2016. április 11., hétfő

KUKA KEDD 33. HÉT



A 33-as is egy tök jó szám, ha lehet ilyennel viccelődni krisztusi korba lépett a Kuka Kedd.  Most is szorgosan gyűjtögettem, nézzük meg, hogy miket!


Az előző részben egy ruhát említettem, vele is kezdem most a sort. Kicsit fáj miatta a szívem, mert egy nagyszerű napnak volt az egyik fő attrakciója. Igen ez egy piros ruha, és tudom, ez nem egy puccos tüllrengeteg, de ez volt a menyecske ruhám anno. Nem voltam hajlandó valami csilivili cuccot felvenni, magyarosat meg aztán főleg nem. Így az ezredik boltban vettem ezt, ami egyébként az Ázsia Center volt. Azon kívül, hogy sehova sem veszem fel, a problémám vele, hogy nagyon karót nyelt beállás kell hozzá, hogy nem csináljon kismamapocit. Illetve ez az ujjatlan megoldás a körte alakot erősen felturbózza. Az meg csak egy bónusz, hogy ezt csak szilikon pánttal guszta felvenni. Régebben volt hozzá övem is, de nem tudom, merre van. Ja és mellben is kinőttem.


A következő darab egy öv, ami olcsó volt, és tönkre is ment viszonylag gyorsan. Jó, a végén én cincáltam szét, mert olyan kis vicces volt. Annyiszor mondtam már magamnak, hogy venni kéne 1-2 normális bőr övet, ahelyett, hogy ilyen papír vackokkal hülyülök. El fog jönni az ideje, hogy találok valami olyat, amin nincs egy 10 centis övcsat, hogy YX márka vagyok.


Az utolsó távozó a szekrényből egy fodros blúz lesz valamiféle türkiz színben. Ez olyan teljesen tipikus Ildis cucc volt 2012-2013 körül. Viszont ez a mellemnél kicsi, bárhogy is nézem. Ez bizonyítékkal alá is támasztva, a következő gomb a sorban hiányzik. Nem hiányzott az elmúlt több mint egy évben, mert ez is olyan tipikus húha, amiben itt fura lenni kimenni. Azt nem mondom, hogy hülyének néznének, mert ahhoz valami nagyon komolyat kell alakítani.


Most nem írom, hogy a következő kozmetikumok a fürdőből valóak, de miért is?

Mert a következő rózsaszín Labellót az ideköltözéskor láttam utoljára és most megtaláltam a kinti szekrény polcán, amikor azt leürítettem az IKEA-s dobozokat. Két esernyő között rejtőzött. Nem, eszem ágában sincs használni, kuka. Itt nem esik az eső, hozzájuk sem nyúltam, mióta beköltöztünk.



A következő már tényleg a fürdőből származik és ez az Etude House Proof 10 eye primere. Az égvilágon nincs semmi baja, csak egy évnél idősebb. Krémmánián többeknél láttam, hogy félévesen megbuggyant, de ennek ugyanolyan a szaga, mint volt. Viszont egy év után úgy érzem, hogy 6 dollárt nem ér, hogy mégis valami baja legyen a szememnek. Az Urban Decay primert még az ősszel megvettem, pont azért, mert hogy majd én ezt ki fogom dobni, ami most muszájból be is következik. Részletes teszt volt róla ITT, és még most is erős közepesre értékelném, de úgy, hogy a tökéleteset még nem találtam meg.


Az utolsó valamit egy viccnek vettem az eBayről. Nem tudom mi a neve, valami körömlakk izé. A lényeg az lett volna, hogy ha már béna vagyok a kishajók festegetéséhez, akkor majd ezzel csalok, és mint egy tollat, úgy használom. Ha jönne belőle ekkor jahh, lehetne, de nem jön a lakk, vagy ha jön, akkor is éles a vége, és felsérti az alaplakkot, rosszabb esetben a körmöm felületét.


Maga a lakk egy nagyon folyékony valami, ami másnap le is pattog. Az ötlet egyébként jópofa ezzel a kétvégű, tollas-lakkos kialakítással, de annyira kínai, hogy a feliratok már régen sehol sincsenek. Ez volt az egyetlen ilyen próbálkozásom az eBay-jel, és az utolsó is. Semmi olyat, ami színes és fog.






Ennyi lenne a 33. hét távozóak listája. A piros ruhát tényleg sajnálom, mert életem egyik meghatározó darabja, de nem kell. Pont azért béreltem a fehéret, és nem vettem meg, hogy ne kelljen tárolgatni, akkor ettől is meg tudok válni.


Ti hogy vagytok ezzel?
Ha valami egy neves eseményhez kötődik nehezebb tőle megválni?
Ti tartogattok hasonlókat?

7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Csak én nem vagyok hozzá a legjobb alakban :(
      De ennél jobbatelképzeni sem tudnék menyecske ruhának :)

      Törlés
    2. Én is majd a menyecskeruhámat nézegetem a szekrénybe mert nem fogom tudni utána felvenni sehova. Hacsak nem megyek valami kisestélyis helyre. Ami hát szerintem nem lesz már az életemben.

      Törlés
  2. Hát én ennél kevésbé fontos eseményhez tartozó holmit is képes vagyok sokáig tartogatni. Azért is van annyi kacatom. Nagyon soká tudok tőlük megszabadulni.
    Ma pedig a 33. hét örömére kidobtam egy lyukas zoknit :D és egy szemöldökport, amivel nekem sok a macera. Túl pigmentált, de nem tartós mégsem. És hatásodra, Ildi, kidobom a hasonló Labellómat, amit a férjemtől csakliztam el. Egyik nap nagyon szeles idő volt vidéken, ahol a férjemnek egész nap a szabadban kellett lennie.Kirepedezett a szája, ment venni egy szájkencét, de nem kapott mást, mint ezt. Cserébe adtam neki egy "sima" szőlőzsírt, ne legyen már fényes a szája férfi létére :). Oly sz.r ez a rózsaszín, kireped utána a szám, nem tetszik a gyöngyház hatás sem. A fenébe vele!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Labellókat sosem szerettem, de vaami legyen alapon sok éve megvettem. Nem is merek belegondolni milyen régi lehetett. Tényeg nevetséges az, hogy egy ajakápoló szárít. grrr.

      Törlés
  3. A piros ruhát szerintem ne dobd ki. Lenne mit megmutatni majd a gyereke(i)dnek az esküvőtökről.

    VálaszTörlés
  4. Majd nézeget képeket :)
    Fogalmam nincs hányszor fogunk mi még költözni addig, amikor bármit is mutogathatnék. Ha jó lenne rám, még talán nem is lennék ennyire szigorú.

    VálaszTörlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány