2016. október 23., vasárnap

Vásárlós Vasárnap – Sephora, biobolt, hajszínező, drogéria…


Megint egy vegyes Vásárlós Vasárnap következik, nem akartam szétszedni a dolgokat sok külön kis részre. Voltam a Sephorában, drogériában, bioboltban, vettem pár ruhát és a hajszínezőm is megérkezett. Vágjunk is bele!


Van a témához egy videó is:



Stila Custom  Color blush és Jewel Eye Shadow (black diamond) 10-10 CAD



 




Urban Decay De-slickMattifying Powder 32 USD = 38 CAD



Tarte Colored ClayTinted Brow Gel (grey) 21 USD = 27 CAD




Urban Decay UltimateOzone Multipurpose Primer Pencil 18 USD = 19 CAD






MAKE UP FOR EVER LashFibers 21 USD = 25 CAD




Sephora Collection The Perfectionist: Airbrush Sponge 12 USD = 15 CAD


Real Techniques MiracleSculpting Sponge Dewy Highlight + Contour 8 CAD
Nem tudom, hogy rendeltetés szerint fogom-e használni, vagy alapozóra. Igazából alapozásra vettem, hogy össze tudjam hasonlítani más szivacsokkal.




Egyből kedvenc lett!



Szülinapi ajándék, a maszktól nem jött meg az étvágyam 




Vettem pár 1 dolláros The Bath and Bbody Works kézfertőtlenítőt



Clarisonic Delicate Skin fej 27 USD = 30 CAD
Linkelni valamiért nem tudom, csak a Smart fejet, ami 36 CAD






Ecsettisztító szivacs; Clean Sweep makeup brush pad



A blognak fényképezni



Hajfesték Amazonról Pravana (még nem biztos, hogy szeretni fogom, mindenem lila)


Fél tonna természetes fogkrém, akció volt



A honlapjukon ez 15 USD, de én szerintem a feléért, ha vettem.



Eredeti áron a honlapon a 300 ml 39 USD, én ezt 16 CAD-ért vettem
Mindent centjét megérte, nagyszerű termék.



Free Your Mane Hydrating Shampoo 300 ml 16 USD, nekem 10 CAD volt



Más illatok 5,75 font, azaz 2100-2200 forint körül van, szerintem én fél áron vettem az enyémet.



Szülinapomra kaptam, lényegében az egyetlen dolog, ami igazán tetszik is az ajcsik közül.
A legjobb barátnőm azért ismer. Plusz egy juharos füli.




Ki mit szerzett be mostanában?
Milyen volt a Glamour napok odaát?


8 megjegyzés:

  1. Én csak téli cipő után kajtattam a Glamour napokon, de nem kaptam. Máshol fogok venni, nem plázában, már kinéztem melyiket.
    Arra az ecsetttisztítóra nagyon kíváncsi vagyok. Kértem volna, hogy mutasd be, de már nem kell szólnom :)
    Nagyon szép vagy ezzel a sminkkel is! Menő a kék szem-kék fülbi együtt!
    Azt a pici kefés szemöldökszínezőt is mutasd majd meg *.*!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Téli vagy késő őszit már 2 hónapja keresek, de nem jön össze :(

      Szivacskához gyűktöm a színes ecseteket, és jvök a teszttel.
      Köszönöm :)
      Oksi

      Törlés
  2. Szia! :)
    Engem főleg az ecset tisztító szivacs érdekelne, de azt említetted, hogy arról lesz videó. A másik amire kíváncsi lennék az a Stila pirosító.
    A Glamour napok nekem kimaradt, utána pár nappal vásároltam néhány őszi ruhát, meg egy csodás magassarkú bokacsizmát.
    Mellékesen megjegyezném, hogy fenemód kedvelem a haul videóidat. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Szivacs és pirosító, feljegyezve.
      Gondolom, most hogy kifosztottak minden boltot, utána sokkal könnyebb jó dolgokat találni gyorsan.
      Hmm, köszönöm, örülök neki, bár az okát nem tudom :)

      Törlés
  3. Hú, már el is felejtettem, mi volt a videó elején, még jó, hogy itt vannak a képek. Reggeli+ebéd utáni kávé közben tudtam megnézni :) Ha bőrcafatkáid vannak, akkor AHA hámlasztó a legjobb szerintem. Szépek a ruhák, a pizsamák különösen aranyosak, nekem is vennem kellene már pizsamát meg 5-10 évesek :/ Hálóingem az bezzeg van vagy 10, de fázós vagyok. Csini a hajad meg a körmöd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van gyenge hámlasztóm, erőset viszont nem szeretnék, mert annyira süt a nap, hogy félek többet ártok, mint használ.
      A hálóingeket kéne már a Kuka Keddbe számüzni, de egyszerűen nem találok olyat, amiből ne lenne ki a fél fenekem. Mért olyan rövidek ezek?
      Köszönöm :)

      Törlés
  4. Jé olyan Nars szemhéjpúder alapozóm nekem is van én 20 Euró körüli összegért vettem egyébként szerintem jó én nagyon szeretem! A púderre lennék kíváncsi mennyire jó! Még nem néztem meg a videót de megteszem! Glamour napok jól sikerült beszereztem én is pár smink cuccot Adidastól is rendeltem.Itt Németországba egyébként nagyon sok online áruházra van ilyenkor kedvezmény ha meg valami nem jó ingyen visszaküldheted és pár napon belül visszautalják a pénzedet vagy eleve Rechnungra kéred ami 14 napos fizetési határidőt takar és ha visszamegy a csomag nem is fizetsz!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány