2016. október 24., hétfő

KUKA KEDD 61. HÉT



A macska a nyakamban ülve támogatja mind a 6.6 kilójával a Kuka Keddet. Édes teher. 61. hét, csapjunk is bele!


Ez első a szekrényből egy KENAR márkájú gatya lesz, ami kicsit pizsigatya kicsit nem, kicsit fura, de leginkább praktikus nyáron. Valamikor májusban vehettem, és nem volt sem drága, sem olcsó. A baj vele az, hogy az anyaga egyszerűen ronda lett egy nyár alatt. Grrr. A poén, hogy amikor panaszkodtam a barátnőmnek, hogy nézd már ez csak pár hónapos és ennyire ronda lett, ő csak legyintett, és közölte, hogy ez normális, nincs egy darab 3 évnél régebbi ruhája sem. WOW.






Utólagos kiegészítés.
Nem akartam telibe fényképezni a nadrág fenekét, mert nem egy úri dolog gatyasegget telibe publikálni, de hátha így jobban látható az oka annak, hogy miért nem fogom megtartani jövő júniusig, hogy aztán ne hordjam, mert ciki kikopott nadrágban mászkálni.



Van 3 pár zoknim, amit ide dobtam. Ezeket az Auchanban vettem ezer éve, de sosem szerettem őket, mert műanyag az egész és olyan büdös lesz benne a lábam, hogy fujj. Zokni ügyben finnyás vagyok, igyekszem minél magasabb százalékú pamutot keresni, de sajna a helyzet egyre rosszabb.


Az utolsó ruha jellegű cuccom egy kis retikül lesz, ami felbukkant a Mi van a táskámban videó végén. Megpróbáltam hordani, de nem megy. Egyszerűen ezek a kisméretű cuccok nekem nem kényelmesek. Én nem szeretek külön kajás táskát (lunch bag) magammal hordani, amit itt a felnőttek is hordanak magukkal. Minden bele kell, hogy férjen a retikülömbe. Ja és a pántja is túl rövidke. Tanultam belőle. Sajnálom, mert egyébként csinos darab, de keresek neki új gazdát.


Fürdőből kimegy egy undi krém. A The Face Shop The Therapy és még sok hosszú extra névvel.  Nem volt extrémen régi, sosem nyitottam ki korábban, de valamiért megbuggyant, legalábbis ránézésre. Lehet, ilyennek kell lennie, bár nem hiszem. A szaga nem rossz, de engem ez a sárga kicsit darabkás, kicsit folyós, de kicsit nem dolog nem bíztat arra, hogy magamra kenjem.



Következő megint egy mini spirál, most a Tarte Tarteist Lash Paint szempillaspirál lesz. Ezt nem kell tekerni, csak erősen kihúzni a kefét, ami már alapból nem tetszett. Maga az anyag pár napig volt oké, de utána száradt valamennyit, és a pillákon nem volt szép, de legalább lepotyogott.
Szempillaspirál ügyben nagyon nem vagyok szerencsés, mert múlt héten egy marékkal hajítottam ki, és amit vettem újat, azt is ki fogom, mert egyszerűen ronda pillákat csinál.


Utolsó távozónk egy pirosító lesz a Lancome-tól. Panasz egy szó sincs rá, tökéletes, úgy ahogy van, viszont több, mint 4 éve megvan, ami talán nem egy jó ötlet. Sajnálom, mert jó kis pirosító volt ez, az a fajta, amiből nem kerül fel két kiló az arcra egyből, de ha nagyon szeretné az ember, meg lehet oldani, hogy vörös legyen az orca.



Meg is vagyunk mára a 3-3 dologgal. Jöhet a következő hét.


Nálatok mizu?
A nyári ruhákat rendesen átnéztétek?
Vagy tavaszra hagytátok?

13 megjegyzés:

  1. Csak egy neszit adtam tovább, ami csini volt, átlátszó, de fekete, csak nem használtam, mert kicsit nagyobb volt, mint kell. Egy deluxe minta fogyott el, amit sajnálok, mert bevált, ennek az üres dobozát kellett csak kidobnom. Ruhából most semmi nem repült, sőt elővettem és hordani kezdtem a régi síkabátomat. Ha már síelni nem megyek... Nem elegáns, sportos darab, de annyira jól működik. Mindenhol rejtett zsebe van, 2 utas cipzár elöl, meleg, ha kell, szellőzik is és vízlepergető.
    Tavaszig nem nézek rá a nyári cuccokra, az bizti :)
    Egy sirált kell tesztelnem még, mert úgy néz ki pereg, de nem akarom elhinni, mert új, csak 2x használtam, most nyitottam.
    Az a krém úgy fest, mintha kacsazsír lenne :) Tapintásra is olyan?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Spirállal én maga a szerencsétlenség megtestesítője vagyok mostanában.

      Pont olyan, jól eltaláltad. Undi.

      Törlés
  2. Krémmel én sem szórakoznék, kidobnám. Tegnap végre odaadtam az összekészített szatyor ruhát annak, akinek szántam, de ma reggel már dobtam az új szatyorba gyerekpizsamát.
    A műszálas dolgok a halálom, egyrészt büdös lesz benne az ember, másrészt meg nem is melegít.
    Én csak egy 3 éves lakkot dobtam ki, (talpára írtam, hogy mikor vettem), félig volt, már nem akartam hígítani, akár OPI, akár nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annak idején csak megvettem, hogy legyen, nem kellett volna. Olcsó húsnak híg a leve alapján.

      Ezen én is gondolkoztam, hogy minden egyes beauty cuccra rá kéne írnom, hogy mikor vettem. Illetve a folyékonyakkal szemben sokkal szigorúbb is lehetnék. Van egy csomó minden, amire 6 hónap van írva és egy évesek. De nincs még szívem kidobni.

      Törlés
  3. Kicsit furcsállom, hogy a nadrágot kidobod vagy tovább adod, csak azért mert kibolyhosodott. Szeretem a kuka keddet, de mintha már a mániád lenne és kényszerből kutatnál kidobandó cuccok után. A pazarlás szerintem ugyanannyira nem jó, mint a gyűjtögetés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nekem is ilyesmi benyomásom lett(pont a nadrág kapcsán), hogy egy idő után a kidobás inkább megágyaz az újabb vásárlásoknak.

      Törlés
    2. Nem értem mi a furcsa abban, hogy egy bolyhos dolgot nem akarok tovább használni. Ez volt az egyik célja a kuka keddnek, hogy az olyan dolgokat, amik már bolyhosak, foltosak ugyanúgy kidobjam, mint azt amit nem használok, pedig tök jó.

      Tettem fel plusz képet a fenekéről, hát, szerintem a kép magáért beszél.

      A pazarlásnak azt tartom, ha megnézünk nem egy (magyar) vloggert, aki a haul videójában már kijelenti, hogy ezt azt vette, de sosem fogja felvenni.

      Kicsit értetlenül állok a dolog előtt, mert se kényszert nem érzek, se mániát, csak egy tisztuló szekrényt, amire jó ránézni. De ettől persze vélemény az vélemény, minden oké.

      Törlés
  4. A naciért kár, jópofa :/.
    Én már szelektáltam nyár végén egy gigantikusat, csak ha vmi megbuggyan/tönkremegy az repül. Most igyekszem pár hónapig csak azt venni ami tényleg kell és használni a meglévő cuccokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerettem is, a fél nyáron ebbe voltam, mert itt a miniszoknya nem jó, egyik percben meleg van a másikban meg 10 fokkal kevesebb.

      Nálam hatalmas tartalékmennyiség van felhalmozva, viszont nyitva csak 1-2 van egy egy dologból.

      Törlés
  5. Úúúúúgy, de úúúúgy hiányzik a Kuka Kedd! :,(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, de a "mániákus", "erőltetett" és a "kényszeres" után úgy voltam vele, hogy leszarom. Az elmúlt két hónapban szerintem még több cuccot is tettem bele egy nagy zsákszatyorba, mint a heti 3+3 és szuper jól esett.

      És hogy ellent mondjak a feltételezésnek, a kidobás új dolgok vételével jár, idén még se ruhát se sminkcuccot nem vettem. Majd bokacsizmát fogok.

      Nagyon sok minimalizmusról szóló youtube videót néztem meg az utóbbi időben, amik próbálnak hatni a ragaszkodásom ellen, de még mostis van 50 felsőm, 20 gatyám, tuti, hogy 50+ nyaklánc és ennél is több fülbevaló. Mondjuk utóbbi kettőt nehéz selejtezni, mert a tartóba még fér, ergó nem foglal kevesebb helyet ha kidobok is valamit.

      Sajnos nincs meg bennem most a motiváció, hogy szépen mindet fényképezzem, írjam, és mindig időre legyek meg vele.

      Törlés
  6. Ildi,szamomra vegtelenul szorakoztato az oszinteseged,onironiad es az,amitol,ahogy irsz. Tavaly,amikor osszel ratalaltam a blogodra,par nap alatt ledaraltam a vlogjaidat es blogbejegyzeseidet. Udito volt a sok (fizetetthirdetesgyanus) termektesztes blog utan. Nehogy ma' egy-ket trollszeru beszolas megingasson abban,hogy a velemenyedet ugy,ahogy te szeretned,megird😎😉🙋

    VálaszTörlés
  7. Es uzenem a bolyhosnacis beszoloknak,hogy igenis kidobnivalos/charity a bolyhos gatya,ha van helyette masik. Ehhez azert nem kell Kanadaban elni,hogy egy dolgozo no,onallo keresettel ezt megtehesse...

    VálaszTörlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány