2015. július 12., vasárnap

Naplemente



Az elképzelés az volt, hogy majd a ceruza alapra teszek egy hideg bordós árnyalatot, szemzugba meg majd valami sárgát. A végeredmény nem ez lett, de nekem nagyon tetszik. Alapvetően a narancssárga nem az én színem, nem is szoktam használni, de hát miért ne. Mivel nem sejtettem, hogy jó lesz-e, mennyire hullik majd a szemhéjfesték, ezért a szememmel kezdtem rendhagyóan.
Ugye milyen jó lenne, ha 4 lenne belőlem?


Mivel nem süt a nap, na jó füstben úszik konkrétan a város az erdőtüzektől, a fényvédőt kihagytam, csak a 15 foktoros nappali krémemet használtam. 
A használat sorrendjében felülről lefelé
A szem elkezdése a Holika Holika Jewel-Light vízálló szemceruzájával történt 13-as színben. A mozgó részre tettem fel és a Zoeva 230-as ecsetével próbáltam meg elsatírozni, hogy jó legyen alapnak. Ez a ceruza erre nem jó. Arra jó, ha húzok egy vonalat, és ottmarad. Szóval azért a tökéleteshez még kell fejlődni, másik cerkával próbálkozni.

A színeket a Coastal Scents 252 színű palettájából vettem. A paletta pont ilyen sminkekhez jó, fura színek olcsón, de az alapszíneket azért egy jobb minőségű palettából választanék. Ma csak ez az egy paletta került használatra. Egy hideg bordós piros került a mozgó részre egy 300 forintos DM-es ecsettel, amit pont ilyen ritkán használós színekhez van, nem gáz, ha nem mosom ki ecsetnek megtartottam. A szélét először a MAC 217-es ecsetével tisztán kezdtem el elsatírozgatni, de gondoltam egyet, és tettem hozzá matt narancssárgát. Aztán a mélyítőbe egy kicsit barnább bordót. A szemzugba alapból sárgát szerettem volna, ezt egy Sephorás (Contour eye pencil 12hr wear, 10 banana split) sárga színű cerkával kezdtem el, hogy ebben megtapadjon a citromsárga szemfesték. A paletta sárgáinak nincs ereje sajnos, így nem lett hideg citrom, hanem ez a naplementére hajazó narancsos szín. Egy picike ecsettel sárgáztam az EcoTools mini utazó szettjéből (Six piece essential eye set) a Smudge nevűvel. Maszatolgattam, satíroztam, azt nem állítom, hogy tökéletes lett. Alul ugyanezekkel a termékekkel és eszközökkel dolgoztam.
 A szemöldökömet is a Coastal Scents palettából választott hideg barnával dúsítottam, ehhez a Zoeva 317-es ecsete volt segítségemre. Meglepően más az arc egy hideg barna szemöldökerősítéssel, teljesen máshogy nézek ki, mint a MAC fluid gelcreme-mel, ami vöröses beütésű. Lassan de biztosan jövök ki a vörös korszakból, ezzel együtt fog járni, pár sminkcucc elhagyása, akármennyi is van még benne.

Térjünk át az arcra. Mielőtt elutaztunk a Banila Co. primerét használtam sokat, de mostanában valahogy a melegtől nem kívántam ötödik réteget is. Ma úgy voltam vele, hogy ha BB krémet választok jól jön hozzá, viszont másikat a MAC Prep + Prime Skin Base Visage-t használtam. Ez a termék nekem az árához képest semmilyen, biztosan nem veszem meg újra. BB krémnek az Yves Rocher Peau Parfite 6 az 1-ben BB krém Medium színét választottam mára. Drogériás kínálathoz képest szerintem ez sokkal jobb, árban ugyan az. Enyhe fedésű, nem szárít, nem hidratál, de nem fullaszt. Ez sem újravevős. A BB-t kézzel is fel lehet vinni, csak én nem szeretem, bár lehet jobban jártam volna, mint a Zoeva 104-es ecsetével, mert elsőre nem lett szép az eredmény, de egy kis idő ráfordításával persze minden megoldódott. A szemem alá pluszban ujjal is tapogattam fel egy kis BB-t, amit extra adag púderrel fixáltam arra az esetre, ha hullik a szemfesték könnyen le tudjam sepregetni. 
Púder a Rimmeltől a Stay Matte 004 Sandstorm, ami a mai napon meg is adta magát. Igazából egy éve ennyi van benne, csak sosem használom el a dolgokat, mert félek, hogy akkor mi lesz. Púderezéshez a Zoeva 106-os ecsetét használtam. 
Mivel a szemem meleg színű, ezért pirosítónak egy mellényúlásomat a Bellápierre porpirosítóját választottam, a Desert rose színűt. Korallos színű, ami nekem nem áll jól, de mára jó volt. Pirosítóecset a Bőszecsettől van, friss szerzemény, eredetileg krémpirosítóhoz vettem.  Száma a 24 vagy 600800, szintetikus szálú, viszonylag nagy és nehéz darab.
Bronzosítani nem szoktam, vagy csak nem találtam meg azt, ami az igazi (azóta, hogy nem szolizok). Ma valahogy mégis kedvet kaptam valamihez, ami nem bronzosítás, de nem is kontúr. Az Yves Rocher Bronzing Powder Duot használtam a fülem körül, nagyjából úgy, hogy az arcom szélét függőlegesen levágtam vele. Alapból kicsit golyó fejem van. A termék matt, viszont répás. Korábban ez ugye nem volt baj.  Ecset hozzá a Zoeva 109-es, amit kontúrozásra nagyon ajánlok.
A fény maradt még arcra, ami szintén a paletta egyik csillámos világos színe, ezt egy másik 300 forintos DM-es ecsettel vittem fel a szemöldökcsontra és a pír helye fölé, icipici mennyiségben. 
Szempillákra a MAC Prep + Prime Lash került felülre, majd a Clinique Hight Impact Mascara alulra és felülre is.
Mivel nincs semmilyen meleg színű rúzsom, a lehető legkevésbé rosszat választottam és ez az Estée Lauder Pure Color Rubellite 88-as volt egy leheletnyi mennyiségben. Rendes mennyiségben sokkal erősebb színe van.
Ezzel a sminkkel simán utcára megyek, kicsit sem érzem soknak nappalra. A színei nem az én színeim az teljesen biztos, de néha kell egy kis rosszalkodás.

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány