2016. május 23., hétfő

KUKA KEDD 39. HÉT



Újra kedd, újra Kuka Kedd. Ma nagyon vegyes keddet tartok, nincs különösebb logikai kapcsolat a dolgok kihajigálása mögött. Viszont felmerült bennem a gondolat, egy esetleges mutáns blogsale lehetőségére, aminek a kereteiről nincs semmilyen elképzelésem, viszont van egy csomó olyan cuccom, ami túl sötét, túl ilyen vagy túl olyan. Ezen még kicsit agyalok, hogy hogyan is legyen.


A mai kedden a fürdőből a következők mennek útjukra, és 3 különböző útra.


Az első egy Clinique három színből álló szemhéjpúder triószerűség. Ezt egy ajándékneszesszeres akcióval kaptam, és nagyobb zöld paletta részei. Az anyaggal tökéletesen elégedett vagyok, viszont mivel minden szín arany csillámokkal van megtömve, így aztán ezt nem használom. Nem szeretném kidobni, mert tíznél többször biztosan nem használtam, nem is olyan régi, csak nincs rá szükségem. Ilyesmi dolgok miatt merült fel bennem a blogsale.




A másodikat az idő múlása miatt teszem lapátra, mert ugyan nem mutat semmilyen elváltozást, és a kiszerelése is messze a leghigiénikusabb a terméktípuson belül, a két év az bizony négyszer több mint a csomagoláson szereplő hat hónap. Ez a Zoeva szemhéjalapja, ami Eyeshadow Fix néven fut, és nekem a Pearl színt küldték ajándékba az ecseteimhez. Nem rendeltem meg, mert reménykedek benne, hogy hátha most is beletették a csomagba ajcsiként. Ez egy nagyon jó alap, viszonylag olcsó is, ha rendeltek ecseteket a márkától, akkor erre is vessetek egy pillantást.


A harmadik egy TonyMoly tojás lesz Egg pore néven. Ezzel az volt mindig is a bajom, hogy 3-5 percig kell használni és én a reggel fürdős típus vagyok. Nem nekem való a reggeli rohanásban, bár még így is elég sokat használtam, mert hatékony. Kicsit zsíros, kicsit undi, de tényleg csinál valamit a kis fekete undiságokkal, és az ára az orrtapaszokhoz képest sokkal barátibb. A tojás az egyik barátnőmhöz költözött, aki ki szerette volna próbálni, és most örül, én meg örülök, hogy nem kell kerülgetni. Pihe puha imádott vele a kádban focizni anno.




Nézzük a szekrényt, vagyis azokat a dolgokat, amik kikerülnek most a szekrényből!

Az első ez a magyar népi mintás póló, ami nagyon szép, és én hibáztam vele kapcsolatban, mert nagyobb kellett volna. Kivan a hasam belőle, így aztán nem is nagyon hordtam. Sajnálom, de ha nem hordom, csak foglalja a helyet.


A második egy lila selyem hatású blúz lesz, ami mindig is rövid volt, de ha vettem alá egy toppot, akkor okésnak éreztem, főleg mert imádtam. De be kell vallani, ez kicsi. Rövid is, és a mell alatti része sem az igazi. Mindezekkel még lehetne élni, de az én kis imádott (és legrosszabb) macskám ezt használta nyújtózkodásra a szekrényben. A sunyi állat szétkarmolta, kilukasztotta én meg tök ideg voltam, amikor megláttam. Ezzel megpecsételte a blúz sorsát. Ez sajnos kuka így.



Az utolsó az egy melegítő nadrág, amire baromi mérges vagyok, és voltam többször.  Ezt az Auchanban vettem anno, mert kellett egy normális melegítő, amikor kórházba kellett mennem. Megvettem ezt, minden mindegy alapon. Kimostam, de otthon fel sem vettem. És a kórházban a második napon látom, hogy az ülepe teljesen szét van szakadva. Nem voltam ám ideges tőle, mondjuk mindegy volt, mozdulni úgysem bírtam. Megvarrtam, de újra és újra szétjött, mert ilyen pasa nadrág-szerű a szabása, hogy az ülepe túl lenn van, így egy töröküléstől mindennek vége szakad. Aztán még bolyhosodik is. Jó azt megtanultam, hogy nem az Auchan ezer forintos melegítője a tuti, de sem akkor, sem most sem szánnék egy otthoni gatyára több ezret. Kuka.



Mára ezek lennének azok a dolgok, amik új sorsra jutottak.

Nálatok van valami fejlemény Kuka Kedd ügyben?

5 megjegyzés:

  1. Kár azért a fekete felsőért, egy magasabb derekú nadrággal vajon hogy nézne ki? Simán hordtam ilyen felsőket huszonévesen. Most már más az ízlésem, fura.
    Nálam nincs kukanap, mert mindent azonnal dobálok ki/ajándékozok el, egy szatyorban már állnak a kinőtt gyerekruhák, ha teli a szatyor, mindig szólok a néninek, aki el szokta vinni az unokájának.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magasabb derekú nadrággal sem az igazi, de jobb volt :(
      Irigylem, hogy ilyen könnyen megy, Kuka kedd nélkül tuti kb. semmitől sem szabadulnék meg.

      Törlés
    2. Igen, vannak a kidobálós emberek, mint én, meg van a férj, akinek a gyerekkori Jézuskának írt levele is megvan, ez nem vicc, családi vonás, hogy mindent megőriznek, mert emlék, kell még valamire, elfér stb. indokokkal.

      Törlés
  2. A fekete felső nekem is tetszik. :) Jó ez a kuka-kedd egyébként, bár én még nem praktizálom. Ám erősen gondolkodom rajta, mert nagyon sok itthoni-munkás ruha összegyűlt (építkezünk, és hát oda megfelelnek az ilyesmik),és valószínűleg az egészet sosem fogom erre a célra elhordani, mert már nem sok koszos-poros munka van hátra. Ezekkel a ruhákkal viszont úgy vagyok, hogy sok a kedvenc jópár éves és tőlük nincs szivem megválni. :( Főleg szép emlékek kötnek hozzájuk. Ahányszor szelektálom a ruhatáram, ezekből alig megy a kukába valami, pedig 1-2 tényleg megérett már rá. Várom a tanácsodat ezzel kapcsolatban, és hozzáteszem, hogy a munkába (tanár vagyok) hordott ruháimat rendszeresen szelektálom-frissítem, ezzel nincs gondom. :) További szép hetet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ami kényelmes, nem lukas, az otthonra jó. A legtöbb ruhát, amit elküldtem a templomba azpkat nem tudtam volna elképzeni a kanapéban fetrengésre, vagy macskáknak játszótérnek. Ha vége az építkezésnek, és mindent látsz egyszerre, akkor csinálnék egy nagy szelektálást.

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány