2016. május 25., szerda

Májusi IPSY bag


Ma az IPSY bag májusi kiadását szeretném megnézni veletek. Maga a bag egy szupercuki boríték alakú neszesszer, ami most is 5 meglepit rejtett.




Mik érkeztek?


Ára: 12,50 USD



Nem kísérleteznek állatokon.
Ára: 18 USD




Small Contour W07
Linket közvetlenül ehhez az ecsethez nem találtam, gondolom egy szett része. Az arcra való ecsetek ára 14,5 és 16,5 USD között vannak, én ezt az összesítésben 15 USD-ként számolom.
A 25 darabos szett tokkal ITT érhető el, ami 325 USD, amit én kimondottan drágának találok.
Ami jó, hogy 60 dollár felett ingyenes postázást ajánlanak világszerte.
Június 30-adikáig érvényes kuponkód, amivel 25%-os kedvezmény jár: SLIPSY25

A Zoeva 25 darabos szettje táskával együtt 200 Euróba kerül jelenleg, ami sokkal olcsóbb, mint a rózsaszín csoda.




Aurora 
Vegán, nem kísérleteztek állatokon.
GelEffect Nail Lacouer 152 Old school pink

Eredeti ára 12 USD, akciósan 9 USD
A magyarországi postázásról nem találtam infót a honlapon, viszont kipróbáltam azt, hogy 2 körömlakkal a kosaramba, és 20 amerikai dollár lenne a postaköltség ide.



Smashbox 
A teljes kiszerelés 22 USD (*280=6160) vagy 25 CAD (*217= 5425) + Áfa mindkettőnél
A Sephorás értékelése nem túl jó, 3,4 ponton áll az 5-ből.


A matematikai összegzés:
12,5 + 18 + 15 + 12 + 11 (kisméretű kiszerelés, fél árral számolva)
Összesen 68,5 amerikai dollár a 10+5 dollárért cserébe, ami igen baráti.

Szerintem ez a hónap is megérte, még annak ellenére is, hogy a körömlakk igen durva színben szerepel. IPSY marad, és jön vissza a következő hónapban is.


9 megjegyzés:

  1. Szia, tudsz adni linket az IPSY bag-hez, hol lehet rendelni? Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Közvetlenül az ipsy.com-ról nem rendelhető Magyarországra. Közvetítő cégeket keresztűl lehet berendelni, mint a http://gosend.com/.
      Erről hamarosan lesz szó a http://beautyonbudget.blog.hu/ blogon, mert ez a lány az Ispy baget ezzel a céggel rendelte Magyaroroszágra.

      Törlés
  2. Szia, ha nagyon élénk dolgokat kapsz, vagy olyat, ami nem tetszik akkor pontozd le az értékelésnél. Írtam az oldalukra, mikor megtudtam, hogy én is kapok Mellow rúzst, és hogy ki fogok akadni, ha a narancssárgát küldik (persze azt is kaptam). Miért gondolják, hogy aki ,,somewhat adventurous" az narancsot ken a szájára, úgy hogy előző hónapban kapott egy sötét rózsaszínt és be sem jelöli, hogy szívesen kap szájsminket?! Erre azt tanácsolták, hogy pontozzam le az oldalon, ha nem tetszik vmi. Lepontoztam, kíváncsian várom a következő havi lila rúzsomat. :D
    Nálam fluffy ecset volt (ecset mindig jól jön), organic pharmacy lip balm (mindig jól jön), egy agyagos arcmaszk (tök jó, mert pont ilyet vettem volna egyébként is) és a legmenőbb szemcerka, amit valaha használtam It cosmetics fekete, ami alap nélkül is egész nap fent van tusként használva, brutál fekete, imádom. Ha a rúzst nem nézem, akkor tök jó csomag.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lepontozom, hátha. Köszi a tippet. Az agyagos arcmaszk most nekem is jól jött volna, majd legközelebb. Még így is simán jók vagyunk egymással az Ipsyvel :)

      Törlés
    2. Nem is figyeltem, de lepontoztam, és egyből nyomta ki a privát Facebookomra. Nem győztem törölni. Szóval erre azért majd figyelni fogok.

      Törlés
    3. Jaa, igen, bocsi, azt elfelejtettem mondani. Be lehet állítani, hogy hova rakja ki és 1 másodpercen belül már törlöm is. Így lehet pontot gyűjteni és beváltani plusz termékekre. Gondolom már akkor erre is rájöttél.

      Törlés
    4. Én is egyből töröltem, nem gáz.
      Hu ha én egyszer rákapok a pontgyűjtésre, akkor nincs megállás, nem szabad :) hmm de lehet mégis kellene :)

      Törlés
  3. Bírom ezt a nem kinyitós józan hozzáállást, a megromlós dolgoknál én sem nyitogatok, pláne ha fél év van ráírva és kuka lenne. Fölösleges pazarolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komoly vagyok, mert már tényleg kibírom, és nem nyitom ki őket.
      Mondjuk Lush-t még mindig nem veszek, az tuti rámrohadna :(

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány