2015. augusztus 30., vasárnap

Andalou Naturals All-in-One Beauty Balm 30 faktoros fényvédővel teszt



Teszt egy krémről, amit augusztusban vásároltam és egyből a kedvencek közé huppant be. Az egész ott kezdődött, hogy az Uriage fényvédője inkább jó akkor, amikor szabadtéri progi van vagy strandolás, viszont smink alá nem jó. Kellett valami, ami 30 faktoros legalább, nem szárít, nem csinál ragyát, nem bánt. Örömmel és komoly megkönnyebbüléssel jelenthetem, hogy megtaláltam, amit kerestem az Andalou Naturals All-in-One Beauty Balm 30 faktoros fényvédőjében.



Az ígéret:
Az Andalou Naturals gyümölcs őssejt tudománya a bőrt a sejtek szintjén újítja meg. Keveredik a természet és az emberi tudomány a látható bőrvilágosítás érdekében.
A Gyümölcs Őssejt Complex egy sztárösszetevő a többfunkciós BB-ben, amiben keverednek a gyümölcsökből kinyert antioxidánsok, a tápláló hidratáló anyagok, a széles spektrumú fényvédelem a természetes ásványi színező anyagokkal a hamisíthatatlan és hibátlan fedésért, mindezt egyetlen lépésben.
·         Természetes bőrszín, ásványi színező anyagokkal
·         A legtöbb bőrtípuson használható
·         Viselhető önmagában, vagy egyéb sminktermékek alatt
·         Vegyi anyagok nélküli UVA/UVB védelmet biztosít
·         Nanorészcskéktől mentes
Ezt én fordítottam, csak így ideírom, hogy azért egy két szó plusz/mínusz van benne, hogy értelmesek legyenek a mondatok.

Amit kapunk:
58 ml krémet, amit én 22 kanadai dollárért vettem, ami mostanában 5000 forint alatt van. A krém színe bőr közeli, viszont nem kell tőle megijedni, hogy jajj, tuti nem fog stimmelni. Ez a kis szín nem elég ahhoz, hogy látszódjon, csak arra, hogy a fehérség ne látszódjon. Az anyag testesebb, mint egy sima BB krém egy kicsivel, de közel sem érződik egy az egyben fényvédőnek. Elkenni kiskezemmel szoktam, egy borsó a homlokra, egy-egy pedig a két félpofimra. Néha orra teszek többet, biztos, ami biztos. (az alapozó ecsetek szomorúak kicsit)
Csomagolása egyszerű, sima tekerős, kupakos, csőrös. Kupakra állítható, ki fog jönni belőle minden.


A véleményem:
Imádom. El nem tudtam volna képzelni az életemet folyékony alapozó nélkül, de most valami megváltozott. Csodák csodája, de ez az All-in-One Beauty Balm és a Yamuna ásványi alapozója együtt tökéletesen teljesít.
Nincsenek pattanásaim, és a mitesszereim sincsenek úgy megtömve, mint a folyékony alapozóktól.
Határozottan nem szárítja a bőröm, sőt, inkább kimondottam hidratálja azt. (MAC alapozó borzalmasan szárított)
Nem fényesedik ki a bőröm pár óra alatt, viszont napvégére azért nem lesz szupermatt.
Egészségesnek néz ki az arcom. Se maszk, se sápadtság.
Jól érzi magát a bőröm. Nem szoktam fákat ölelni, hogy érezzem az érzéseiket, de most az arcbőröm érzései komolyan megjelentek előttem. Örömködik és szeret, hogy szeretem én is.
Önmagában is lehet használni, nem feltétlenül kell rá a púder. Nekem kell, így érzem magam elég mattnak. Az orrom körül a pirosságot tompítja, de mint írtam, színezni igazából nem színez.

Összetevők
Igazából az Andalou Naturals megszokott alkotói. Semmi „rossz”, csupa szép és hasznos dolog, nem tudok belekötni. Emellett vegán és állatkísérlet mentes.
Forrás: Krémmánia
Korábban említettem, hogy a hámlasztással fenntartásaim vannak. Ez egyik oka, hogy olyan kísérlet nincs, amiben xy 30 éve hámlasztana, ez a kisebbik gondom. A nagyobbik az, hogy a hámlasztás miatt a fényvédő az egy komolyan vett dolognak kell lennie. Eddig nem volt olyan fényvédőm, amit napi 16 órában magamon bírtam volna tartani. Azért írok 16 órát, mert a 25. emeleten egész nap olyan a fényáradat, hogy idebenn le tudok pirulni, ha az ablak mellé állok.
Ez a fényvédős BB viszont most nagyon bejön, nem érzem azt, hogy jajj, ezt én ma nem akarom, bláá. Jöhet bármikor, és egy ilyen terméket kell azelőtt találni, mielőtt valaki elkezd hámlasztgatni.
Ez a BB krém több verzióban érhető el a márkánál. Az enyém a Brightening (világosító) családból van, de van Clarifying (problémás bőrre), Age Defying (öregedés gátló) is. Illetve van 30 faktoros CC krémje a márkának, ami kifejezetten érzékeny bőrre lett megálmodva. Itt tudtok tájékozódni róluk. Megrendelni iHerbről itt lehet, mostani ára 15,96 USD, éppen akciós.
Az ára szerintem teljesen baráti, mivel egy Clinque vagy bármilyen jobb minőségű és összetételű termék azért ennél jóval drágább.

A cikk eredeti dátuma augusztus 30-dika, és a véleményemhez októberben hozzá szeretnék tenni. Kifakultam. Akárhova megyek alapozót kipróbálni a legvilágosabb kell. Így már érzékelem azt, hogy ennek az Anadalou Naturals BB krémnek van egy kisebb sárgás színe a bőrömön. Mivel a Yamuna Cream-047 ásványi alapozónak van egy enyhe rózsaszínes beütése ez nem jelent gondot, a kettő együtt tökéletesen természetes színt varázsol. Önmagában viszont már sötétebb, mint én, és sárgább is.

Ez lett volna az Andalou Naturals All-in-One Beauty Balm tesztje, remélem hasznos voltam ma is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány