2016. január 10., vasárnap

Ezt mind elfogyasztottam egy év alatt I. rész



Elérkezett az üres flakonok ideje. Ilyen ezen a blogon még nem volt, mivel türelmesen megvártam az egy évet a költözés után. Miért tettem ezt? 2014 decemberében kezdtem el venni a dolgokat, amik azóta vagy megvannak még, vagy már kiürültek. Korábbról minimális sminkcucc jött velem, nem volt 5 fél tusfürdő a kád mellett (mint most).



Két részre bontottam a történetet, mivel hatalmas mennyiségű az agyag. Első körben jönnek a kézre és testre való cuccok, utána jönnek az arcra való dolgok.

Még ide az elején leírom, hogy sok cucc végezte a Kuka keddben. Azok ugye nem üresek, csak régiek vagy nem szeretem őket. Amik ide kerültek, azokat elfogyasztottam az utolsó cseppig.

Haj baj

A 2015-ös év a haj ügyben csak a túlélésről szólt. Nem szerettem a hajam színét, nem szerettem, hogy van. Így a hajkence témában sincs nagy lelkesedésem. Itt nem mindent csak én használtam el, a férj is segített.


Az első gigantikus méretű sampon, amit itt beszereztem az a Joico Balancing sampon volt. Egy egész liter, pumpás kiszerelésű, jó volt, szerettük.

A második üres flakon Joico egy csomagban érkezett hozzánk. Smooth cure bordó flakonos család. Sampon (aminek a flakonja elveszett), balzsam, hajápoló és hővédő. Jó mindegyik, de majd azért nézek szebb összetevőset is.

Volt még egy Joico próbálkozásom az aranyszínű családdal a K-Pakkel. 4 darab kis flakon, amiből kettő még a júniusi magyarországi nyaraláskor került a kukába, egy most, egy balzsamban pedig még van. Jobban szeretem megvenni az ilyen kis kiszerelésű dolgokat, aztán kidobálni a flakonokat, mint venni flakont, átöntögetni és utána visszautaztatni az üres flakont. 

Az Avalon Organics rozmaringos sampon kedvenc volt, még szerintem visszakerül a mindennapjainkba egyszer.  Szeptemberben volt kedvencem, bejegyzés róla itt található.


A Himalaya Herbals Protein Samponja viszont biztosan nem fog még egyszer bejönni a küszöbön. A magyar Tesco legjobb samponja összetételt tekintve, vagy legalábbis nem az első helyen van az SLS és az SLES. Első nap oké, második nap rossz, harmadik nap pedig nincs, mindenképpen hajmosás. Ezer forintért nem ezt várja az ember.

Burt’s Bees gránátalmás sampon lesz az utolsó a samponok közül. A kiszerelése tetszik, viszont csodát nem tett. Három nap a maximum, és újra mosni kell, de a második nap sem a királynői megjelenés mintapéldája. 


Szárazsampon ügyben két flakon ürült ki. Az egyik a CoLab Dry Shampoo Extreme Volume Paris illatban. Teljesen oda meg vissza vagyok érte. Tökéletesen bevált, örök kedvenc. A Biosilk dry clean shampooról nem mondom, hogy nem jó, de nem tesz csodát.
A CoLabról készült egy hosszú cikk, amiben mindennap készült fénykép rólam, így végig tudjátok követni, hogyan nézett ki a burám ezen a héten. Illetve, hogy egy hétig hajmosás nélkül hogyan teljesített ez a szárazsampon. Itt található.


Az Avalon Organics rozmaringos sampon és a CoLab szárazsampon a 2015 legjobbjai közé is bekerültek, amiről itt olvashattok részletesen.


A hajammal kapcsolatban még elfogyott jó pár doboznyi hajfesték. Ezeket nem tettem el, mert lusta is voltam, meg nem is nagyon vagyok tőlük elájulva. Az utolsó kettő balzsamot viszont nem felejtettem el megtartani. Szilikon bomba mind a kettő. Igyekszem, hogy csak a hajam végére kerüljön, a fejbőrömre ne.

Kíváncsi vagyok, hogy aki festi a haját, az elhasználja a festékhez kapott balzsamot, vagy csak a megszokott és bevált jöhet szóba.

Testre való dolgok

Az első kanadai tusfürdő, testápoló, sampon ilyenek a szállodában kapott dolgok voltak. Utána az első tusim az a Softsoap, az itteni Palmolive kókuszos szemcsés radírozós tusfürdője volt. Nagyon szerettem. A júliusi kedvencek között szerepelt itt.

Utána vettem a The Body Shop kis kiszerelésű tusikat. Mindenki ismeri őket, semmi különös.

Ami viszont nagyon bejött, az a Loofah márka két radírozós tusfürdője, ami sűrűbb, mint egy átlagos tusfürdő. Mind a kettőt szerettem, de a parabéneket már annyira nem, így nem veszem újra. A nyár megmaradt lendületével szeptemberben voltak kedvenceim. A bejegyzés itt található.

Nagy családi kedvenc volt a Sukin testradírja. Direkt választottam olyat, aminek nincs nőci szaga és a férj is tudja használni. Használta is, szerette is, és már újra is vettem neki.


Ezek az elfogytak, ami eléggé kevésnek tűnhet. Az oka nagyon egyszerű, most van 4 félig tele, félig üres tusfürdő a fürdőben. A tele lévőket meg sem említem.

Testápolóknál is ez a helyzet, összesen kettő ürült ki, de csak mert a többi félig van.
Az egyik az Estée Lauder Sensuous Nude Body Veil, amit imádtam tavaly, télen főleg. Ez egy nagyon sűrű krém, viszont nem nehéz. Sima és puha bőrt varázsol, de persze ezt az összetétel kárára teszi olyan gyorsan és olyan selymesen. Augusztusi kedvencek között szerepelt itt, és ekkor el is fogyott.

A Lancome Tresor testápoló pont az előző ellentéte állagban. Ez egy híg, folyós anyag, ami hidratál, de tényleg semmilyen nyomot nem hagyott maga után. Szerettem ezt is, de összefoglalva inkább természetesebb dolgok felé kéne fordulni. Mondom ezt úgy, hogy még 3-3 flakon Bath & Body Works testápoló és tusi van a szekrényben, amik szintén nem a szuper összetételükről híresek.

Dezodorból csak azt az egy fajtát használtam, mivel a Costcóban 5 darab volt összecsomagolva nevetségesen alacsony árért. Nem mondom, hogy ez a Lady Speed Stick Invisible tényleg láthatatlan lenne, vagy a legjobb, de határozottan a jó kategóriába teszem. Pedig én már akkor izzadok, ha futni látok valakit a busz után.

Szappanok

Nem ezt nem tudom abbahagyni. Ha szárít, ha nem, ha káros, ha nem, nem érdekel, a szappan az kell.
Nyáron feltankoltam odaát Yamuna szappanból rendesen, viszont a legtöbbnek a csomagolását nem tettem el, mert csak egy fóliagalacsin lenne. Egy műanyag zacskóm van, az oliva olajos citromfüvesé, amire így nem tudnék visszaemlékezni, hogy melyik volt. Szerettem őket.


Másik szappan, amit júniusban hoztam a Nesti Dante Philisophia nevű szappanja. Mindenki ódákat zengett róla én meg képes voltam megvenni. Oké elég nagy, jó az illata, minden oké vele, de 1500 forint egy szappanért, ne vicceljünk már. Aztán ahogy visszajöttünk, nagyjából két hét múlva megtaláltam, hogy itt hol lehet ezt a márkát kapni, és olcsóbban, mint Magyarországon.

A kedvenc a felső sorban látható Caprina márkájú kecsketejes szappan. Ezt a Costcóban 16-os kiszerelésben adják 16 dollárért, tehát darabja 210 forint. Újravettem, mert tökéletesen működik. Néha megkívánom a színes-szagos szappanokat, de ez a mindig van otthon alap.

A középső zacskó egy nagyon különleges alakú szappané volt, ami masszírozott, legalábbis egy ideig. Kipróbálásra nagyon jó volt.

Kézzel és lábbal nem

Mivel a lábcuccok közül semmi sem fogyott el, pedig van.
Folyékony szappanból elfogyott több is, de valamiért ezek a flakonok, utántöltők a kukába kerültek. Főleg, mivel elektromos szappanadagolónk van, így meg főleg nem őrizgettük a csomagolást.
A kézkrémek terén 4 üres flakon lett. Ez annak köszönhető, hogy most is 6 fél flakon kavarog, ha nem több.


A bal oldalon két be Delectable kézkrém flakonja található. Egy éven belül ruhát cseréltek. Süti illata van, a férj megőrül érte.

Burt’s Bees Honey and Grapeseed Hand cream, ami egy sűrű és nehezebb krém, viszont maradéktalanul beszívódik. Ez volt a kedvencem, ez vitathatatlan.

Sukin Hand and Nail cream egy hígabb kézkrém, ami szépen hidratál, de azért véresre száradt kézre nem mondanám, hogy elég. Nekem nagyon bevált, főleg, hogy nagyon szépek az összetevők. A Sukin márkáról, a kézkrémről és a testradírról itt olvashattok részletesen.

Az Yves Rocher-s flakonok nem tudom, hogy hova lettek, de kettőnek itt kellene lennie. A kedvenc kézkrémem volt, amíg odaát laktunk, és ebből kettőt hoztam is magammal.

Egy körömlakklemosó ürült ki, a Superstore-ból (helyi Auchanból) való sajátmárkás Joe. Hát nem győzött meg. Ezért is vettem a picit, mivel ki tudja, jó-e vagy sem.


A vattakorongokról hosszasan nem írok, mert pontosan ezeket úgysem lehet Magyarországon kapni. A lényeg, hogy elégedetlen vagyok. A bal oldalinak az egyik felén van egy háló, a középső okés, de drága, a jobb oldali meg foszlik, és mindenhol ott van. Bár a macska nagyon jól eljátszik egy zacskó ilyennel. Ezért is rendeltem koreai vattakorongokat, hátha azok jobbak.


Fültisztítóból először a Walmartosat próbáltuk, az volt közel. Hát tragédia.
Aztán ez a Q-tips következett, és itt meg is állt a kísérletezés, mert van ez és kész. De ez van mindenhol, annyira, hogy ezt a Q-tips szót használják a fültisztító szó helyett is. (mint a zsepi Kleenex, az ablakpucoló meg Windex, mind márkanév)



Más testre való elfogyott cuccról nem tudok beszámolni eddig.

Az arcra való termékek hamarosan következnek a következő bejegyzésben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány