2016. január 7., csütörtök

2015 legjobbjai, 2016 kezdőcsapata



A cím onnan jön, hogy a legtöbb kedvenc termékemet jövőre, azaz már idénre is átviszem természetesen. A csapat, aminek a legtöbb tagjával 2015-ben ismerkedtem meg és ebben az évben váltak a kedvenceimmé. Ez a kis (nagyon nagy) csapat kezdi a 2016-ot a szívemből, aztán egy év múlva meglátjuk, hogy ki marad ezen az előkelő helyen. A lista hosszú lesz, ebből is látszik, hogy beauty vonalon érdekes évem volt. Jupppé.


Még egy kis extra felvezetés, mielőtt belecsapunk a lényegbe. Bő egy éve a költözéskor egy nagyon szerény sminkkészlettel érkeztem Kanadába. Szinte mindent elosztogattam azután, hogy két évig nagyjából semmit sem vettem. Bár még így sem volt elég a szelektálás.
A kozmetikumok vásárlása nagyobb mennyiségben tavaly januárban és februárban kezdődött. Augusztus óta van biztos munkahelyem, ez nyilván jelenti azt is, hogy többet tudok olyan dolgokra költeni, ami nem lételem, mint az x-edik lila rúzs.

2015-ben vettem abszolút újdonságokat, mint az Urban Decay Naked Smoky paletta, de vettem ősidők óta kapható klasszikusokat is, mint a Clinique Even Better alapozója. Vannak új dolgok, amik tetszenek, megveszem, de szerintem nem kapott el a láz, hogy amerikai, Sephorás, jujj, akkor most rögtön kell. Ettől azért tartottam anno, de szerencsére az agyam a helyén van.

A költözéssel együtt kerültem kapcsolatba a biobolti márkákkal, minta Sukin, Alba Botanica, Andalou Naturals, Avalon és a többiek. Nem mondom, hogy minden 100%-osan bejött innen, sőt, van, ami nem, de a hatása, hogy ezek most könnyen elérhetőek, jelentősen érezhető a fürdőszobakészleten.

Nézzük is a végtelen hosszú listát!

Haj téma


Összefoglalóan a túlélésre törekedtem. Egy éve próbálok megszabadulni a vörös hajszíntől. Így sok örömömet nem leltem a hajdologban. Amit nagyon szerettem viszont, az a „Csodafésű” névre keresztelt összecsukható fésű. Szépen egyenesíti a hajat, szeretem használni. Itt volt róla teszt.
Samponok közül az Avalon Organics rozmaringos samponja volt a legjobb. Hatásos, nem zsírosodik gyorsan a hajam, szépek az összetevői. Viszont drága. Októberben volt a kedvencem.
Egy másik nagyon hatásos 2015-ös felfedezés a CoLab szárazsamponja, itt most a Paris névre hallgató illatban. A teszt kedvéért egyszer egy egész hétig nem mostam hajat. Ez előtte évekig nem esett meg.

Arcápolás


Ide nem sok minden érkezik. Oka, hogy az áruházban mindig kaptam ajákneszesszert, tudjátok, mindig jókor megyek. Ezekben volt megannyi arckrém, de nem nagyon volt olyan, amire azt mondanám, hogy hú, ez megváltoztatta az életem. A Clinique Moisture Surge krémet nagyon szerettem, de aztán nem vettem meg. Hámlasztókkal is próbálkoztam, semmi nem látszik belőle. Ha nagyon kell két kedvencet összeszednem, akkor azok a bőrradírok, a gyengém.
Az első a Clinique Exfolating scrub, ami egy nagyon erős dörgölős radír. Nem is biztos, hogy jó ez nekem, de nagyon szerettem.
A másik kedvenc, a férjnél pedig az első számú kedvenc a The Body Shop Tea Tree Squeaky-Clean Scrub névre keresztelt mentolos, frissítős csoda. Itt volt róla teszt.
És eszembe jutott, hogy az Andalou Naturals Turmeric + C szérumot szerettem nagyon, viszont lemaradt a képről. Itt volt szó róla részletesebben.

Ecsetek
Erre a témára gondoltam, egy egész fejezetet szentelek, de aztán valahogy leadtam róla. De szerintem egyszer lesz kedvenc ecsetek bejegyzés, és a leghosszabb bejegyzés is lesz ez egyben.


Rövidre fogva a szót a 4 kedvenc arcra való ecset következik.
Zoeva 103/Defined Buffer, a ferdére vágott alapozó ecset. Anélkül, hogy egy órán át dicsérném, mennyire tökéletes csak azt emelem ki, hogy lapos társa ugyan elboldogul az orrommal, de ez a legjobb. Szépen befér a karikák közé.
Másik alapozó ecset, ami nagyon a szívemhez nőtt, a Real Techniques Expert face brush. Szépen dolgozik és teszi ezt egész jó áron.
Pirosítóhoz a Zoeva 127-es ecsete volt nagy kedvencem, bár volt versenytársa a Bőszecset személyében. Működik, szeretem.
Végül egy csöppség, amiről már többször tettem említést, a Bőszecset pici kabukija. Különösen a Yamuna alapozóval, ők ketten tényleg megváltoztatták az életemet.

Alapozó ecsetekről itt olvashattok.


Szemre való ecsetek közül sok kedvencem volt, van és még több lesz. Imádom a szemsminket, és a hideg kiráz, ha arra gondolok, hogy koszos ecsettel fogjak hozzá a sminkeléshez. Mindent mosok egy használat után, tudom, ez beteges. Szóval a fényképen láthatóak azok, amiket a leges és legjobban szerettem, de ez nem mind.


MAC 217
Zoeva 221
Zoeva 227
Bőszecset 8537
Bőszecset 801
Zoeva 226
Zoeva 322 szempillatőben használom
Zoeva 312 pindurka ferde ecset, szemöldökre használom.

A Zoeva ecsetekről itt és itt olvashattok.

Szemhéjpúder


Ebben nem lesz meglepetés, igen, a Kat Von D Mi Vida Loca Remix paletta a befutó. A képen látszik, hogy milyen szép koszos, nem kímélem. Teszt róla itt és itt.
A többi szemre való kedvenc a Stila szemhéjpúderek. Mind a három palettát imádom, de ha a legjobbat kellene kiválasztani számomra, akkor az a kék lenne, az In the know. De az In The Light és az In The Moment is csodaszép.


Szemceruza
Itt is lehetne külön cikk ötlettel előállni, mert rengeteg van. 


A Pixi Endless Silky Eye Penről már sokszor írtam, imádom őket, tökéletesek. Októberi kedvenc.
Másik párban érkező cerka az Estée Lauder ceruzái 07 Emerald Volt és 14 Chrome színben. Számomra az egyik legtökéletesebb választás vízvonalra. mert tényleg ott marad.
Az Obsessive Compulsive Cosmetics ceruzakészletéből csak egyet emelnék ki, a Black Dahlia színt. Egyszerűen csodálatos. Egyben rúzsceruza és szemceruza is. Részletesen itt található.
MAC Toledo kollekciós szemceruza, a teljesen viselhető hétköznapi színben, aminek a neve Chlorafill.
The Body Shop szemcerka szürke, kicsit szürkéskék színben, hivatalosan French Navy. Ő az a ceruza, ami nem puha, és mégis szeretem. Direkt egy olyat szerettem volna, ami jó lesz alulra, mindennapokra. Tökéletes.
És az előző teljesen ellentétes viselkedésű darabja az Urban Decay 27/7 Glide-on Eye Pencil. Ez aztán puha, siklós, csúszós, aztán megszáradós, és végül lerobbanthatatlan. Az összes színt szeretem, de a legjobb talán a Muse névre hallgató barna.


A szemceruzákat mindig is nagyon szerettem ellenben a tussal. 2016-ban jobban rugdosom magam a tus miatt.

Arcra való szépségcuccok


Itt ezt nem fogom részletezni, mert a „Készülj velem” sorozat lényegében róluk szól.
Clinique Even better alapozó Alabaster színben (itt)
Yamuna ásványi alapozó 047 Cream színben
MAC Pro Longwear Concealer NW 15-ös színben (itt)
Tarte Amasonian Clay 12-hour blush Flush színben (itt)
Anastasia Beverly Hills Brow Wiz Taupe színben

Rúzsok


Ez érdekes, mert korábban nem szerettem a rúzsokat. Mondván rondák a fogaim (én ocsmánynak érzem őket és próbálom nem kinyitni a számat). Na, ezen a baromságon túlléptem, minden fogam be van tömve, amit lehetett, mindent megtettem. És elkezdtem használni a rúzsokat, a világosabbakat, sötétebbeket, lilákat, rózsaszíneket, csiliviliket, mattakat. És bakker a felfedezés, működik az én kis lökött fejemen is. Szóval kedvencek.
The Body Shop Colour Crush 240-es lilás szín. A tipikusan semmi kézügyességet nem igénylő darab. Felteszem, szép, 2 óránként igazítani kell, de nincs vele gondom.


Estée Lauder Pure Color Pink Parfait Shimmer és van ennek egy piros tesója is valamerre, amit szintén nagyon szeretek. Mind a kettőt ajándékba kaptam vásárláskor. Mind a kettő olyan, hogy magamtól nem biztos, hogy megvenném. A piros valamelyik nap volt az ajkaimon az OCC ceruzájával és 10 órán keresztül ott volt evéssel és kávézással is.
Too Faced Melted, amiből szintén ketten vannak velem. Elsőre van a kiszerelése, ami kicsit kilóg a sorból. Letekerve a kupakját egy szivacsot találunk, és ha egyszerűen akarom megfogalmazni, ez nagyjából olyan, mint egy cipőfényesítő. A képen látható a Melted Villain színre hallgat. A tartóssága közepes, de ez is frissíthető könnyedén.



Rimmel Kate Moss rúzs a 107-es sötétpiros színben. Nekem ő már nyugodt körülményeket igényel, tükör előtt ülve kell vele bánni. Tartóssága kiváló, az ára pedig különösen remek.
Yves Rocher Grand Rouge 21 Mauve pastel színben, ami egy szürkés pasztell rózsaszín, viszont ami a csavar benne, hogy arany csillámokkal. Fogalmam nincs, miért tetszik, de jóban vagyunk. A tipikus fél pillanat alatt megvan rúzs.
Shiseido Perfect Rouge RS 612-es kóddal, ami egy erős sötét bordót rejt. Először is imádom a csomagolását, tényleg remek. Utána a színt, a könnyen sikló anyagát és persze a tartósságát.
A The Body Shopban a rúzzsal egy időben vettem egy rúzscerkát is, a 04 Lip Liner Mauve Berry. Ez olyan mindenes szín, remekül működik, könnyen hegyezhető, és szupertartóssá teszi a dolgokat.


A képről lemaradt egy nagy kedvenc a Kat Von D Everlasting Liquid Lipstisk. Lila ajkakkal (Ayesha) mászkálok az emberek között, tök poén. Tényleg nagyon jó darab, nem mocorog, nem kell vele bajlódni. Egy idő után a belső részt kell frissíteni, mert az kopik, de a külső széle napokig bírná. Cserébe viszont ez a leülős és gyakorlós rúzs, legalábbis nekem még nincs nagy tapasztalatom a folyékony rúzsokkal, ehhez kell idő.

Meg is vagyunk. Tudom hosszú volt, mondtam, én hogy jó évet zártam.


TOP 5
1.      Kat Von D Mi Vida Loca Remix
2.      Yamuna ásványi alapozó
3.      Bőszecset kabuki ecset
4.      Anastasia Beverly Hills Brow Wiz
5.      A cicák, vagyis a cicák igen


Jövőre a folytatás ugyanitt, és ugyanekkor.

Nálatok mi volt a TOP 5 2015-ben?

10 megjegyzés:

  1. Hű, szép lista!
    Nálam az Olivia Natural olajai közül bármelyik, Naked3, W7Africa (bronzer amit pirosítónak használok), Picure Polish, Glam Polish de nagyjából márkák mert kedvenc PP lakkom nincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olivia Natural-t tök sok helyen láttam, majd valamikor ki kellene próbálnom :)

      Hát igen, körömlakk nem került ide, ami miatt azért kicsit szomorú is vagyok :(

      Törlés
  2. csöpög a nyálam! :D ahhh, kat von D paletta, stila, too faced :( hüphüp!
    remek kis lista, remélem egyszer nekem is hasonlóak lesznek a kedvencekben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idézet szülőfalumból:
      "A titok kulcsa nem lehet más, csak a szakadatlan munka és kitartás."

      Törlés
  3. Gyönyörűek ezek a Stila paletták :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű kollekció!Az In the know és az szemecsetek miatt vagyok irígy :)
    Az RT Expert ecset nálam is ez évi kedvenc. Az Astor rúzsceruzája volt még nekem nagy felfedezés. Majdnem egész évben EL DayWear BB-t kentem a képemre alapozó helyett, és újra felfedeztem a DW Light szépségét is az év végére. Envy rúzsok közül a tavaly divatos fukszia színű tumultous pink a kedvenc meglepő módon, mert nem vagyok feltűnően sminkelő nő, de ez nagyon üt az arcomon és bejön. Guerlain szemhéjalap is az év második felétől. Ezt használtan és régi darabként szereztem be, tuti lejárt, de merem használni. Semmi bajom tőle, pedig télen hajlamos eckémásodni itt is a bőröm. Csoda-módon átalakítja, felturbózza a színek élénkségét és a porok tartósságát.
    Akkor én is beteg vagyok, mert ugyanezt csinálom az ecsetekkel: minden használat után kimosom őket. Nem tart sokáig és jó érzés tisztán látni és használni. Bevallom közönséges hidratáló szappannal tisztítom az ecsetkéimet. Sokan írják, h nem szeretik pucolni őket, de én nagyon szeretem csinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zoeva ecseteket könnyen lehet Magyarországra rendelni, pár euró a szállítás és vámmentes.
      Erre a szemhéjalapra kíváncsi vagyok, meglesem.
      Szerintem nagyon megnyugtató az ecsetmosás, sosem éreztem nyűgnek :)

      Törlés
  5. Nem tubusos, hanem kremes es olyan kiszerelesu, mint a szemhejfestekek. Viszont eleg draga is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, a tégelyes dolgokat nem csípem, de azért lecsekkolom.
      Nincs is még semmit ettől a márkától, pontosan az ára miatt.

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány