2016. január 28., csütörtök

Sok kicsi sokra megy, avagy Eyelining set a Real Techniques-től



Karácsony környékén a férj ment a boltba, rengeteg ideje volt akkortájt. Szép hosszú listával indult el, többek között az egyik tétel az Eyelining set volt. Aznap alig vártam, hogy hazaérjek.


Több okból kifolyólag is azt éreztem, nekem erre a kis Eyelining készletre szükségem van. Az egyik, mert nem szeretek koszos ecsetet használni. A másik ok, hogy ha az alsó szempillatő nincs kifestve, akkor nekem egy félkész smink. Így én minden nap ide egy pici ecsetet használok, és ha nem is élénk vagy sötét színt, de valamit minden nap használok alulra is.



Egyből lelkes lettem, amikor láttam az első képeket az Eyelining setről, bár kis félelem volt azért bennem, mert a Starter setben lévő ecsetek méretei nem igazán nekem lettek kitalálva. Szerencsére itt ezzel nincsenek gondok, minden jól használható méretet kapott.
Az első dolog, ami szembetűnő lehet az az, hogy az ecsetek átöltöztek. Korábban matt ruhájuk volt, azt most fényesre cserélte a gyártó. A feliratok színei változatlanok maradtak. A színcserével kapcsolatban nincsenek érzelmeim, így is szép, előtte is szép volt.



Menjünk sorba az ecseteken és közben lesz egy kis összehasonlítás is, hogy jobban érzékelhetőek legyenek a méretek.



Pointed liner brush
Szerintem ennek az ecsetnek rossz nevet adtak. Vagy mini smudge-nak kellene hívni, vagy átalakítani az ecsetet, hogy olyan legyen, amit a neve sugall. Ez a pointed liner brush egy lapos ecset, merev szálakkal, de a név alapján én nem lapos jellegű ecsetre számítottam.
Ez igazából csak kötözködés volt, mivel semmi okom panaszra. Ugyanúgy maszatolásra, vagy alsó pillasor festésre használom, mint a nagyobb tesóját, a Smudge brusht.




Eyeliner brush
Ha a teljes valóságot akarom leírni, és persze, hogy akarom, akkor ezt nem terveztem eredeti funkciója szerint használni. Nem használok tust, ha mégis, akkor a lista utolsó tételével tenném. A próba azért megvolt a Clinique zselés tussal, működik. Nem a legvékonyabb tusvonal sikerült vele, de nem lett suta.
Amire szoktam is használni az a sima szemhéjpúderrel vonalat húzni a pillatőbe, nedvesen vagy szárazon. Vagy a ceruzát ezzel igazítom, esetleg a ceruzára még port teszek. Ehhez ugyan nem kell speciális ecset vagy különleges bármi, csak több ecset, hogy a kék után következő nap a zöldet mással tudjam felapplikálni.


Összehasonlítás
Az Eyeliner brush-t a Starter setből ismert Brow brush és az Essence ferde ecsete mellé tettem a képen. Ezzel a másik kettővel könnyen belőhető a valóságos mérete.
A Brow brush ugyan nem liner ecset, de még a szemöldökhöz is hatalmas nagy. Ehhez képest a téma tárgya az Eyeliner brush 1/3-dal kisebb minden irányból.
Az Essence ecsetének a szálai az Eyelinerhez képest méretben megegyeznek. Egyetlen dologban különböznek: az Essence szálai sokkal jobban összeállnak. Látványosabban vékonyabb az Essence szálak állása szemből, mint a másik kettő ecsetnél.
Az Eyeliner brush valahol középen helyezkedik el a listában méret és vastagság ügyben.



A sorrend a fenti képpel megegyezik
Brow brush (barna, MAC Fluidlene Brow Gelcreme Dirty Blone szín), Essence, Eyeliner brush

Ha nem nyomom rá a Brow ecsetet, hanem inkább odanyomkodom a festéket



Smudge brush
Nekem ez a típus a gyengém. Vagy inkább azt mondanám, hogy minden, amivel satírozni, maszatolni lehet. Ennek nyílván az az oka, hogy nem tudok olyan szép tusvonalat húzni, amilyet szeretnék. Maszatolni pedig egyszerűbb, azt nem kell látni sem.
Ebből az ecsetből néhány kósza szőrszál kiáll itt meg ott, viszont ezek nem szúrnak, nem bántóak. A dolgát teszi, puha, tömött, nem hajlik el. A fém foglalatot kicsit összébb is nyomhatta volna a gyártó a végénél, de csak látványra lenne szebb, használat közben nem zavaró, hogy kicsit vaskosan indul a fém nyél.


Összehasonlítás
A következő képeken az Pointed liner brush és a Smudge brusht hasonlítom a Starter setben kapható Accent Brush-hoz.



Méret szerint a sorrend a legkisebbtől haladva következő:
Pointed liner brush
Accent Brush (Starter set)
Smudge brusht (szőrmennyiségben a legtöbb, de szálhosszúságban ez a legrövidebb)



Smudge brush, Accent brush (starter set)

Nálam valószínűleg a smink színe és mennyisége fogja meghatározni, hogy melyiket választom aznap. Világos színhez felesleges elpocsékolni a Smudge brush tömöttségét, és mondjuk egy erős és vaskos cerkát, mint a Sephora saját szemceruzái, azokat nem bíznám a Pointed liner brushra.



Precision liner brush
Ő egy pici tünemény, egy igazi pötty. Az ilyen típusú ecsettel tusvonalat húzni sokkal jobban szeretek, mint a ferdeecsettel. Elég merevek a szálai, géles tushoz kiváló.
Próbáltam vele port felvinni a szemzugba, konkrétan egy csillámos pigmentet, de ehhez nagyon pici, meg sem látszott. Fél óráig tartana fellapátolni az a mini mennyiséget is, ami a szemzugba kell.


Összehasonlítás
Az utolsó összehasonlítás is a Starter set segítségével fog megtörténni, mégpedig a Fine liner brush-sal. Az új ecset a Precision liner brush sokkal kisebb és vékonyabb, mint a korábbi Fine liner brush. Illetve az új kiadás teljesen egyenesre sikerült, míg a Fine linert Brushom nem volt tökéletes, ferdén álltak benne a szálak.



Pointel line brush, Fine liner brush (Starter set), precision liner brush


Összegzés
100%-osan elégedett vagyok az ecsetekkel, ami nagyon szuper, mert eddig a Real Techniques ecsetkészletekben mindig volt valami, amit haszontalannak gondoltam.
Nem arra fogom feltétlenül használni az ecseteket, amire valók, de gondolom, ezzel nem vagyok egyedül. Azért az bennem van, ha már vettem egy Eyelining setet, akkor vonalas megoldásokat gyakorolni kell és fogom is.



A dobozban volt egy kis ecsettartó. Szerintem ez még egy haszontalan tartó a sok közé. Ha egy hosszú hétvégére megy valaki valahová, akkor oké, főleg közepes nyelű vékony ecseteknek. Az alapozó és a púder ecset meg majd külön utazik valamiben. Itt azért még megjegyzem, hogy nekem még nem sikerült olyan sminkecsetek szállítására kitalált valamit vennem, amivel elégedett lennék. Bár nem is megyek sehová.


IHerben ezt az Eyelining settet 20 USD-ért tudjátok megrendelni. De érdemes figyelni az akciókat, elég sűrűn szokott lenni valamilyen megtakarítási lehetőség a Real Techniques ecsetekre.
Összegzés összegzéseképpen, pedig ajánlom a készletet, az Eyelining set egy nagyon jó választás azoknak, akik ilyen típusú ecseteket keresnek éppen.


Ki Real Techniques rajongó?
Nektek milyen ecsetetek van tőlük?


2 megjegyzés:

  1. Nekem csak 1 db RT ecsetem van. Az Expert alapozó. Nem emlékszem a teljes nevére, de biztos tudod melyik. Nagyon elégedett vagyok a munkájával. Tisztítani is könnyű. Lehet, h nekem hamarabb tönkre fog menni, mint átlagban, mert max. 2x használom és kimosom. Van 2 helyettese, de azok nem annyira tutik: egy macskanyelv-ecset (kicsit csíkoz) és egy Eco Tools complexion blending utazós.
    Amúgy nincs sok ecsetem-nem sminkelek minden nap. Ha festeném magam minden nap, akkor többet szereznék be.
    Ez az új készleted nagyon tetszik. A legvékonyabb liner valszeg nem sok munkát kapna nálam sem, de a többi jöhetne.
    Olyan sok készlethez adnak használhatatlan tokot. Nem is tudom milyen a legjobb utazáshoz. Valami ilyesmi, csak igényesebb kivitelben: http://ecsetshop.hu/elemkepek/1664uy8xf4j9.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A liner lesz nálam a legkevésbé használt darab, de most megfogadtam, hogy próbálom sokat használni, mert a zselés tusom hivatalosan már régen lejárt.

      Most ez anti beauty mindenhogyan fog hangzani, de a nyáron, amikor utaztunk én fogtam a szemre való ecseteket és összegumiztam őket, úgy tettem a neszesszerbe. De jövőre kevesebbet viszek, vagy a Bőszecset boltot az első napon látogatom meg és nem is viszek semmit.

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány