2016. május 2., hétfő

KUKA KEDD 36. HÉT




A 36-os számot tökre szeretem, tuti azért, mert sok osztója van. A héten nagyon erős voltam, olyan dolgokat dobtam ki, amiket nem nagyon szerettem volna, de hát a muszáj az muszáj.


A fürdőszobából távozók listája most is vegyes lesz. Elsőként a Clinique High Impact Mascara távozik, ami egyszerűen csak régi, ideje kidobni. Szeretem ezt a spirált, kimondottan ezt a kicsi verziót.


A második egy Clarisonic fej, amit elfelejtettem a Kuka Keddben rögzíteni, pedig már jó ideje nem használom. 3 havonta ajánlott ezt cserélni. 3 hónap után a gépen fel is villan egy kis lámpa, hogy idő van a cserére. Fogalmam nincs, honnan tudja a gép a csere idejét, mert a testre és a sarokra való fejeket is használom vele. Azért a 3 hónapos csere idő nem hülyeség, éreztem, hogy a szálak kicsit másmilyenek lettek. Nem szúrtak vagy karcoltak, de már nem volt simogató érzés.


A harmadik áldozat egy durva dolog lesz. Én sosem gondoltam volna, hogy valaha egy Tarte márkájú dologról rondákat fogok írni, de ez borzalmas, úgy ahogy van. A dolog neve a Tarte Maracuja Cheek Tint, ami egy pirosító. A tint miatt sejtettem, hogy egy durva anyagról van szó, de azt nem, hogy közben még szuper sebességet is be kell szerezni. Az elejéről, tehát a pumpából kijön egy zselés pudingos trutyi, ezt ujjakkal nem érdemes felvinni, mert tuti 20-30 kézmosásig pirosak maradnak az ujjak. Ecsettel pedig nagyon gyorsnak kell lenni, mert ez egyből odaszárad. A dolgok működésével nagyjából tisztában voltam, amikor megvettem, de a tartósság oltárán feláldoztam volna a macerát. Aztán nem. Ez biztosan másnak tökre beválik, de én lusta vagyok hozzá. Őt ki fogom sorsolni.





Szekrény ügyben is történtek változások. De leginkább cipő ügyben, amit talán a legnehezebb kidobni.

Az első csizma egy Deichmannos darab. A sarka már háromszor lett visszaragasztva és az orra sem az igazi, de az igazán idegesítő mégis az, hogy kényelmetlen. Meg van süllyedve a sarokrésze, és egyszerűen rossz. Nem örülök annak, hogy őt ki kell dobni, mert nincs másik boka vagy térd alatti csizmám, egyszerűen nem találok semmi normálisat.


A következő csizmámat akkor vettem, amikor a férjjel még friss párocskák voltunk, tehát 5 éve. Volt ő velem elég sok helyen, átéltünk rengeteg jó dolgot, de ennek most vége. Az orra már botrányos, az oldalán is van egy szakadás, még akkor is, ha nem annyira látható. Baromi kényelmetlen, amit nem értek, mert sokáig meg tök jó volt. Megváltozott a lábam tutira. A másik ok, hogy nincs rá szükségem, hogy télen nincs az az isten, hogy ilyen lapos dolgot felvegyek. Értem itt azt, hogy nincs talpa, csak egy kis vékony műanyag és kész. Olyan jól fel lehet ebben fázni egy pillanat alatt. Nem Kanadára találták ki.


És végül az Adidas edzőcipőm. Hát érte vérzik a szívem rendesen, mert ennél jobb cipőm még sosem volt. 7 éve vettem. Minden nap ebben jártam anno, télen nyáron. Volt ő Ukrajnában, Lengyelországban, a Balti államokban, Helsinkiben, Londonban, Grúziában, szóval világjáró cipő. Amikor már kicsit rondább lett, akkor ő lett az aerobik órára járós cipőm. Utána egy cipész kipofozta, újra utcai cipő lett. Utána, mint a legkényelmesebb cipő a világon, ebben dolgoztam. Viszont amikor a lukak már láthatóak lettek, maradt raktáros cipőnek, mert mindig össze-vissza rugdosom a cipőimet. Most viszont, hogy kaptam a munkahelyemtől kupont a rendes és dizájnos munkavédelmi cipőre így erre már nincs szükségem. Tényleg szerettem, és emlékszem erősen, hogy előtte mindig a kínaiban kellett cipőt vennem, és mind tönkrement 3 hónap alatt. Aztán nem engedtem a szülői kényszernek és megvettem ezt 18 000 forintért, de minden forintját megérte. Ne haragudj cipő, szerettelek.


Ennyi lenne a mai Kuka Kedd. Kicsit szomorú lettem, de nem gyűjtünk lukas cipőket.
Utólag hozzáteszem, találtam egy új Adidas cipőt, természetes ez is férficipő, és annyira nem szép, mint a régi, de most már minden sokkal könnyebb.

Ti hogy álltok a cipők kiselejtezésével?
Nehezebb, mint egy felső vagy mindegy?


10 megjegyzés:

  1. Eddig két cipőmhöz kötődtem nagyon, az egyiktől már megváltam (Adidas volt), a másiktól pedig nemsokára kell, egy nude balerina, ami a legkényelmesebb a világon és nem tudom hol fogok még egy ilyet találni. :( Egy fekete H&M cipőt pont múlt héten dobtam ki, alig másfél évet bírt, messze negatív rekord. A tanulság: sosem veszek olcsó cipőt többé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam az összes fast fashoin márka cipői a negatív rekord felé húznak, már meg sem nézem őket...

      Törlés
  2. Én dobok ki mindent, ami már nem kell, ha tudom, hogy nem fogom felvenni valami miatt, otthon sem, kertbe sem, esőben sem. Ezt a csomó mindent elvitted magaddal Kanadába? Hülye kérdés, mert nem lenne ez a sorozat, ha előtte szelektáltál volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előtte 2 30 kilós böröndnyi cuccot adtam le a templomba :)
      Ezek a cipellők teljesen okésak voltak költözéskor, a magasabb szárú már hamarabb idejött, mint mi.
      Hát ha most költöznénk, akkor tutira kevesebb kacatot és majd jó lesz valamire típusú dolgot hoznék el.

      Törlés
  3. Jó sokáig tartogatod Te is a holmikat :) Főleg, amihez emlékek tartoznak.
    Nálam megvolt végre egy nagy adag adományba küldés. Gyerekruhák, cipők, amiket kaptunk és sosem volt jó, de használhatók. Az én ruháim, amiket nem sikerült eladni és egy csizmám, amit már régen kihíztam. Igen, én lábra is hízom :( Ezen az úton megszabadultam egy kenyérpirítótól és néhány kozmetikumtól amiket sosem használtam és nem is terveztem használni. Egy szatyornyi apró gyerekjáték is ment. Lett egy kis hely, de még nem az igazi. Alaposabb munkára lesz szükség.
    A sminkcumóim közül párat eltettem egy dobozba és ha 1-2 hónapig nem hiányoznak, akkor ezeknek is menniük kell valamilyen úton.
    Köszönöm Ildi, hogy vagy nekem, mert így még senki nem inspirált, hogy megmozduljak és próbáljak rendet és helyet teremteni! Hatásodra a papírjainkat, iratainkat is tervezem végre elrendezni, mert már kifolynak a tartókból. Sok virtuális puszit és ölelést küldök =^.^=

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a férjnek csomagoltam össze kb 20 pólóját, pulcsiját, mondva ha egész nyáron nem tart rá igényt akkor keresöünk valakit, aki viszont igen.
      Jajj nagyon örülök, hogy hasznossá vált a Kuka Kedd, mert így végülis közösen csináljuk. Amennyire nem bírom a rumlit, annyira jól el tudom tenni a dolgokat valami jó és biztos helyre, hogy 20 év múlva is meglegyenek.
      Legalább tartóban van, nem cipősdobozban. Van aki a 30 éves villanyszámla csekket is örzi, mondván még kellhet.
      Viszont, viszont :)

      Törlés
  4. A cipőktől válok meg a legnehezebben.... ezeknél mindig ott van mentőindoknak, hogy "jó lesz elmenni ebben sétálni a kutyussal", mert ugye oda bármi jó...aztán csak gyűlnek a "kutyasétáltatós cipők". Ez így nem mehet tovább, elbúcsúzom tőlük...! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na ez az Adidas is ilyen volt. Jó lesz kondiba, jó lesz még játszósnak, aztán jó lesz az árut átvenni reggel. De itt a vége :(

      Törlés
  5. Pont jókor jött ez a bejegyzés. Az utóbbi hetekben én is könyörtelen módon kiszórtam ami nem kell legyen az ruha, cipő, smink, körömlakk, írószer, könyv. Mindent. Nagyon jól esett rendet rakni és szelektálni. Egy részét eladtam, másikat elajándékoztam és volt ami adományokhoz került.:) A cipős kérdésre válaszolva, igazság szerint van amitől könnyen válok meg de ugyanakkor van az a kategória amikor "majd otthoninak jó lesz" és még évekig tartogatom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a sufniban kéne ilyen minden feleslegesdolgot kiszelektálni, mert annyi minden van, ami jó lesz valamire. Nem csak a ruha és a smink nagy kérdése van. Mondjuk a 2 méteres monitordobozzal akár kezdhetnénk is.
      Kíváncsi lennék, hogy a mi fejünkben mi alapján dől el, hogy mi az amit ki tudunk dobni lazán és mi az, amit tartogatunk évekig.

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány