2016. január 17., vasárnap

Vásárlós vasárnap Koreából


Igen eljutottam ideig is. El is gondolkoztam azon, hogy ezt még Black Fridaykor rendeltem, szóval nem lennék jó „időre tesztíró”. Olyan kis nyomika vagyok, tudnom kell mindenről mindent.


Ez most egy mini rendelés volt a Jolse.com-ról, akik ingyen szállítanak, így aztán nincs az, hogy sokat kell rendelni. Viszont ennek a mini rendelésnek a hatására már úton is van a következő doboz, ki fog derülni, hogy miért.



Nature Republic Ginkgo Wash-Free Cleansing Water
Az első termék, amiről mesélni szeretnék, az a Nature Republic lemosást nem igénylő sminkeltávolítója. Ez 300 millis kiszerelésű, amit úgy kell használni, hogy csak a tetejére rátesszük a vattakorongot és azt le kell nyomni. Arclemosónál ezt a megoldást nem bánom, sőt, szeretem, viszont körömlakklemosónál ez valami borzalom.



Az a durva, hogy nem tudok hosszasan írni róla. Azt csinálja, amit ígér, lemossa a sminket az arcról, és teszi ezt úgy, hogy tényleg nem érzem azt, hogy nekem ez után arcot kellene mosnom. Pedig nagyon vizes arcmosós vagyok, kivéve, ha a blog birizgálásval elidőztem hajnali kettőig, na, akkor nincs arcmosás, fújj, az víz, az nedves.


A Jolse azt írja róla, hogy száj és szemsmink lemosására is alkalmas, ezt alapból nem gondoltam róla, így nem ért csalódás. Leszedegeti, de egy tonna vattapamaccsal, és a szempillák megkínzásával. Szem és szájfesték lemosására nem alkalmas. Arcra tökéletesen bevált, kellemes érzésű.


Ehhez a lemosóhoz jár egy csomag vattakorong, vagyis vattanégyszög. Mennyivel anyaghatékonyabb a négyszögleteset árusítani, mint kerekre vágni, ezzel bíbelődni. Tetszik a vattakorong, működik, és mint láthatjátok másik kettőt is rendeltem, így megvan bennem az érdeklődés a koreai vattakorongok iránt. Aztán azt kell megállapítanom, hogy tökre ugyanolyan, mint egy drágább nyugati vattakorong. A Walmartoshoz képest persze ezerszer jobb, de a Safeway-eshez (Interspar megfelelője) képest én nem érzek sok mindent. A vattakorongra még visszatérek.


A Jolse.com-on ezen a néven találjátok meg: Nature Republic Ginkgo Wash-Free Cleansing Water 300ml; és 18,88 USD-ba kerül eredeti áron.

 

Nature Republic California Aloe Vera Hand Cream
A második termékem az az egyik kézkrém lesz, csak, hogy a márkánál maradjak. Nature Republic aloe verás kézkrém. Elsőre cuki, ezt így lehet látni. Ezzel egyetlen baj van, mármint a cukiságával, hogy ez nem csajosan cuki, de cuki és lenyúlta a férjem. Egyszerűen bejelentette, hogy ennek jó a szaga, jól néz ki, ez az övé. Komoly mi?


Azért megengedte, hogy kipróbáljam, nagyon rendes ember és így elmondhatom, hogy egy jó kis krém. Nem fogja helyretenni a véresre repedt kezeket, viszont ha rendszeresen használja az ember, akkor ez az állapot nem következik be. Könnyen beszívódik, jó az illata, friss aloe verás. Nincs úgy igazán különleges benne, csak teszi azt, amit elvárunk egy kézkrémtől, hogy gyorsan szívódjon be és ne hagyjon undi nyomot maga után. 


Teljesen egyértelmű, hogy a csomagolás miatt vettem meg, normális esetben hülye lennék több, mint 2000 forintot költeni 50 ml kézkrémre. 


A Jolse.com-on ezen a néven találjátok meg: Nature Republic California Aloe Vera Hand Cream 50ml; és 8,98 USD-ba kerül teljes áron.



TONYMOLY Panda's Dream White Hand Cream
És ha már így kézkrém, akkor van még, ami szintén azért mászott be a kosárba, mert cuki. Ez a TonyMoly Pandás mágikus fehérítős kézkréme. Tényleg nagyon édi. Simán csavarós tégelyes, egy kis fedőkupakkal érkezett. Az anyag egy nagyon sűrű fehér krém. Ez az eddig látott legsűrűbb krémem, nem is lenne jó ötlet tubusba tenni. 



Esténként használom, mert nagyjából beszívódik, de csak nagyjából. Este pedig nem zavar. Cserébe viszont egy hidratálóbomba. A fehérítő hatásáról nem igazán tudok mit mondani, így is hullafehér vagyok. Bár mostanában kicsit sárgább, mint szoktam. Na de a lényeg, hogy nem látom fehérebbnek a kezem, mint a csuklóm, ami nem is olyan nagy baj.



Nem különösebben gondolom kiemelkedő krémnek, de ezt szerintem nem is a beltartalom miatt veszik az emberek.


A Jolse.com-on ezen a néven találjátok meg: TONYMOLYPanda's Dream White Hand Cream 30gTeljes ára 10,98 USD

 

 

TONYMOLY Peach Hand Cream

Most egy kis extra következik, mert úgy beleillik a témába, de ezt nem a Jolse-ról rendeltem, hanem itt a kínai boltban vettem. De a Jolsen is fenn van persze, ezért kerül ebbe a bejegyzésbe. Ez a TonyMoly barackos kézkréme, ami szintén cuki, de mi seggecskének hívjuk a cukiság teljes megsemmisítésével. Ez egy kicsit hígabb, mint a pandás, de nem híg. Piri rózsaszínes beütése van és isteni barackillata (a férj szerint). A hatása ennek is kiváló, viszont ez egyből be is szívódik, így napközbenre is alkalmas, ellenben a pandással, ami túl sok.




A Jolse.com-on ezen a néven találjátok meg: TONYMOLY Peach Hand Cream 30gAkciók nélkül pedig 6,98 USD-ba kerül.



Etude House Wonder Pore Deep Foaming Cleanser
Még egy termék maradt a vattakorongok előtt, ami az Etude House Wonder Pore 10 az 1-ben habzó arctisztítója, ami ugye 10 dolgot is ígér.


A lista szabadfordításban:

1.      Mélyen kitisztítja a pórusokat
2.      Minimalizálja a pórusok megjelenését (azt hogy?) vagy láthatóságát
3.      Kontrollálja a nagyobb mennyiségű faggyút
4.      Kívülről és belülről is hidratálja a bőrt
5.      Üveg simaságú felületet eredményez (?üveg?) (Complete smooth glass-like texture)
6.      Kiegyensúlyozza a bőr ideális pH értékét
7.      Kiegyenlíti a bőrszínt
8.      Megtartja a pórusok rugalmasságát
9.      Eltávolítja a bőr felületéről az elhalt hámsejteket
10.  A pórusokat belülről tisztítja (?) hűsítő hatással (mentol)

Erősen benyomták a bullshit generátort az Etude House háza táján, de persze mindenhol ígérnek mindent, ennél még erősebb dolgokat is.
A csomagolás egyszerű, jól adagolható, a 170 ml anyagmennyiség is jól hangzik. Az anyag, ami fehér, és bogyócskák vannak benne elszórtan. Nem bőrradír határozottan, de egy-két szemcse itt-ott felbukkan.


A mentolossága érezhető első szaglásra (még nekem is) és ezt lehet érezni használat közben is. Én nagyon szeretem, de az, aki érzékeny rá, az inkább ne vegye meg, nem ér annyit a próbálgatása.
A hatása egy nagyon tiszta érzésű bőr lesz. Nem szárítja ki, de matt és friss lesz tőle a bőr. Ezt hívnák üvegszerű tisztaságnak? Nem értem, nem tudom lefordítani, hogy értelme legyen.
A pórusaim mostanában nem mentek össze, de nem is lettek tisztábbak. Mindig is voltak, fekete és fehér töltelékkel vegyesen, néha kicsit jobb, de általában közepes. Másfél hónap alatt nem látok változást. Bár ez lehet az alapozó vagy a krém, vagy a primer hibája is, ezen az infón még dolgozom.
Akciósan 9,6 USD x 290, azaz 2800 forint, és 170 ml. Az hogy drága vagy olcsó, mindenki magának dönti el, de én nem mondanám eddig azt, hogy csoda. Egyszerű és jó arclemosó, a pórusos hülyeségeket meg felejtsük el.

A Jolse.com-on ezen a néven találjátok meg: Etude House Wonder Pore Deep Foaming Cleanser 170mlteljes áron 11,98 USD.



Vattakorongok Etude House és COSRX
Ezzel kapcsolatban érdekes a hozzáállásom. Nem gondolom sem az Etude House sem a Cosrx márka pamacsát jobbnak vagy hatékonyabbnak, mint a drágább drogériásat, viszont az a bizonyos drágább drogériás még mindig olcsóbb.

Etude House MyBeauty Tool Embossed Cotton Puff 150p ára akció nélkül 6,98 USD.

 




 

COSRX NATURALLYEMBO COTTON PUFF ára akció nélkül 6,48 USD, 80 darabos.

 





Tehát, mind a két doboz közel 2000 forintba kerül. A COSRX-nél ez jobban elgondolkodtató, mert 80 darabos mindössze. 23-24 forintra jön ki egy darab vattakorong és ebből nekem egy erős szemfestésnél kell kettő a szemekre, és kettő az arcra. Napi 100 forint vattakorongra. Ezt mindenki saját maga dönti el drága-e vagy sem. Emlékeim szerint 120 forint volt a LIDL-ben az egész jó vattakorong, ami vagy 100, vagy 80 darabos volt.

Felül balról: Nature Republic, Cosrx, Etude House,
Alul két sima drogériás, Balról a rosszabb, jobbról a közepesen rossz

Szóval úgy voltam, hogy ez nem is éri meg, viszont itt a vattakorong helyzet egyszerűen siralmas. Nagyon nem szép szavakkal illetném a minőséget. Utána pedig a fejem felett kigyulladt a lámpa. Milyen jó kis posztot lehetne írni abból, ha rendelnék egy csomót, különbözőeket. Érdekes is, annyira nem vészes befektetés, úgyis kell valami. Rendelés leadva, már úton is van valahol.



Ez lett volna mára a Vásárlós vasárnap. Köszönöm, hogy velem tartottatok, hamarosan folytatódik a sorozat.

Ti rendeltetek valamit Koreából manapság?

11 megjegyzés:

  1. Ahogy utána olvastam a vattakorong ügynek,azért jobb a koreai, keleti, mert nem válnak le róla mini szálak,szöszök, amik eltömik a pórusokat. A koreaiak az arctisztítás után, nem törlik meg az arcukat és például a tonikot már kézzel ütögetik be a bőrbe, ezzel megelőzve a szennyeződések, szöszök arcra kerülését. Szkeptikus voltam, kipróbáltam a toniknál a beütögetős módszert és kevesebb azóta a pattanásom és mitteszerem. :)-írj a korongokról, mert tervezem, hogy rendelek én is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez eddig 3 féle csak, és mind a 3-ról ugyanúgy lejönnek apró szöszök, ezért sem értem, mi a nagy különbség. Pedig nekem is ez az infó lebegett a szemem előtt, hogy a korong egyben van, nem foszlik egyáltalán.

      Az Andalou Naturalsnak van spriccelős tonikszerűsége, az egy nagyon jó ötlet, ha nem szeretnél a vattapamacsdarabokkal bibelődni.

      http://frozenbeautyfromfaraway.blogspot.ca/2015/10/andalou-naturals-clementine-c.html

      Törlés
  2. Sziasztok! Én az utóbbi egy évben teljesen átszoktam a koreai kozmetikumokra, sokkal sokkal jobbak, mint a többi. Nem állítom, hogy mindegyik tökéletesen bejott, de bajom egyiktől se lett, a bőröm viszont szebb és egészségesebb, mint valaha. A Tonymoly termékeit én is imádom, azokkal teljesen elégedett vagyok. Nekem is volt barackos kézkrémem például, szuper volt. Én magyarországon élek és innen szerzem be őket: www.ambroziakozmetikum.net smink,arctisztítás,bőr-és testápolás, széles a paletta, jó a minőség, megbizhatóan és gyorsan szállítanak és megfizethető :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy jó alternatíva azoknak,akik nem szeretnek külföldről rendelni, vagy nem tudnak angolul, köszönöm az ajánlást.

      Törlés
  3. Szerintem biológiailag semmi valóságalapja a felettem említett a-szöszök-eltömítik-a-pórusokat dolognak, ha ez megtörténne, akkor bármilyen levegőből ránk kerülő szösz ugyanezt művelné. Nem tudom elképzelni, hogy egy arcon maradó kósza szösz belefúrja magát a pórusba, és ott bármit is csinál...
    De mindegy, mindenki cselekedjen saját belátása szerint, csak megjegyeztem...:D Én is tervezek már rendelni a Jolse-ről egy ideje, de még várat magára a dolog :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem gondolom, hogytömegesen eltömíti a pórust a régi vagy a rossz minőségű vattapanacs, de nem tartom kiztártnak. Amikor szöszölős törölközőt sikerült venni érezhetően több problémám volt a bőrömmel. Lecseréltem, azóta jobb lett.

      Ingyen szállítanak és 7 dollárt írnak a dobozra, ja és 1-1,5 alatt itt szokott lenni.

      Törlés
    2. Az ingyenes szállítás egy áldás, meg az is, hogy regisztrációnál kapunk három dollárt :D

      Törlés
  4. Nekem nagyon bejött a Cosrx, sokkal kevesebb anyagot vesz fel és ugyanannyi hatékonysággal dolgozik, mint a sima pamacs dupla annyi cuccal megküldve. Ráadásul nem is szöszölt, nem mintha hinnék a szöszök és a pórusok konfliktusában, csak engem idegesít ha a vattát kell szedegetnem magamról. Számomra sokkal jobb, mint az itthoni pamacsok, újra is vettem már, mondjuk nem 2000-ért, csak 2.80$-ért. Kíváncsian várom a pamacsposztot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, mindenhova az eredeti/teljes árat írtam, hogy egy hónap múlva is korrekt legyen. Azt visznt elfelejtettem leírni, hogy mindent akciósan kell megvenni!

      Szerintem egy tényleg foszlós vattától azért össze lehet szedni egy-egy ragyát, egy év alatt, de alapvetően nem a ragyák miatt gondolom azt, hogy ne szöszöljön egy korong, hanem csak mert idegesít :)


      Pamacsposzt februárban érkezik :)

      Törlés
  5. A koreai cuccok nagyon izgatják a fantáziám, ha kifogyok a mostani arclemosókból szerintem bepróbálok párat, addig is írj jó sok mindenről. :D
    A glass-like-ra nekem amúgy a tükörsima ugrik be, bár így is furán hangzik a leírás. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jön a következő adag majd, igyekszem sebességgel írni :)
      Tükörsima is elég bizarr, ha arctisztítóra gondolok. Olyan túltisztítós érzésem van ettől a szótól.

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány