyilag el kellett magammal jutni, mert tavaly még vettem tőle ajakradírt, mert 3 korábbi nem vált be, na, majd ez. Semmivel sem jobb vagy tud többet, mint mások.



A következő (nem is egy) olyan, ami vettem és meggondoltam magam, és lesz még ilyen. Most nézzük meg a Lime Crime-ot. Nagyon jó áron sikerült megvenni a palettákat és szuper minőségűek ez eddig tény. De amikor arra gondolok, hogy engem tavaly miért nem zavart jobban, hogy a tulaj Hitler jelmezben karlendítget vagy az, ahogy kezelték a problémáikat. A PayPal mindig biztonságos, szóval én nem vennék semmit az egyszerűbb úton, ha nem muszáj, így ez a fele nem volt para. Szóval megvettem, amit megvettem, boldog voltam és vagyok vele. De aztán a foiled eyeshadow-ik penészekek voltak és hát fujj. 


Szerintem kiszedem a palettából a pan-eket, beteszem egy Z palettába, és akkor elveszik a honnan jöttek gyökereiket. Nem nézek rájuk szeretettel már. (Már Z palettában vannak, és jobban érzem magam tőle)


A következő az a Kat Von D lesz, ami nagy kedvencem volt. A 24 színű hatalmas paletta, a Metal Crush eyeshadow, tök jók, a folyékony rúzs sem rossz. Aztán egy olvasóm ültette el a bogarat a fülemben, hogy azzal a nővel valami nem stimmel.


A neve, Katherine von Drachenberg és a tény, hogy Argentínából való német felmenőktől származik, nálam ez valamit eléggé egyértelművé tesz, de a szülök bűne az övék, és nem hiszem, hogy azt 8 ízen át kell megszenvedni. (Ő magam mexikói latinának vallja magát) De akkor, ha már ilyenek a gyökerek, akkor miért csodálkozik, hogy az egy az egyben rasszista és a félreérthető kijelentésit szétszedi a média.
Szedtem pár képet az internetről, van benne, ami ki tudja igazi-e vagy sem.


Van itt nekünk egy térd W és P betűs tetkó, ami lehet Waffles and Pencakes és ehet White Power és lehet nem is az ő lába.


A Youtube-on viszont vannak érdekes videók, mert amikor nem a stúdióban mosolyog a kamerába, igen durva hisztérika tud lenni. ITT


A Matte Metal palettát egyébként megvettem volna, ha nem az ő neve alatt fut. A sminkmárkája szerintem nagyon jól lett összetéve, a marketing, az életérzés, mind szépen fel lett építve. Kíváncsi lennék, hogy ilyen gyorsan hogyan került be a Sephorába, de mindenesetre egyedi, az UD az egyetlen hasonló, kicsit darkos világú.
Ő egy nem nálam.



Akik korábban is olvasták a blogot tuti nem fognak meglepődni a következők és az a Kylie Jenner sminkvonala. Kezdjük ott, hogy a Kardashian-Jenner család azért lett híres, mert a sok hülye majmolja őket, és így a semmittevésből megélnek, és elég jól.




Miss tini Kylie kinézett egy helyes amerikai diáklánynak, aki egy pár évvel rá már egy közel 30-nak kinéző lufiszájú IQ 60-nak látszó buta liba lett. Most javítson ki, akinek úgy tetszik, de süt a képéről a butaság. És akkor a héttéremberkék (NEM, NEM Ő) tettek alá vagy fölé egy sminkmárkát, aminek az első folyékony rúzsos törekvései igen kínosra sikerültek.

Folyékony rúzs (29 USD ceruzával):




Aztán a paletta, ami csak lereagálta (kedvenc új szavam) a mellette lévőt (42 USD):

 
És most jön még és még, és sold out és veszik, mint a cukrot. És most meg ne haragudjon, aki megvette a szarját, de ennél értelmesebb dolgot nem tudsz venni? Komolyan ezt a buta libát kell támogatni? Rettentő. És engem főleg akkor akaszt ki a jelenség, amikor magyarok, diplomásak vagy egyetemisták vinnyognak a Youtube-on, hogy kájli milyen jó, jujj. Sosem fog eljutni az agyaming, hogy felnőtt, tanult nők miért is veszik a túlárazott celebszemetet.

Indulatok letudva.
Ezek voltak azok a márkák, amik főleg a tulajdonosuk miatt borítottak ki, és nincs az az isten, hogy ezeket megvegyem.


Most jöjjön egy másik megközelítés. Lesz undi kép elrettentésként!

A L’Oreal valamiért mindig is szúrta a szemem. Érdekes, hogy azt állítják, hogy 1989 óta nem tesztelnek állatokon, sem terméket sem összetevőt, de én emlékszem, hogy láttam ennek ellentmondót is az interneten. És ott bizony gennyes szemű nyuszik is voltak. Csak nem veszem meg, elsétálok mellette és csá.
És ahogy az idő telt egyre jobban nézem a nyuszis matricát, mert akarok benne hinni, pedig közben nem hiszek.


Nem tettem be a gennyes gyulladt nyuszis képet, de szerintem mindenki ki tudja következtetni, hogy mi lesz a következőkben ezzel a szerencsétlenel

Én nem lennék a nyúl tesztek ellen, ha arra a nyúlra a már jónak minősített cuccot tennék, és ha mégis szar van a palacsintában, akkor a nyuszit helyrehozzák. De ezzel ellentétben én azt képzelem el, hogy a nyúlra rákennek valamit, de tényleg a valamit és azt figyelik meg, hogy az a valami mennyire szar. Belehal-e vagy csak megvakul?  Nem vagyok végletes állatteszt ellenző, de lehetne ezt humánusan is csinálni, csak az nem éri meg.

Így aztán lekerült a szeret listámról a Lancome, az Estée Lauder, a Clinique, Marc Jacobs, Benefit, Lorac, Make up for ever és egy rövid időre a Stila is (pedig ezekből egész sok van itthon), Max Factor, Rimmel, Maybelline (pedig jók a spiráljaik), Revlon, Rimmel, Sally Hansen, és amik igazán fájnak az az Yves Rocher és a MAC. YR-t tavaly már nem is vettem, a MAC-ben is tavaly tavasszal voltam utoljára, Vancouver-ben csak megnéztük a boltot, mert ott nagyon nagy, mint egy múzeum.
A drogériás márkák kiesése a szempillaspirál vásárlásomat befolyásolja csak lényegesen, mást nem szoktam innen venni. A MAC-be nem megyek az a megoldás, a Sephorában meg igazából a régi márkák azok, amik nem játszanak, az újak igen.



Nemhogy az életre nincs esélyük, még mozogni sem tudnak, akár hetekig, hónapokig

Kérdés, hogy mi van, ha az anyacég tesztel, de a márka, mint mondjuk az Urban Decay vagy a Becca nem. Akkor vegyem vagy ne. Veszem. Ennyire nem vagyok elborulva, meg ha megnézzük a sminkcuccok 95%-a 4 nagy cég kezében van, tehát nincs értelme ennyire erőlködni.

Sajnos a koreai márkáknál ezt nehezebb tudni, hogy mi volt nyuszikon tesztelve és mi nem, de az lesz a következő lépcső, hogy azokat is közelebbről megnézzem. Bár most azt a megnyugtató cikket olvastam, hogy Korea, vagyis Dél-Korea egy az egyben be akarja tiltani az állatkísérleteket 2018-ra. Úgy legyen!


Még egy dolog van, amihez sosem adnám a pénzem, az pedig a hamisítás, koppintás de akár a lereagálás is. Erről már volt cikk, szerintem a Naked paletta lemásolása lopás, ergó bűncselekmény, és attól hogy az elkövetőt nem zárják be, attól még semmi ilyenhez nem lesz közöm, de még ingyen sem. Biztatok mindenkit arra, hogy ne vegyen hamisítványokat, másolatokat mind az egészséged, mind a felelősségteljességgel elért lelki békéd miatt.
Ugyan Kat Von D nem a szívem csücske de az utóbbi időben az ő palettáját is lereagálták, az ő személyes kommentje Youtube-on ITT található. Elég korrektül magyarázza el a miérteket.


Még mindig kitartóan nézem az összetevőket, és nem veszek paparén, bht, ftalát, formaldehid, SLS, SLES vagy retinol …. tartalmú dolgokat, és a denat alkoholt a parfümmel együtt csak az utolsó helyen engedélyezem.  ITT egy jó és rövid NEM letát találtok.
Ezt lehet túlzásnak értékelni, de köszönöm, én boldog vagyok vele.

Ami még megváltozott, hogy minden meglepi doboztól megszabadultam, mert nagyrészükben haszontalan cuccokat küldenek másrészt a nem CF témájú dobozokban olyan cuccok vannak, amik a nyuszikon tesztelődtek és akkor hohy akarnék már CF életet bevezetni ha a meglepi doboz 90% állatkísérletes. Értitek, ellentmondásos. 

A másik oka, hogy ezeket kiiktattam a Kuka Keddből is jön, mert ha a minimalsta élet felé szeretnék kacsintgatni akkor azt kell venni ami kell, és nem szükségesek a meglepidobozok, amiknek a fele nem kell. (4 fekete szemcerka 2 hónapon belül)


Nos, ennyit arról, hogy jelenleg hova nem szavaznék egy centtel sem a kozmetikai iparban. De emellett még nem veszek kínai gyártású kaját, orosz vodkát, kólát, cukrozott vagy kukoricaszirupozott kaját.

A következőkben lesz egy poszt arról, ami zsírkirály, szeretem, hiszek benne és a többi.

Én nagyon kíváncsi vagyok arra, hogy kinek mi a nagy nonono. Nincs abban semmi rossz, ha válogatunk a kínálatból, mert ők vannak értünk, vagyis a forintjainkért, mi meg használhatjuk az agyunkat és lehetnek érzéseink.


15 megjegyzés:

  1. A minimalista élet nálam is megkezdődött idéntől, sok ruhát szelektáltam, sminkcuccot meg eleve sem vettem sokat, el szoktam használni őket, nekem ez fontos. Amiket felsoroltál, ezeket a celebcuccokat sosem vettem. Sajnos az Avon is tesztel, tőlük spirált szoktam venni, egyébként jók nekem az Essence cerkák, Catrice rúzs, ők nem tesztelnek. Úgy tudom, a Moyra sem, tőlük lakkokat veszek. De most már tényleg olyan kevés cuccot vásárolok, hogy az a legjobb a nyulaknak meg a pénztárcámnak is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lhasználás nálam isfontos, na jó nem szemfestékből, de az nem is romlik.
      Arra figyelek, hogy 2-nél több alapozóm ne legyen nyitva, spirálból me gkonkrétan egy. Nem is értem akinek 3-5-7 spirálja van használatban egyszerre.

      Ha megvan minden, akkor bizony megvan. Néha idegesítő, hogy miért nem csinálják a rúzsokat kisebbre, hogy több színem lehessen, de ez van. 80+ után is hiányszíneim vannak :(

      Most ez a minimalizmus igen divatos lett a youtube on is, lehet a Kuka Keddet Pénzügyi Péntekké alakítom.

      Törlés
    2. Mi az a Pénzügyi Péntek? :D A "mit nem vásároltunk meg" a "mit dobunk ki a héten" helyett? Tetszik az ötlet! :D

      Törlés
  2. Jeffree, a Lime Crime és a Kardashianok ugyanezekért no-no listások nálam is, nincs is tőlük semmim. KVD nekem so-so, de általában nem sok cucca kelti fel az érdeklődésemet amúgy sem. És ha már említetted a Z-palettát, akkor sajnos kezdheted rosszul érezni magad, mert amit a tulajdonos művelt pár hete instán, az sem kicsit volt vérlázító. :(

    Az összetevőkre és a cruelty free dologra egyre inkább figyelek, de az az igazság, hogy például spirálra nem szívesen költök kb 8-10 fontnál többet főleg úgy, hogy baromi jókat lehet találni a drogériákban.

    A minimalista lét nálam már egy ideje elkezdődött, (na jó, becsúszott egy három hónapos lookfantastic előfizetés még januárban), de az utóbbi két évben kb 3-4 havonta veszek egy-két olyan dolgot, amire (régóta) vágyom, azonkívül szinte csak olyasmit, amire ténylegesen szükségem van.

    Még itt szeretném megjegyezni, hogy nekem is nagyon hiányoznak a posztjaid és én egyébként pont az az ember vagyok, aki a tesztekért is jött/jön illetve a sminkekért. Remélem, nem hagysz itt minket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Z-paletta ügyben, hát nem is értem...
      Meg azt sem, hogy másik márka miért nem csinál plexis palettát, szeretem látni mi van benne, meg tökéletesen alá hajtható a teteje, ellenben egy MUFA-rel.
      Szomorú.

      Spirálból nem is vagyok hajlandó drágát venni, 3 hónapra főleg. És még ott van, hogy a Sephorában a pontokból összejön a mini kit és abban is van.

      Otthon költözés elött már egészen jól belejöttem abba, hogy semmit sem szabad venni (mert költözünk), aztán itt elmúlt. Most próbálok megint a minőség felé menni és ritkítani az amúgy sem vészes vásárlásokat.


      Meglátjuk, bár terv hogy kicsit talán kevésbé smink, inkább bézik blogként valamit tvább alkotok.

      Törlés
  3. Én is egyre inkább hajlok arra, hogy minél kevesebbet költsek olyan márkákra, amik mondjuk valamiért nem felelnek meg. Pl. a L'Oreal most már nagyon bögyömben van, ok van pár sminkcuccuk ami jó, de kissé túlárazottak, és tényleg mindent felvásárolnak és tönkre tesznek az állatkísérletekkel. Még a Nyx cuccokat sem annyira nézegetem, mint rég. Biztos veszek még Nyx dolgokat, de már nem törekszek arra, hogy tényleg mindenem tőlük legyen - pedig ők nem tehetnek az anyacég bűneiről.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van a dolog, hogy a világ 95 vagy 98% a népesség kevesebb, mint 1%-hoz tartozik. Na a smink és kozmetikai márkák is ebbe az irányba haladnak.

      A NYX 2 hónapja nem válaszol a levelemre, hogy miért szedték le a comagolásukról a "cruelty free" feliratot, és egyetlen amerikai vegán bloggernek sem válaszoltak, akiknél érdeklődtem és ők is érdkődtek az okról- Érdekes...

      Törlés
  4. Kat Von D, Kardashian, Jeffree, Lime Crime nálam is nonono kategória. Egyrészt túlárazottnak érzem, másrészt nem is fogott meg egyik márka sem a termékeivel. Valahogy már a Nyx termékek sem fognak meg, pedig régen jócskán voltak tőlük cuccaim.
    L'oreal termékek sem sűrűn kerülnek a kosaramba. Egyrészt drágák (szerintem túlárazott), másrészt nem olyan jó minőségű termékek jönnek ki tőlük. A kísérletekről már nem is beszélve. De sajna a L'orealhoz tartozik már sok olyan cég akinek a terméket szeretem, így nem tudom, hogy ha állatkísérlet mentesnek hirdetik továbbra is magukat, akkor valóban azok e.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az áraik pontosan ugyanazok, mint bármi másnak a Sephorában, egy amerikainak mindegy.

      A Lorealon kívül az Estée Lauder is ugyanúgy tesztelállatkákon, hát nagy az a kínai piac. Igazából ezek a tipikus áruházi márkák mint a Lancome, EL, Dior, Chanel, stb pont nem hiányzik az életemből, drágák, és nem a szuper összetevőiktől hanem a marketingköltségektől.

      Törlés
    2. Na igen, egy amerikainak mindegy.....csak mire a magyar is megveszi, addigra még többe kerül, mert a környező Sephorakba már sokkal drágábban kerül be, mint ott. Tudom ÁFA és egyebek.......

      Teljesen igazad van, nem feltétlenül jobb egy termék, mert EL, vagy Dior, vagy Chanel. Sajnos a legtöbbet marketingre fizetjük. Csak sokan azt reméljük, hogy ami drágább az jobb.....hát nem!

      Törlés
  5. A felsoroltak közül szinte én is mindegyik márkát zsigerből utálom, az állatokon való tesztelés eddig nálam nem volt annyira fontos tényező, de azért most a cikk hatására belenéztem a sminkes készletbe, és nagyon örültem neki, amikor sorra találtam azokat a termékeket, amik cruelty free-k (essence, Catrice, Milani, Wet n Wild, Cargo Cosmetics), a L'Oréaltól egy szemhéjtusom van, mert egyszerűen az a legjobb, a Stilától is van pár palettám, a Bourjois-tól pirosítóim, Yves Rocher-tól körömlakkjaim. Nem hiszem, hogy kidobom őket, mivel bevált termékek, de lehet, elképzelhető, hogy a jövőben jobban odafigyelek erre.
    Kat von D már a műsorából is kiderült anno, hogy idióta, azért is dobták ki Miamiból, és kellett elmennie LA-be, az összes műsorban hisztis és hülye volt, és mindkét műhelyben ő csinálta a legótvarabb tetkókat, én sose szerettem, amikor egy időben az összes magyar blogger is meg volt zakkanva érte, emlékszem, amikor XY blogger besérült azon, hogy ez a szent kontúrpaletta szerinted nem extra xD Én egyébként az Avont az Oriflame-et és a Colourpopot sem szeretem márkák közül, első kettő gagyi termékeket gyárt, utóbbi meg a hype miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A DM-ben a német cuccok ugye mind kísérlet mentesek, ez egy jó dolog.

      Én nem dobtam ki semmit, csak mert nem CF vagy mert van benne parabén. Az összes yutube video is azt mondja, hogy az útra rálépni lélekben kell, majd 5 év múlva meg is látszik. De egyszerre hirtelen kidobálni cuccokat nem jó ötlet.

      Tetkós műsort nem néztem, a tetkókkal nem vagyok jóban. Najó inkább nem érdekelnek és nem keresem őket.

      Ó azóta a kontúrozásbólis kinőttem, erről lehet mindjárt írok is egy szösszenetet.

      Az Avon nekem nem szimpi ezzel az eladónős (tanácsadó, azt, ad tanácsot, hogy mindent vegyél meg) dologgal. Meg azzal, hogy a 20 feliratkozós bloggereknek is küldik a cuccokat, csak hogy szerepeljenek.

      A ColourPop nem rossz, 5 USD ért jó kísérletezni. Én a hypot körülötte nem szeretem, főleg ezt a gagyi kis magyar típusú hype-ot. Nem tudom megfogalmazni de más. Viszont az tuti, hogy ők elolvastál a 21. század marketingkönyvét és ellenben azokkal az áruházi márkákkal ők a neten csinálták meg a bizniszt.

      Törlés
  6. Szamomra az egyetlen igazi, hatalmas NOOOOO az ebayes, aliexpresses, es egyéb hasonló termékek lennének, ezeknek a vásárlását semmilyen szinten se tudom megérteni. Először is, soha, de soha nem kennék a vörösre ismeretlen eredetű, bizonytalan összetételű termékeket, par (ezer) Ft spórolás nem éri meg, hogy kockára tegyem a bőröm egészségét. Továbbá a hamisítás mint tudjuk bűncselekmény, amihez sajat részemről egyáltalán nem kívánok asszisztálni, es akkor a koppintások miatti bevétel-kiesést (többe kozott pl adók es vámok, éljen a feketegazdaság....) meg se említettem. Tökéletesen egyet értek azzal, hogy a pénzünkkel valahova szavazunk, szívügyemnek tekintem a hamisítás elleni küzdelmet.

    A többi témához kevesebb hozzáfűznivalóm van, a fentebb említett sephoras márkák közül nem valószínű, hogy a közeljövőben bármit is vásárolok - bar ez leginkabb a szűkös egyetemista pénztárcám miatt van - es korábban az állatkísérletek nálam nem jelentettek kizáró okot, bar mostanában próbálok tudatosabban vásárolni, elképzelhető hogy a jövőben ez is szempont lesz.

    Egyébként nagyon kiváncsi vagyok mar az igen-listádra, mindig megvilágítasz egy-egy plusz nézőpontot, amire korábban nem gondoltam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ezzel az "értetlenkedéssel" ketten vagyunk. Mondjuk talán az a süllyedés legalja, ha valaki hamisat vesz, tudja, és igazinak állítja be. Lásd UD Naked paletta sminkvideó magyar kislánytól. Gáz.

      Az igen lista alakul, de ahogy most ránéztem, nem egy izgi lista, nincs benne semmi extra :(

      Törlés
  7. Tudom, már féléves a cikk, de hátha olvasod... Tévedés azt hinni hogy az állatkísérletek tudnak humánusak lenni. Az állatkísérletek egyik része arról szól hogy rákenik az állat szőrére, bőrére, szemébe cseppentik, stb... De nem azért teszik hogy megnézzék mi történik vele, hanem azért, hogy megállapítsák mekkora az a mennyiség amitől már kárt (esetleg maradandó károsodást) szenvednek. Szóval direkt az a cél, hogy az állat reagáljon, megbetegedjen vagy épp belehaljon a kísérletbe és nem fogják meggyógyítani mert a következő kísérletnél már érzékenyebb lesz a tesztre vagy meg se tud gyógyulni. Másrészt egy állat (akár egér akár nyúl akár majom) biológia felépítése hasonlít az emberéhez, de vannak eltérések azért. Szóval szerintem laborban tenyésztett emberi szöveteken és emberi önkénteseken kellene tesztelni a kozmetikumokat, néhány ember ingyen termékekért szerintem bármit magára kenne, plusz van annyi tudásunk már majd 100 év állatkísérletei alapján hogy melyik anyag mennyire veszélyes. Én az állatkísérleteket abszolút felesleges állatkínzásnak tartom.

    VálaszTörlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány