2016. április 18., hétfő

KUKA KEDD 34. HÉT




A keddi kukázásnak újra itt az ideje, ami most viszonylag vegyes lesz. Dolgok jönnek innen, jönnek onnan, de hogy mik is pontosan, az mindjárt kiderül.


Szerencsére elég ritkán nyúlok félre annyira, hogy valamit megveszek, és 2-3 használat után ki is kell dobni, mert nem működik. Viszont egy ilyen most megesett, méghozzá az Etude House Drawing Eye Brow szemöldökceruzájával. A színe szürke, lenne, már ha lenne neki. Szürkét rendeltem, mert ilyenem még nem volt, az ára 5 dollár alatti, gondoltam jó lesz kísérletezni. Az eredmény egy nem fogó megkeményedett valami, ami igazán felbosszant. Lehet csak rosszat fogtam ki, szokták ezt ilyenkor mondani, nem tudom. A kiszerelése egyébként egy jó dolog lenne. A bél nem kerek keresztmetszetű, hanem egy érdekes trapézos háromszög, és a műanyag nyílás ferdére van kialakítva.
Mivel a cica imádja az ilyen hosszúkás dolgokat rágcsálni, így neki adtam, a kupakon már eléggé látszik is a szerelem foglenyomata.



A második dolog a fürdőből egy Yves Rocher mono lila szemhéjpúder lesz. Hivatalos nevén Single eyeshadow 73 figue noire néven található meg. Nos, ő sosem volt annyira sötét, mint ahogy a képen a serpenyőben látszik, viszont egy sötét szemcerkával jól tudott működni. Aztán nem olyan régen használni akartam, és olyan rondán elrontotta a sminkem, hogy halállal lakol. Konkrétan nincs színe, megkövült. Így az ecsettel csak felszedtem a már ott lévő színt a szememről, és nem hozzáadtam. Próbáltam ujjal színt kicsikarni belőle, semmi. Rosszat nem mondok rá, mert főiskolásként vettem, és bár a sulis évekre úgy gondolok vissza, mintha tegnap lett volna, hát nem, bizony jó pár éve volt már az. Erre meg 6 hónap van írva. Azt 6-8-szor lépte túl.



A következő darab egy vándorlény, mert volt ő a fürdőben, volt a konyhában, az étkező asztalon. Ha jól emlékszem, akkor, ami benne van, az nem az eredeti anyag, bár nem tudom. Az tuti, hogy az anyag undi, ragad, fujj. Ez egy remek ötlet lenne a kiszerelésre, de nem jó most benne az anyag. Nem fogom elhasználni, mert nem. Így most pá.


A szekrényből 3 régi motoros fog következni. Az első a nude-taupe színű felső a New Yorkerből. Az addig oké, hogy ez sosem volt az én színem, most nem kell, hogy a ruhatár 100%-ban a színvilágunknak megfeleljen. Csalni kicsit ér. Még dagi sem vagyok benne. Mondjuk, a váll része már bőven nem a vállamnál van, ami nem biztos, hogy bárkinek is feltűnik, viszont bolyhos, és az sosem lesz szép. Sajnálom, mert eléggé világot látott, és hol nem használtam, hol visszatértem hozzá, de most keresek valami hasonlót. Keresek, még akkor is, ha ezek a pasztelles dolgok nem nekem valók, mert annyira alapszín, annyira mindennel kombinálható, hogy nem árt, ha van.


A következő felsőm is sok éves, innen Kanadából van. A baj vele ugyanaz, mint sok fehér másikkal, a hónalja megsárgult és nem tudok vele mit csinálni.  A másik minibaj, hogy ez nem nyúlós anyagból van, tehát munkára nem alkalmas. Semmi baj, az outlet tele van ilyenekkel, majd lesz helyette valami más.


Az utolsó darab áll talán a szívemhez a legközelebb. Ezt még 2008-9 körül turizhattam ki. Mindig is nagyon szerettem, mert jó cickókat varázsol. Nem soványít, de kit érdekel, ha hatalmas mellekkel mászkálhatunk. Ő is világjáró volt, van kép vele a Big Bennel. Az ok, amiért távozik az a hónalj megint illetve, hogy meg van fakulva, kopva. Remélem neki is lesz utódja, mert a piros színt nem szeretném mellőzni a ruhatáramból.


Ők az én távozó darabjaim erre a hétre. A ruhás szekrénnyel most megint igyekeztem szigorú lenni. Nem fogok leszorított hónaljjal lenni, meg kicsit bolyhos jó lesz az majd valamire. Két perc múlva, meg jajj, de hülye vagyok, de én azt szeretem.  Aztán a harc belül. Szerintem ez ismerős mindenkinek.

Kinél mi volt a távozó elem a héten?
Hogy álltok a tavaszi szelektálással?
A téli cuccokat már átnéztétek?


10 megjegyzés:

  1. Az Etude House szemöldökceruzát én sem szerettem, szóval nem veled van a baj :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szupi, tudtam én, hogy nem az én szemöldököm a hibás

      Törlés
  2. A piros felső remekül áll! A taupe most divatos, én is szeretem az ilyen alapszíneket, mindig valami élénkkel párosítom. Nagyon ritkán szelektálok ruhát, nincs is ennyi, mint neked, lassan szoktam lecserélni a ruhatáramat. Nem értem ezeket a deokat, nekem van 10 éves felsőm, aminek semmi baja, más ruhát meg megfogott a deo, pedig ugyanazt használom évek óta. Emiatt ruhát kidobni több, mint bosszantó.
    Sminket én azonnal kidobok, ha gyanús, lejárt, főleg a szemre-arcravalókat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anno, amit 6-8 éve vettem turikban, azok most mennek tönkre végleg. Viszont az összes plázás fast fashion cuccom, amit 2-3 vettem, már jóforán kidobva.
      A hónalj ugyanaz, van ami instant kuka, és van ami simán sokáig bírja.

      Törlés
  3. Pedig ez a piros felső tényleg remekül áll... kár érte. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fáj is a szívem érte rendesen, de nem lehetek pingvin egész nap. :(

      Törlés
  4. Ugyan már kedd rég elmúlt, de végre kitettem pár dolog szűrét. Felfújtam magam és nekiestem végre a gyerkőc ruháinak és játékainak. Két nagy papírszatyornyi kinőtt ruha kerül adományba egy nagy szatyor játékkal együtt. Még nem végeztem, de most nem volt rá több lehetőségem, mert nem lehet itt a fiam ilyenkor, különben semmit nem tudnék elpaterolni :). Ha ezt befejeztem arra gondoltam elteszem a ritkábban használt sminkkellékeket és ha valamennyi időn belül nem veszem elő, mert nem kell, akkor megpróbálok megszabadulni tőle: ajándékozás, eladás, ha olyan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Böszke vagyok rád, a gyerek tuccait tuti sokkal nehezebb szelektálni, mint bármi mást.

      Ja persze, ha nem látja, nem is veszi észre, már alkalmaztam ezt a taktikát :)

      Most magam ellen beszélek, de azért tegyél el egy-két cuki zoknit, előkét, rajzot, vagy valami cukit, mondjuk 5-öt. Én amikor kérdeztem 15 éves korom körül, hogy mi van a gyerekkoromból, anyám az ősz hajszálait mutogatta. Egyetlen egy rajzom vagy bármim nem volt, de a 100 éves szemetet meg őzik, mint valami erekjéket. Huhh egy így kiszaladt, de belegondolni elég komoly.

      Én a fülbevalókkal játszom most ezt, hogy nem teszem vissza, de a sminkekkel is lehetne, mert már most tudom, hogy a Coatal Scents 88as és 252es palettákhoz idén még nem nyúltam hozzá...

      Törlés
    2. Koszi :)
      Nagyjabol minden idoszakbol a legcukibb holmikat eltettem. Meg a pici pelenkakbol is. Nem birok mindent kidobni. A fulbevalos jo otlet!

      Törlés
    3. Koszi :)
      Nagyjabol minden idoszakbol a legcukibb holmikat eltettem. Meg a pici pelenkakbol is. Nem birok mindent kidobni. A fulbevalos jo otlet!

      Törlés

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány