2017. augusztus 10., csütörtök

Gondolatok, történések



Nézzük, mik történek mostanában. Valami Csacsogós Csütörtök jellegű dolog.



A Kuka Keddet magamban tolom tovább, megint van 3 nagy szatyor cucc, ami várja, hogy elvigyem a leadóhelyre. Gondolkodtam azon, hogy lehet vennem kellene egy varrógépet és azzal kreatívkodni, még mielőtt elviszem a ruhákat, de még nem tudom. Helyet foglal. Kézzel alakítgatok dolgokat, de az nem olyan, mint egy varrott dolog, nem néz ki professzionálisnak.
A visszatartó erő a helyi divat, hogy ha nem szeretném szépíteni a dolgokat, akkor azt mondhatom, hogy az edmontoniak nagy többsége tróger. Jógagatya, kapucnis pulcsi, 100+ kiló. Még mindig túl európainak nézek ki, nem állítom, hogy megnéznének, a kutya nem foglalkozik velem, csak ha a nagy többség a 15 +25 dolláros jógagatya zsákpulcsi kombóban tolja, akkor én lehet nem ölök bele 200 munkaórát egy haute couture gatya megcsinálásába.

A kapszula gardróbos és minimalista videókat nagyon megszerettem a youtube-on, de én teljesen tisztában vagyok azzal, hogy nekem ez nem menne, vagyis legalább nem most. Venni ugyan nem nagyon vettem új dolgokat, és ahogy kisebb és kisebb a szekrényem, egyre jobban érzem, mi hiányzik belőle, és hogy miből van már sok is.

A minimalista videók a hatásukat a már jó ideje elkezdték. Nem is mondanám csak minimalistának, inkább a kevesebb több és a fenntartható fogyasztás és létezés került még jobban előtérbe.
Sosem hozok el műanyag zacskókat a boltokból, még akkor sem, ha itt sok helyen még mindig ingyen adják és a 20 dekát is dupla zacsiba akarja tenni a kasszás. Yves Rochertől van két szép zöld zacsim, az mindent megold.
Itthon meg minden megy a szelektívbe. A villanyt lekapcsolgatom a férj után, ha nem kell. A bevásárlást pedig igyekszem egy helyi zöldségessel megoldani, ahova visszük a saját összecsukható ládánkat, amibe a dolgok fele zacskó nélkül is elfér. Hogy engem, hogy fel tud bosszantani, ha valaki az egy azaz egy darab almáját vagy a banánt beleteszi zacsiba, hogy beletegye a szatyorba…

A kevesebbet és a használd el amid van a sminkelésben és a fürdőszobában lassabban zajlik. Még mindig tart a hatalmas és színes szemfestés, a full arc drámai smink délelőttre. Ez nem is fog változni. Szeretek sminkelni, színesnek lenni. Viszont egy darab alapozó van a polcon nyitva, két korrektor, egy szempillaspirál és hasonlóan a romlandó és vagy folyékony dolgok mindig is alacsony számon voltak tartva, és ez marad is így.

Koreából rendeltem egy halom arcápolási, arctisztítási cuccot, de sminket nem nagyon vettem újat. Még tavasszal a Tarte Tarteist palettát, hogy legyen egy tisztességes és jól használható hűvös natúr palettám, hát melegek a színek benne, és koszosak, csúnyácskák. Nagyon agyalok, hogy visszavigyem, majd kiderül.
Az új Inglot, Coloured Raine és Makeup Geek csomagolás nélküli szemhéjpúderei viszont bejöttek.

Állatkísérletek, ugye ezt próbálom figyelni, illetve inkább kisebb és szavahihető márkákat támogatni. A vegánságban nem hiszek, a kecsketejes szappannal nincs semmi bajom az égvilágon.
Viszont Kína kapcsán kicsit elgondolkodtam. A Stila most éppen cruelty freenek számit, mert nem árul Kínában a Nars pedig nem lesz az, mert megy Kínába. Mindkét márka állatkísérletek nélkül gyárt. Kezdem azt érezni, hogy csak mert a kínaiaknál kötelező ez a tesztelés dolog attól még egy-egy márkát nem kéne lehúzni a listámról. Ezen még gondolkozom. Igazából semmi olyan sminkújdonság nem került a piacra, amitől el akarnám dobni az agyam.
Az mozgat komolyabban, hogy amit veszek, azt ne Kínában gyártsák.

Meg amúgy is spórolni akartunk, hogy vegyünk majd egyszer egy kis házikót, mondjuk jövőre. Voltunk házakat nézni, hogy legyen elképzelésünk, hogy mit szeretnénk, mit nem, milyen elrendezés tetszik, mennyire akarunk felújítani és mégis mi mennyibe kerül. Hát nem egyszerű. Viszont én meg addig nem akarok gyereket, amíg nincs meg a ház. Tudom én, hogy mindig is anyagias meg túlbiztosított voltam, de inkább ez, mint a semmire szülés.

A kajálással kapcsolatban sokkal több zöldséget eszünk. Néztem vega recepteket, és egy kis csirkével megcsinálom őket, és a végén jók lesznek. A húsról meg a tejről nincs az a pénz, hogy lemondjak.

A munka fronton a hullámok jönnek és mennek. Volt olyan sötét emberke, akire egy pohár vizet sem bíznék rá, van jobb is, és van most pár igen jó fej új kollegina.

Májusban voltunk Magyarországon és Azerbajdzsánban. Pesten végigjártam a menő designer boltokat és semmit nem találtam, ami használható lett volna. Minden snobság nélkül a kanadai pénztárcámmal mentem, de 30 ezret egy nyakláncért, ami kb wc láncból van, nem vagyok hajlandó kifizetni. Divatbloggereken jól néz ki, és így ennyiben ki is fullad. Tapasztalatnak nagyon jó volt és a legviccesebb, hogy minden egyes boltban angolul köszöntek rám, én fasz meg reflexből visszaköszöntem angolul, aztán, o bocsi, szia. Kicsit sajnálom, mert kimondottan akartam venni valami magyart. Vettem töpörtyüs csokit a férjnek, de még nem ette meg.

Kicsit szomorkás a visszaemlékezés, valahogy valami nagy érzelmi feltöltődést meg majd nagy honvágyat reméltem a képletbe, de igazából csak annyit kaptam, hogy még biztosabban tudom, hogy nem akarok visszaköltözni. Nem állítom, hogy itt olyan szuper jó, mert fáradt vagyok az angolul nem tudó kínaiaktól, a síkbuta szomáliaiaktól, a nőket nem tisztelő barnáktól, de valahogy ezeket még mindig jobban tolerálom, mint amikor egy magyar egy másik magyarral bunkó Magyarországon.
2 éve is csodát vártam, akkor is elmaradt, most megint vártam, hát megint elmaradt. Ez van.

A cicák jól vannak, a Sál még nagyobb lett, rengeteget fut a kerekében, néha tényleg arra gondolok, hogy áramfejlesztőt kéne rákötni a kerékre. Szöszmösz cuki és ártatlan.
A kanapét megszereltük, egy olcsó és viszonylag egyszerű módja a macskanyomok eltüntetésének, ha veszel x négyzetméter szőnyeget, méretre vágod és ilyen nagy ipari tűzőgéppel a kanapé aljára/körbe tűzögeted. Olyan, mint új korában, csak a macska nem tud belemászni, ami nehezen emésztettek meg.

Hát ennyi. Semmi extra vagy érdekes nem igazán történt. Élem az átlagos életet.

A blog itt haldoklik továbbra is. Pár magyar blog kivételével a többitől elborzadok, és arra késztet, hogy hagyjam ezt az egészet, még akkor is, ha a youtubra 100 új feliratkozó van, megint pedig semmi sem történik.

Látom, hogy olyan márka van mindenhol, aminek nem kéne, nyakláncok, amik nálam nagyon leszerepeltek, kínai ecsetek, (koppintott)paletták minden hétre, hát nem tudom, nem találom a helyem ebben a közegben, de ez nem újdonság.



Mindenkinek további kellemes nyarat, élvezzétek, a meleget is, majd ha már nem lesz, akkor hiányozni fog.

12 megjegyzés:

  1. Én pont ezért sajnálom, hogy eltűntél, mert nekem pont hogy érdekesnek tűnik ez a már annyira nem is új életszemléleted, amit kialakítottál, és szerintem elég egyedi a magyarországi blogpiacon, mondjuk, ebben az országban, ahol mindenkit le lehet kenyerezni a pixibox meg hasonló szarokkal, el is kéne néhány beauty/lifestyle blog, ami pont kikerülni ezeket a hype-okat

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hu a Pixiboxtól afrász kerülget.

      A LookFantastic és az Ipsy okés volt, de a felére nincs szükségbelőle. Főleg nem a 10. fekete szemcerkára...
      A Pixi meg még egy nyomorult éves-féléves feliratkozást sem tud rendesen megoldani, mindegy...

      A hype ba pont most futottam bele és mondhatjuk a bicskám bele is tört mert a Tarte paletta, amit vettem nem lett akkora durranás, mint az ára. De magyarul fogadok rá még rossz vélemény nem volt a márkáról.

      Egyedi, és nem kifizetődő :) de legaább jó móka :)

      Törlés
  2. Egy szempontból megértem miért érzed hogy nem vagy való ebbe a közegbe, de pont azért szerettem a blogod olvasni meg a youtube-od nézni mert olyan termékeket mutattál be amiről max angolul találtam véleményt és örültem hogy magyar vélemény is van róla plusz tudtam hogy 100% eredeti terméket mutatsz be

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most már nem nagyon veszek dolgokat nagy mennyiségben, megvan minden, így el is laposodott a dolog. A tesztek, meg az egy termékre fókuszált bejegyzések egyébként olvasottsági minimum rekordokat produkáltak, így köszi, hogy olvastad őket :)

      Hát a képektől, hogy ezt is meg azt is elfogadnám, meg kép és jajj a szülinapom közeleg, a frász kiráz, meg két pofont kéne leosztani, de azért mert xy márka adta ki, attól tuti jó lesz legyen az akármilyen kaki is.

      Angolul is, sőt, angolul kell kétszer megnézni kit néz az ember mert a milliós leányoknak már nyilván nem hiszünk. :(

      Törlés
  3. Esküszöm pont ma jutott eszembe,hogy már olyan régen írtál vagy készítettél új videót :) Én nagyon szeretem a stílusodat,hogy nem finomkodsz, ha valami sz.r akkor sz.r, attól,hogy x agyonhájpolt márka gyártotta lehet sz.r és ez még nem semmisíti meg a másik 800 kiváló termékét. Az említett kis paletta nekem is megvan, én sem vagyok vele elégedett, sokkal többet vártam tőle. Borzasztó kevés a hiteles blogger, vlogger...a kedvencem az amikor elmondják,hogy kapták az x terméket az y cégtől tesztelésre, de ez nem befolyásolja a véleményüket, ömlengenek egy sort, hogy milyen hiperszuper a cucc, majd egy hónap múlva a blogsalen ott az adott termék...röhejes. Szóval légyszi, légyszi ne tűnj el! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Blogsale, na megtaláltad a másik gyenge pontomat a Pixibox után :)

      Ma valami megszállt, mert gyártottam 4 bejegyzést, így a semmiből, szóval a remény még megvan, a remény bennetek van.

      Törlés
  4. Még mindig?? van kukakeddes ruhád?? Hihetetlen :D Mi most szekrényt csináltatunk, egyik szekrényből kipakolok, selejtezek, másikat megszüntetjük, selejtezek, egy komódot odébb kell pakolni, abból is selejtezek.
    Én ráfáztam a minimálra, mert van nyárra egy papucsom meg egy szandálom, de a papucs megadta magát (öt éves, nem csoda), most a szandál van csak, azt meg munkába hordom, szaladgálni sajnálom. Jó persze van zárt meg lyukacsos meg vászon, de azért 99%-ban bőr nyitott lábbelit hordok nyáron. Most SOS kell egy másik papucs, ha leárazás van, akkor még szerencsém is van, ha kifoszottták a Humanicot, akkor meg pechem van.
    Sminkből régen vettem annyit, hogy többet dobáltam ki, mint amennyit elhasználtam, így 40 felé kevesebb sminket használok és azt elhasználom. Lakkból sajnos ez még nem megy, de a buggyantakat most már kidobom fájó szívvel. Kezdek én is tudatosabb lenni, zöldség-gyümölcs szempontjából könnyű, mert anyósnál van kert.
    Spórolás szempontjából sem utolsó dolog a tudatos vásárlás, ahogy írtad, más elkölt dekorcuccra ötvenezret vagy ruhára, de amikor nem költöd el és veszel egy autót vagy lakást, akkor azért az csak jobb, nem? Ritkítottam a Naillandes rendeléseket, nem hiányzik. Havi 10 lakk vagy évi 10 lakk, azért nem mindegy.
    Örülnék, ha folytatnád a blogodat, a legtöbb blogger tényleg vásárol, mert anélkül nincs blog, én meg már megnézem, mire költök, pár kedvencet olvasok, mert kedvelem őket, de inkább a más témájú blogok felé fordultam, ami nem pénzköltésre ösztönöz.
    Amit az emberekről írsz, az engem annyira nem érint, de teljesen más egy kisváros, mint egy falu vagy Bp.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A már megint talán jobb, minta még mindig. Voltak újak, amik kinyúltak, kifakúltak. Igazából a férj ruhatárát csippentettem le, mert ő is mindent megtart ám, túl rövig farmert, kifakult és/vagy macskaszaggatta pólót. Van cipő, ami töri a lábam, nem kell. Mindig lesz új dolog, amit ki kell tenni.

      Nekem most nincs csajos szandálom, csak a hasznos kényelmes és nem szép fajta van, de már itt vége lassan a nyárnak, már így maradok, hacsak valamit akciósan meg nem találok.

      A lakkokra vagyis magamra haragszom. Valahogy ez nem jön nekem össze. Ha kifestem a körmöm, akkor a körmöm lapocskákban esik szét,és a lakk meg pattog egyből. Itt nagyon durci vagyok.

      A dekorációra való költésünk sosem volt magas, amíg a sajátunk nem lesz nem igazán érdekel. Papírmadarak vannak egy egyik falon, a másikra meg macskakajás konzervekből tervezek valamit csinálni.

      A pénz költésére ösztönzéssel nem is lennebajom, de a minden majmolása a borzasztó. Példának ott a Naked Heat paletta, ami nagyon meleg tónusú. Most a magyar nők 70% hideg típus, de ahogy látom mindenki meg van érte őrülve. Miért? Minek?

      Nekem falun is sikerült megkapni, hogy hazaáruló vagyok. Meg hogy milyen szemét vagyok, hogy csak úgy otthagytam anyámat. (még csak nem is laktunk egy városban elötte sem)

      Törlés
  5. "egy magyar egy másik magyarral bunkó Magyarországon"

    Tegnap, ahogy átmentünk Szegedre egy boltba rendelni valamit, rögtön eszembe jutott, hogy miért nem költöztem anno Szerbiából Magyarországra, mint az összes többi "normális" 18-19 éves. Konkrétan úgy jött ki az eladó szövege, hogy takarodjak vissza Szerbiába. Köszönöm, jöttem is boldogan. A vásárlás dolgot elrendezzük, és egy ideig most nem megyünk Magyarországra biztos... :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szomorú ezt hallani.

      Főleg, hogy a te arcodon aztán tényleg csak a jóindulat és a nyugalom ül, semmi olyan, hogy te majd kötözködni akarnál.

      :(

      Törlés
  6. Idézem Harmony-t: ...szeretem a stílusodat, hogy nem finomkodsz és ne tűnj el!!!
    Az egyediséged miatt jövök ide. Nem érdekel miről írsz (na jó nem mindegy, csak majdnem :)), felőlem cicakakiról is szövegelhetsz, csak tessék írni!!!

    VálaszTörlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány