2016. október 9., vasárnap

Hálaadás, vagy valami merengős izé


Nem vagyok egy hálálkodós típus, mert hiszem, hogy amiket elértem az életemben, ami ugyan, ha másokhoz hasonlítanám nem egy nagy dolog, de, legalább önállóan és magamtól értem el. Viszont ha akarom, ha nem, október 10-dike idén a kanadai (nem az USA-beli) hálaadás napja, így valami hálás dolgot szeretnék összehozni, ami gyanítom már így az elején valami mássá fog alakulni.


Amiért hálás vagyok, és leszek is, hogy a férjemmel összesodort minket az internet fekete bugyra. A férj nélkül nem szeretnék egy pillanatig sem élni, ő nekem a mindenem, és minden nőnek egy ilyen férjet kívánok.
A másik dolog, amiért hálás lehetek, az a két cicánk, mert szupercukik. Még akkor is, ha már tudom, hogy az EOS kézkrém tökéletes a macska hozzádobására, amikor az a lámpát akarja eldönteni. Lehetőleg valamelyikünkre.


Hálaadásra vettünk pulykát az iráni barátnőmmel, ami már alapból egy vicces történet volt, mert a kasszánál a lánya visítozta, hogy hol van a „big fat chicken”, a kasszás meg mosolygott. Vicces ez a pulykasütés, mert halalra kell majd csinálnom, pedig mindent zsírral sütök általában. A másik érdekes, hogy ahol tavaly voltunk hálaadáskor, ott nem történt semmi extra, csak többnyire zabáltak meg iszogattak. Nem véletlen, hogy ezeket a szavakat használtam. Így nem érzem azt, hogy imádkozni kéne vagy bármi ilyen, mert az lenne igazán fura.

Nem fogok politizálni hosszasan, de szerintem mindenki látott kék plakátot, és hallja, amit kell, hogy halljon. Engem roppant nagy szomorúsággal tölt el sokak gondolkodása, mert sok muszlim ember ismerve kijelenthetem, hogy pontosan olyanok, mint mi. Se nem jobbak, se nem rosszabbak, csak nem esznek malacot, nem isznak alkoholt és tilos a szerencsejáték számukra. Milyen borzalmas szabályok. Amikor azt látom, hogy muszlim vagy menekült és egyenlőségjel terrorista, akkor csak sajnálni tudom az illetőt, és mindenki mástól bocsánatot kérve, de örülök, hogy ilyen emberrel már nem lakom egy országban.
Példának mondanám barátnőmet, aki a császárszalonna majszolgatása közben úgy nézett, mint a kisgyerek, aki először kapott csokit.


Hálaadási hangulatom egyáltalán nincs, nem is volt, és szerintem még gyúrnom kell rá évekig. Nincs bennem az érzés, hogy tök alakú meg narancssárga dekorációt vegyek, csak mert itt lakom éppen. Nem vagyok ellene, miért is lennék, szép ünnep, de még nem az enyém. A Wikipédiát ajánlom elolvasásra, hogy mi is a hálaadás, mert annyi baromság van a neten, hogy az fájdalmas. A tökös kávénak azért örülök, hogy ilyenkor van.


A hálaadást idén inkább valami olyannak próbálom felfogni, amitől majd jobb leszek, én magam, az életem, egy plusz nap a gondolkodásra. Az igaz, hogy az utóbbi időben sokkal többet gondolkodtam, mint kéne, de hát ez van. Le kell szoknom a mindent vagy semmit gondolkodásmódról. Le kell szoknom arról, hogy ha nincs 15 smink egy bejegyzéshez, akkor nem teszem ki. Nem azt mondom, hogy olyan leszek, mint a bort iszik, vizet prédikál bloggerek, hogy sminkről, mondjuk szemfestékről ír bejegyzést, de kép a használatáról már nincs, nem ilyen nem leszek, de túlzásba viszem a dolgokat. A Youtube videókhoz ki a fene fényképez le, mondjuk 50 rúzst egyesével és linkel be mindent egyesével. Tuti nem csak én, de a tökéletességet, vagyis a törekvést ez irányba nem értékeli annyi ember, mint azt én korábban gondoltam és reméltem.


Egyre komolyabban veszem az állatkísérletes dolgok mellőzését, a megkérdőjelezhető márkák mellőzését, minden olyan dologra fókuszálok, ami a felelősségteljességet sugallja. Nem hiszem, hogy ez bárkit is érdekelne, de azért próbálkozom. Bár már többször feladtam magamban, mert minden olyan márkáról írott bejegyzésem, ahol valami olcsóbbat vagy újat, vagy mást mutattam be, hát nagyjából negatív nézettségi rekordott döntött, ellenben egy Kylie Jenner bejegyzés felrobbantja az internet magyar felé, és nehéz elhinni, hogy értelmiségi és diplomás emberek is ezt a libát majmolják. Én meg izzadok 10+ órát egy írott bejegyzéssel. Tök gáz.


A másik ilyen jellegű szívfájdalmam még mindig a külföldről rendelés témaköre. Nem a 60 évesek körében, hanem a 20-30 körülieknél. Hihetetlen, hogy felnőtt nők azon szenvednek (nyilvánosan a neten), hogy nem tudnak online rendelni, de a legrosszabb, amikor azt érzem, hogy félnek tőle. Na de mégis mitől?
Ez olyan, mint amikor a nyugdíjasok jönnek azzal, hogy mekkora baromság az okostelefon, na és kinek nincs okostelója? Mindenkinek van.
20-30 évesen elutasítani egy alapvető dolgot, az online rendelést, az rossz, bezár egy világba, ami oké, ha nincs igényed másra, de ha van, akkor rendeld meg, és ne picsogj!
A PayPal a világ egyik legbiztonságosabb dolga. Nem kell hozzá semmi más, csak pénz meg egy e-mail cím. Még számlaadatokat sem kötelező megadni, mert lehet rá pénzt tenni, és utána onnan költögetni. Angolul van, oké, hívd át a szomszéd Pistit, és írd le mi mit jelent, nagyjából 5 szó és 3 kattintás egy fizetés.

Ez egy fájó pont nálam, mert hihetetlen szakadékot látok egy 15 éves nyitottsága és egy 25 évesé között. Viszont a miértet nem értem.


A másik dolog, amit nem értek még, és zavar, és próbálok hatni rátok, hogy ne vegyetek gagyi dolgokat. Vagy legalább ne várjátok el, hogy egy ezer forint körüli paletta csodákat tesz. Nem fog. A hamisítványokról a véleményem tudott, ami a koppintásokra is kiterjed, ciki, übergáz.

A sminkcuccok pedig olyan dolgok, amik nélkül lehet élni, nem létszükséglet. Ami viszont fontos lenne, hogy mindenki ápolja a bőrét. Szerintem a napfényvédelem szajkózásában a magyar bloggerek kiemelkedő teljesítményt nyújtanak, de még ez is kevés. A sminklemosás, pontosabban az alapos sminklemosást is éppen elégszer mondjuk el, de ez is kevés. A Krémmánián olvastam egy kommentben, ahol azt írta valaki, hogy ha fél órát cseszel el az életedből, hogy fejet fessél magadnak, akkor fél órát kell rászánni az eltávolítására is, csak, hogy holnap is legyen mire festegetni, mert bőrt csak egyszer kaptunk, nem lesz új.
Fájó pont, mert túlságosan sok felelősségérzés szorult belém, hogy megannyi helyen látom, hogy egy „mini víz” meg egy krém a nagy arcápolási rutin. De a legjobb, amikor azt látom, hogy egy normális tonik + szérum + krém + szemkörnyék ápolásra, azt mondják emberek, hogy megfullad a bőr, mert nem lélegzik. Köszönöm, én a tüdőmmel lélegzek. Jó tudom a bőr is lélegzik, de nem a jó minőségű krémektől fog nem lélegezni.

Ellenben minden ilyen fájó ponttal, minden egyes megtért lélek egy hatalmas plusz az életemben. Mindegy az, hogy nekem hitte el végül, hogy kell a fényvédő, vagy másik 10 blogger társammal együtt alkotott egységes vélemény hatására, de ha végül megtörtént a csoda, az a dolog az egyetlen, ami számít.


Van egy olyan gondolatom is, ami szintén nem régen született meg bennem, hogy jó ez a bloggerkedősdi, de azért nekem nem ez az életem, csak egy hobbi, ami egy bizonyos százalékát kitölti a szabadidőmnek, de nem ezért élek és halok. Vannak ilyen magyar bloggerek, és vannak, akiknek ez jól megy, és van, akiken látszik a kétségbeesett megfelelési kényszer. Határozottan gondolom, hogy ezt túlzásba lehet vinni, de egyébként meg mókás dolog.


És aki még mindig itt van. Láthatjátok, nem vagyok túl aktív mostanában. Keresem az utam. A meglepi dobozok kifutnak és megszűnnek, mert nem látom értelmüket. A havi mindennapi társaim viszont marad, de azt sem érzem erősségnek. Valami újat szeretnék kitalálni, valami mást. Nem tudom megmagyarázni, mit és hogyan, de nem érzem azt, hogy bárkit is érdekelnek még terméktesztek. Látom, mert a bejegyzéseim hosszúak, a videók hosszúak, de az átlagos oldalon eltöltött idő meg rövid. Ergó senki nem olvassa vagy nézi végig őket, ami nyílván szomorúvá tesz. Na de nem panaszkodni jöttem, ezek csak tények, amik arra szolgálnak, hogy mérlegeljem őket, tanuljak belőle, és jobban csináljam azt, amit csinálok.

Tudom, Amerikában csak egy hónap múlva lesz hálaadás, és a net majd akkor lesz igazán tele pulykás képekkel, de azért én már most heppi törkit kívánok mindenkinek, mi a melóhelyemen ezt mondjuk, mert a legtöbbünknek ez nem egy igazi ünnep (még).


Egyetek pulykát és legyetek boldogak, amennyire csak tudtok!


15 megjegyzés:

  1. Hálaadást még csak filmen láttam, tényleg ez van, hogy előtte ima, de a lényeg, hogy megegyék a bazi nagy pulykát? Náluk ez ott dőlne dugába, hogy mi csak a mellét esszük. Meg hát meddig kell sütni? (Villanysütőnk van, megdobná az áramszámlát.)

    A kék plakát propaganda, mint a kormány összes többi húzása, pont olyan. Egyre pocsékabb minden. Nem veszi senki egy kalap alá a terroristákat a menekültekkel a környezetemben, pedig itt még menekülttábor is van/volt a városban. Voltak fura dolgaik, de elszökdöstek. Tudod, ez a baj, a határon követelőző emberek, akik azt hiszik, hogy nekik mindent szabad, mert azt akarják. Gondolom, Kanadába sem mehet át mindenki a zöldhatáron csak úgy, iratok nélkül. Pont azt látom, hogy nem foglalkoznak az emberek a témával és a kék plakátok sem érték el a céljukat.

    Szerintem nagyon jók ezek a beszélgetős posztok és az a helyzet, hogy annyi mindennel foglalkozik a blogod, hogy ritka, ha valakit minden poszt érdekel. Engem a sminkes, rúzsos nem igazán, nekem a smink kötelező dolog mint a fogmosás. De aki most kezd sminkelni, annak ez remek. A lakkok viszont érdekelnek :)

    Nekem sincsen PayPalem, azt hiszem, nem mindegy a kártya fajtája sem. Persze rendeltem már MoYoutól, Bornprettystore-tól meg Ebayről, de nem én fizettem, férj :) Ezzel együtt macera, mert idegőrlő lesni a DHL-t vagy a postást, ha meg GLS vagy DPD hozza, akkor ők eléggé kommunikatívak a sok rendelés miatt, utánam hozzák szinte bárhová a városba.

    Sajnos a fejekben eléggé nagy sötétség van az arcápolással kapcsolatban, de most látom a váltást, a termékek is elérhetőbbek, talán ez is teszi meg az infó egyre könnyebb hozzáférhetősége. (Már akinek, ugye.)

    Remélem, azért lesznek még posztok, nagyon érdekes a blog, egyedi a stílusa, főleg a videók annyira vidámak, az embernek jókedve lesz ha megnézi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nem láttam, hogy imádkoznának az emberek én meg tuti nem fogok, csak enni, de ezt mondjuk egy hétig.
      Jönnek ide is rengetegen, menekültek ezrével. Csak itt kapnak helyet, ruhát, kaját, emrerséget. Szmorú ez úgy ahogy van.

      PayPalból nekünk közös van, vagy hát a férj beregisztrált ezer éve, én meg használom. Rendeld valamelyikötök munkahelyére, vagy nyugger szülőkhöz.

      Jajaja, már akinek. Én a koreai dolgok nehézkes beszerezhetőségén vagyok felháborodva, mert mi nehézkes rajta? Ingyenposta, tuti vámmentes végöszeg a dobozon. Kifogás.

      Lesznek persze, mondjuk most valahogy a videó jobban foglalkoztat.
      Ilyen kedveset is régen mondtak, köszönöm.

      Törlés
    2. A mi táborunkban is kaptak orvosi ellátást, kaját és pénzt. Sétálgattak, ücsörögtek a padokon, vásárolgattak. Aztán megszöktek. Kiürült a tábor. Gondolod, hogy a rossz bánásmód miatt? Nálunk még balhé sem volt, semmi, elvoltak békésen.
      Most éppen nem rendelek külföldről, de ha a postás hozza, bárhol odaadja a cuccot, ha meglát, melóhelyen is, bármi is legyen a cím. Nyugger szülőkhöz rendelni, ne viccelj, el lenne cseszve a hetük, izgulnának, hogy jön a futár.

      Törlés
    3. Mennek Németországba, a jó élet reményében. Bár nem szeretném hallani azt a németet, amit arab vagy fárszi akcentussal beszélnek, huhu.

      Dehogyis. Tavasszal rendeltem anyámékhoz dolgokat, hu be voltak sózva, ültek a kapuban és várták a fél szomszédsággal együtt. Nem mindennapi esemény hogy Fazekasékhoz a Nagy (kelet)Németországból csomag érkezik. XDXDXD

      Törlés
  2. Tökös kávé nyami :).
    Szerintem jó, hogy igényesen írod meg a bejegyzéseket, én pl. alap dolgokat használok a reggeli sminkemhez, rúzst pl. soha de mindig végigolvasom azokat is, a videókat is megnézem. Csak ezekhez nem tudok mit hozzászólni mert máson tetszik csak magamon fura.
    Az igénytelenséggel meg nem lehet mit kezdeni. Azért sztem mindenkivel előfordult már párszor, hogy nem mosta le a sminket de ez mondjuk buli után vagy amikor olyan fáradt az ember, hogy elalszik tv nézés közben. Rendszeresen ilyet csinálni gáz mert jól kiszúrunk a bőrünkkel.
    A fényvédelem nagyon fontos csak picit túltolják mert egy csomó posztnál sejteni lehet, hogy szponzorált dologról van szó. Ettől még foglalkozni kell vele, csak a normális keretek között. Lassan már az arclemosó is fényvédős lesz és nem azért mert tényleg az kell, hanem mert a cégeknek ez most marha nagy bevétel, hogy erre így rápattantunk. Megkérdeztem egy bőrgyógyász barátnőmet, hogy tényleg mi az ami kell és azt mondta, hogy ha fényvédős a krém, elég egy 15-ös alapozó, több teljesen felesleges. Tudom, hogy változnak a környezeti ártalmak, meg újabb kozmetikai összetevők jöttek de anyukáink sem fényvédőzték 600-as faktorral a fejüket és köszönik megvannak. Plusz én szeretem ismerni az egyes vegyületek hosszútávú hatásait is mert volt már meglepi, hogy bocsi, mégis károsabb mint amennyit használ. Sajnos az öregedés/tumor kialakulása életmód de nagyobb részben genetika. Ezzel meg nem tudunk mit csinálni.
    Nemcsak a meglepi dobozokat olvastuk/néztük ám :). Írj arról, ami eszedbe jut. Pl. tök régen volt mitől lettem ma szebb? Ha csak alapozót használsz, az is hasznos mert neked elhiszem, hogy jó vagy gagyi. És igenis, szépen végigolvassuk a posztokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még annyi jutott eszembe a fényvédőkhöz, hogy azt viszont kevés helyen olvastam, hogy hé, te, minden ruhából kilógó bőrdarabkát be kell ám kenni, és nem csak a strandon. Pedig a testünk többi része ugyanúgy ki van téve a napsugárzásnak, csak egy naptejet- vagy tényleg, miért nincs fényvédős testápoló minden polcon?- nem lehet olyan aránytalaul drágán eladni mint egy arckrémet.

      Törlés
    2. Ó én buliarc időszakomban 17-18 évesen pont azért nem sminkeltem, mert részegen nem volt buli a sminklemosás. DE! volt olyan csak aki a szemcerkát csak extrába húzta, és húzta és egy évig sem mosta le.

      A 15-ös fényvédős krémmel az a baj, hogy nem kenjük olyan vastagon, hogy az tényleg érjen is valamit. De ha a krém és az alapozó is fényvédős, az már talán oké rövid időre. De 5 perc melóba menésre én sem használok többet, viszont ha kimegyek a napra, akkor tuti 200+ faktornyi cuccot kenek egymásra.

      Egyébként anyám pont jó példa vagy ellenpélda, nem használt sosem fényvédőt, így aztán úgy is néz ki, mint egy dalmata kutya, és az én vállam pont így.
      Én a kémiai hámlasztást nem pártolom, mert hosszútávú hatásáról még nincs eredmény, és ott is a fényvédelem kavar be.

      Jogos, egész testünket kéne kenni, de én tetőtől talpig ruhában vagyok, jó nyáron rövidujjúba megyek dolgozni, de ha máshova is mentem a fényvédő ott volt. Így is pöttyös vagyok bakker :(

      Jönnek szépen, sorban a dolgok, csak abba kell hagynom a túl sok gondolkodást.

      Törlés
  3. Szeretem ezeket a posztjaidat, illetve nekem pont a tesztek és főleg a sminkes bejegyzések hiányoznak itt a blogon. Bevallom, a videóidat sokszor túl hosszúnak érzem, de legtöbbször téged hallgatlak sminkelés közben. :)

    A paypal nekem alap, ahol lehet azzal fizetek, de a külföldi rendeléssel úgy vagyok, vagyis az Amerikából valóból, hogy amikor egyszer rendeltem és a 10 fontos postaköltséghez még 15 fontos vám jött, annyira kiakadtam, hogy azóta sem próbálkoztam vele. Az is igaz, hogy itt a UK-ben szerencsére egyre több dolog lesz elérhető.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kéne új gép, nincs motivációm a mostaníval, telóval meg főleg. Élőben tök jól néz ki a smink képen meg egy foltos pacának, nem értem miért. Grrrr.
      A videók baromi hosszúak, meg kell tanulnom, hogy milyen témájú dolgokat lehet megvalósítani 4-6 percben, aminek azért van valamilyen értelme. Szerintem visszahozom a Mitől lettem szebb ett.

      A DHL -t nagyon kell kerülni, de ha valami sima postával megy, akkor az esélye a vámolásnak nem olyan magas.
      Ázsiból meg minden pár dollárosként érkezik.

      Törlés
  4. Heppi törki Neked is :D!
    Ne légy szomorú, szeretünk és olvasunk, meg nézünk! Az bizti, hogy van egy kis magod, aki itt hozzácsacsog a mondanivalódhoz.
    Engem 2 dologgal térítettél meg: Kuka Kedd és élénk festékek (szemre). Jó 10-essel idősebb vagyok, de szeretek Tőled tanulni. Nem szégyen a fiatalabbaktól átvenni a tudást, hiszen mindenki adhat, mutathat nekünk újat.
    Bevallom én nagyon ritkán rendelek külföldi oldalról, mert nem akarom szórni a pénzt. Nekem nincs belőle sok, bár kozmetikumra elég sokat költök. Tudom, hogy elkap a gépszíj, ha elkezdem és akkor nincs megállás. Én csak ettől félek, a mikéntje nem okoz gondot. Először az esküvőmre vettem holmikat az Etsy-ről. A napokban pedig Koreából rendeltem 2 terméket erősen meghúzva a nadrágszíjat. Ha az utóbbi jól sül el azt hiszem végem lesz, beszippant a netes rendelés és Korea :)
    Én is hiányolom a sminkes posztokat. Minden kinézeted érdekel! Ha videóban láttam, akkor is külön is kérem :D
    Szeretem a teszteket is. Érdekelnek a szokásaid, akkor is, ha máshol élünk, más a bőrünk, a korunk és a körülményeink. Ahogy élsz arról is írhatnál még :)
    Írj a toleranciáról, azt nagyon szeretem! Kanada fantasztikus hely lehet ilyen szempontból! Ami itt megy az bohózat, de visszatért kicsit az emberekbe vetett hitem, mert az ál-szavazás legalább meghiúsult. Láttam az ellenplakátokat és csudijók voltak. Aki figyelmesen közlekedett láthatta azokat.
    Egy új kihívás sorozat esetleg? Pl: nem használhatsz eszközöket, csak amit a kezeddel fel tudsz kenni, így készülhetne a smink. Tudom, hogy utálod :D Kíváncsi lennék rá videóban is. Ezt már millióan elsütötték, de hátha: kell egy bevállalós férj, aki kifest Téged és felveszitek videóra a procedúrát.
    És végül: hálás vagyok, mert olvashatlak, szórakoztatsz és tanítasz. Nem baj, ha nincs minden nap írás, várjuk türelmesen ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó lett a pipi, de egy héti fogjuk enni.
      Tejesen jogos. Nem fogom megtéríteni a fél világot, mondjuk azt, még nem állnak rá készen. :)

      A rendeléssel sokkal jobb dolgokat lehet beszerezni, és akár olcsóbban is, de persze kell a kontroll, mert a hirtelen jött mennyiség megszédíthet.

      Én nagyon uncsin élek ám, melegítőben meg kócosan. Sőt sört iszom és böfögök is. Lesznek sminkes bejegyzések, összeszedem magam :)

      Jajj az ellenplakátok zseniálisak voltak, ki gondolta volna, hogy Somogyban 42 medvetámodás volt a 16. században. Kellett egy kis jó hangulat a politikai életbe.

      A férj nem akar szerepeni, sehogy :( szomi.
      Tudom, hogy a youtube a szórakoztatás helye kéne hogy legyen, de nekem valagy nincs erőm ilyen videókat csinálni mint a 100 réteg valami meg az olyan festegetés, amit alapból nem szeretek. Komfortzóna gondokat érzek itt, hmm, majd alakul.

      :) Köszönöm, jövök, jövök.


      Törlés
  5. Engem simán kukakeddistává tettek a szelektálós bejegyzéseid! :)
    Köszönöm.
    Van, hogy meginogok, mert nincs "kedvem" hozzá, viszont, mivel imádlak olvasni, és ott vagy az olvasnivalók listájában, hétről-hétre szembejönnek ezek a posztok, és motiválnak.

    A videóid szuperek, kifejezetten jól áll neked ez a műfaj, ragaszkodj továbbra is az egyedi, szókimondó, őszinte stílusodhoz. Meg kell mondjam, lenyűgöz, valahányszor azt látom, hogy a videóban bemutatott termékek a bejegyzésben is szerepelnek, gondos listában összeszedve, linkkel. Tudom, mennyi meló van emögött, tiszteletreméltó ez a maximalizmus.

    Kíváncsi vagyok, milyen új témákat fogsz bevezetni a blogod felületén, mert hogy érik valami nálad, azt érezni lehet.

    Egy tanács: ha bármikor, bárhol valami bevillan, hogy "jajj, ez jó téma lehetne", azonnal nyiss neki mappát, és ne engedd, hogy elszálljon a gondolat, maradjon nyoma. Valószínűleg ezt egyébként is így csinálod, a mondatomban a hangsúly a bármikor, bárhol szavakon van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kukakeddista, hihi, ez jó. Nagyon szívesen, csak találjak dolgokat jövő hétre is :)

      Én is kíváncsian várom, mert még jómagam sem tudom, de majd most sokkal hosszabb fürdőket veszek, ott jobban jön az ihlet.

      Ha van vmi, akkor azt FB-on megírom mindig a férjnek, hogy legyen nyoma. Ha itthon vagyok akkor a word és a mappa is egyből előkerül.
      Amit ki kell találnom, az a hogyan csináljak rövid videót vagy kis bejegyzést.

      Törlés
    2. rövid videó, kis bejegyzééés?!
      Jaj, ne! :)
      Megszoktam, hogy hozzád én betálcázok, nekiülök és műélvezek! :D
      Értem, persze, biztos van, aki igényli ezeket, sokszor én is agyaltam, hogyan kurtítsak, de amióta elengedtem ezt a dolgot, szabadnak érzem magam...merthát mit is húznék ki a mondanivalóból? Nem bírok olyat találni, amiről ne érezném azt, hogy a törlése csonkítás.
      Ha neked 30 perc kell ahhoz, hogy önmagad légy a videón, vagy ezerszavas ihleted van, akkor ne add alább.

      Tudsz írni, jól írni, én pedig szeretek olvasni. Többen vagyunk így ezzel szerintem.

      A fejben felállított korlátok nem tesznek jót a kreativitásnak.

      Törlés
    3. XDXD hangosan felkacarásztam :)

      Nem, jogos, hosszú témát nem is rövidítenék meg, de biztos van egy rövidebb téma is ott valahol, csak össze kell futnunk.

      Törlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány