2015. november 30., hétfő

30 napos kihívás, egyben minden


Kering a neten egy 30 napos kihívás a bloggerek körében. Magamban írogattam, de külön-külön nem akartam közretenni. Egyben jön a 30 kérdés és a válasz a legtöbb kérdésre.



Első nap: Írj a jelenlegi kapcsolatodról, vagy ha szingli vagy, a szingliségről.
Ez rögtön egy linkkel oldom meg. A férjről és a történetünkről szeptemberben volt bejegyzés az esküvői évforduló alkalmából.
Második nap: Hol szeretnél tartani 10 év múlva?
Itthon, biztonságban a férjjel és lehetőleg pár kölökkel, na meg cicákkal. Nincsenek még nagy terveim, karriercéljaim. Jó lenne tudni, hogy mi az, amit szívesen dolgoznék 30 éven át.
Harmadik nap: A drogról és alkoholról alkotott nézeteid.
Nem szeretem a drogot, drogosokat, ilyesmik. Meg lehet magyarázni, hogy ha inka leszármazott (dél amerikai) lennék, akkor az lenne a normális, hogy beszívunk és nem az, hogy sörözünk, de nekem nem jön be a gondolat.
A sör vagy a bor viszont nekem tök alap. Odaát szinte mindennap söröztünk vagy boroztunk esténként, közben meg csacsogtunk. Ez azért kicsit hiányzik is. Az alkohol a magyar kultúra része, csak ha arra gondolok, hogy ha valaki megkérdezi, hogy „Beülünk valahova? Vajon hányan gondolnak sörre és hányan kávéra.
Negyedik nap: A vallásról alkotott nézeteid.
Irigylem azt, akinek van hite. Próbálkoztam a dologgal, de nem nagyon gondolom azt, hogy hiszek bármilyen istenben. Olvastam a Bibliát, a Koránt, igyekszem befogadni az indiaiak vallását(vallásait), de inkább mese, mint hit ez nekem.
A legrosszabb dolog a világon pedig az, ha valaki a képzeletbeli barátja nevében öl meg másokat vagy indít háborút. Mindezt iPhone-nal a kezében.
Ugye a kollégáim között van mindenféle fajta vallású, és azon belül is különböző erősségű. Senki sem próbált megtéríteni, és ez így van jól.
Ötödik nap: Ha volt olyan idő, amikor véget akartál vetni az életednek, akkor nosza, őszintén írj róla.
Ez ki fog maradni.


A kép a daru kedvéért, ami mindjárt kiderül, hogy mi is az

Hatodik nap: Írj 30 érdekes tényt magadról.
Ide véletlenül került a 3-as mögé a nulla? 30? Jó ég.
1.      42-es lábam van, a női cipő gyártók nem nagyon gondolnak rám.
2.      Egyszemes képet lát az agyam
3.      Csikorgatom a fogaimat álmomban, de ez egyre jobban múlt idő
4.      Elájulok a vértől vagy a tűktől. Mondom ezt 5 piercinggel a fejemen/ben.
5.      A piercingek ellenére sem csináltatnék tetoválást. Nem tudom megérinteni, gusztustalannak érzem. Persze teljesen elfogadom a dolgot, más azt csinál a tesztével amit akar.
6.      A jobb lábfejem nagy körmén van egy fekete folt 3 hónapja, nem tudom mit ejthettem rá úgy, hogy foltos lett, de nem vettem észre
7.      Nincs egyetlen narancsszínű ruhám sem.
8.      Nagyon sok kedvenc állatom van, mint a pingvin, láma, elefánt, kacsa.
9.      Utálom a spenótot és a lencsét
10.  Ez egyik anyajegyem a barátnőm nevét viseli, Vivien pötty a bal térdemen.
11.  Imádok vásárolni kajaboltokban és megőrülök a ruhaüzletekben.
12.  Nem tudom kidobni a lukas zoknikat, mert sajnálom őket, mindig a férjnek adom oda, hogy tüntesse el.
13.  Imádok feltűnő és színes sminkben menni bármerre.
14.  Minden nap iszom egy kávét a Tim Hortonsban
15.  Most már azon gondolkodom, mit is kellene írnom, érdekeset, hmm
16.  Akció és leárazás mániás vagyok olyan értelemben, hogy teljes áron alig veszek valamit, de azért nem cserélgetem még a kuponokat
17.  Van két cicám, a cuki Szöszmösz és a mindig rossz Dömper/Sál/Sátán/Destroyer
18.  A 25. emeleten lakom
19.  Lila hajat szeretnék, vagy kéket, de valamelyiket ki szeretném próbálni.
20.  Mindenki azt hiszi itt Kanadában, hogy orosz vagyok, és azt hiszik, hogy az én akcentusom a tipikus orosz. (ez persze nem igaz)
21.  Gyűjtögetem a sminkecseteket
22.  A férj nem tud egy érdekes dolgot mondani rólam. Ez ugyan nem rólam szól, de elég érdekes, hogy nem tud semmi érdekeset mondani. Ha azt vesszük, rólunk van szó, akkor rólam is, tehát ez ér.
23.  Állandóan sminkcuccokat kell kerülgetni a nappaliban, ahol írom a dolgokat, mert csak úgy tudok valamiről írni, hogy velem van, és közben szorongatom.
24.  Kinéztem álmaim új fényképezőgépét, és mostantól zsíros kenyeret fogok enni hagymával emiatt. (ez persze nem igaz)
25.  Tök jól tudok főzni. Ezt a férj mondta, hogy ez érdekes, mert egy csomó korombeli nem tud főzni és ez érdekesnek számít.
26.  Valamiért utálom a natúr fa színét a bútorokban. Nem tudnék elviselni egy natúr színű szekrényt, így minden cuccunk fekete. Az mindenhez megy.
27.  Túlzásba viszem a macskajátékok vásárlását.
28.  Ha valamire megharagszom, nem vagyok hajlandó beszélni. Nem tudom miért. Rosszul kezelem a problémákat, vagyis inkább igyekszem nem kezelni. Vagy valami olyasmi, hogy indulatból nem akarok hülyeséget mondani.
29.  Darukat hajtogattam korábban ezerszámra, kocsmában, suliban, mindenhol. Mindenből, ami papír.
30.  A hülyékkel nem tudok egy levegőt szívni, egyszerűen nem megy. De erről a szombati sorozatban már olvashattatok.
31.  Mindenkitől elvárom a tökéletességet, mert én is próbálok az lenni. Mondhatjuk kicsit túlzásba tudok esni a maximalizmussal.
32.  Különlegesen jó asszony vagyok, mert nem hisztizek, ha a férj elmegy inni, hanem én küldöm el a férjet inni. Mindig azt szoktam mondani a férjenek, hogy „igyál rendesen!”
33.  Nem olvasom a férj Facebookját, telefonját, semmijét. Ő sem az enyémet. Sosem akartam, sosem érdekelt.
+, mert csaltam közben.
Oroszlán

Hetedik nap: Írj a csillagjegyedről, és arról, szerinted mi jellemző a személyiségedre.
Nem ismerem a csillagjegyem, mivel sosem érdekelt a dolog. Oroszlán. A google a barátom, majd megmondja, milyen vagyok. Természetesen a fele igaz a fele közel sem, ennyit a horoszkópokról. Ha meg 18 órával később születtem volna, akkor szűz lennék. Határeset.
Nyolcadik nap: Elevenítsd fel a pillanatot, mikor a legelégedettebb voltál életedben.
Én az örök elégedetlen, aki örökké keresi a jobbat és szebbet. Az esküvőnk napján, illetve a költözés másnapján. De igazából csak magamat veregettem vállon, hogy királyság, semmi nem maradt otthon, semmit nem felejtettünk el.





Kilencedik nap: Mit szeretnél, milyen legyen a jövőd?
Egészséges. Harmonikus. Csavaroktól és hullámoktól mentes.
Tizedik nap: Elevenítsd fel életed első szerelmét, és az első csókot.
Életem első szerelméről senki sem tud, még az illető sem. Az első csókomat meg inkább hagyjuk, szerencsére nem nagyon emlékszem rá.
Tizenegyedik nap: Válogass össze 10 olyan dalt, ami felráz, és állítsd az iPodod shuffle módra.
Nem tudom, hogy mi az az shuffle mód. Nincs iPodom. Általában depressziós zenéket hallgatok, mint a My Dying Bride vagy az Anathema.
Tizenkettedik nap: Vezesd végig a nap minden mozzanatát.
Ezt, ha valaki igényli, megírom részletesen, de semmi különös nem történik velem általában. Felkelek, eszem, sminkelek, dolgozom, kávézom, dolgozom, hazajövök, eszem, blogot írok, alszom. Hétvégén fényképezek és megyünk valahova. Ennyike.
Tizenharmadik nap: Mi az a hely, ahová elköltöznél, vagy meglátogatnál?
Az elköltözés meg is volt. Mennék én mindenhova, de ott van a de, a munka, pénz, idő…
A volt szovjet országok a cél, de ez innen eléggé messzinek tűnik. Így legyen a válaszom New York és Las Vegas, ide megy fapados.




Tizennegyedik nap: Mi a legkorábbi emléked?
Szerintem a gyerekkori emlékeimet direktbe nyomja el az agyam. Nem tudom. Arra határozottan emlékszem, amikor oviban levágtam a kisujjam (külön darab volt tőlem) és visszavarrták. A szemét sebész meg végignézette velem, hogy jól megjegyezzem, milyen hülye voltam. 6 évesen. Azóta is elájulok egy fél csepp vértől is, és a műtét után hónapokig nem aludtam.
Tizenötödik nap: A kedvenc Tumblr-jeid.
Nem élek vele. De nem tudnék kedvenc Instát se mondani. Az internetről a legjobb dolog azok a cicás képek. Minden közösségi média regem tele van cicás képekkel, és mindet be is lájkolom ezért a legtöbb barátom már rányomott az unfollow gombra. Tudom ám.


Ilyen képekből sosem elég

Tizenhatodik nap: Mit gondolsz a mainstream zenéről?
Igazából azt sem tudom, hogy az mi. Nem gondolok róla semmit, én elvagyok a magam burkában. Azért nem fogom sem szeretni, sem utálni, mert sokaknak tetszik. A plázában meg úgyis már a karácsonyi ezer éves számok szólnak.
Tizenhetedik nap: A legjobb és a legrosszabb mozzanat ebben az évben.
A legrosszabb az volt, amikor Pihe cica itt hagyott minket.
A legjobb, amikor aláírtam a munkaszerződésemet meg az új cicák papírjait.
Tizennyolcadik nap: Miben hiszel?
A sörben. Ezt viccből szoktam mondani.
Nincs hitem. Az emberi jóságban próbálok, de minden héten történik valami, ami bebizonyítja, hogy feleslegesen erőlködök. De azért újrakezdem.


Ezer éve Kijevben

Tizenkilencedik nap: Emlékezz vissza, amikor tiszteletlen voltál a szüleiddel, és írj erről.
Nem szeretnék.
Huszadik nap: Mit gondolsz, mennyire fontos az oktatás?
Kérdés, egy olyan világban, ahol az alsósok erkölcstan tantárgy címen kapják infúziósan a kommunista ideát. Legalábbis ezt olvastam több hírportálon. Én ezt a könyvet fogni sosem fogom szerencsére.
Finnország jut mindig eszembe az oktatás szóról. Ahol egy kis putri országból (50-es évek) egy nagy vár lett, mert jöttek mentek a politikusok és a kormányaik, egyben egyetértettek és az az oktatás volt, illetve, hogy azon nem szabad spórolni.
35 fős osztályoknak tanítani szerintem középkori. Mindenkit ugyanazzal a módszerrel tanítani szintén az. Nem én fogom feltalálni a spanyol viaszt, de van hova fejlődni. Prezentációt, logikus gondolkodást, csapatmunkát, reagálást kellene tanítani a kölköknek, amiktől életképesek lesznek és nem csak bamba halak a vízben, akik oda szavaznak, ahova mondják.
Azért gondolom ilyen erősnek a politika és az oktatás kapcsolatát, mert ha azt vesszük, a politika fizeti az oktatást, vagy mondja meg, hogy mire van pénz. Tesifüzetre.
Örülök, hogy a gyerekem olyan osztályba fog járni, ahol mindenféle színű és vallású osztálytársai és tanárai lesznek.
Huszonegyedik nap: A kedvenc tv-show-d.
Nincs, igazából nincs TV-k, ami az internet világában még mindegy is lenne. A tehetségkutatós éneklős műsorokat sosem néztem, a sztárok/celebek énekelnek, korcsolyáznak, táncolnak, főznek típusúakat még annyira sem.
Az Oscar kiosztót elkezdtük nézni élőben (egy óraeltérés van csak) de elaludtam rajta, ahogy a Grammyn is.
Huszonkettedik nap: Hogyan változtál meg az elmúlt két évben?
Szőke voltam, majd vörös, most barnás. Megtanultam angolul használható mennyiségben. Külső szemlélőként látom a magyarok problémáit. Használom a fényképezőgép makro módját. Igyekszem megszabadulni a kelet-európai berögződésektől, amiket két éve még le is tagadtam volna, hogy vannak. De szerintem nem változtam meg. Sőt szerintem 10 év alatt sem változtam sokat.
Huszonharmadik nap: Keress fotókat arról az 5 híres férfiról, akik tetszenek.
Ilyen nincs! A férj van és vak vagyok! Ez nem igaz, de a híres pasik mind alacsonyak, én meg nem tudok mit kezdeni egy 180 centis pasival, mert az nekem csak gyerek. Russel Crowe a Gladiátorban cuki lenne, ha nem 17x magas lenne, és azóta nem lenne megöregedve és meghízva. Vicces, de egy jó csajt hamarabb észreveszek.
Huszonnegyedik nap: Mi a kedvenc filmed, és mit gondolsz róla?
A hatodik érzék tetszett nagyon anno, a legvégéig nem esett le a lényeg. De nem gondolok róla különösebben semmit, rémálmaim voltak tőle.
A Csillagkapu egy nagyon tuti sorozat, hiszem, hogy valóságos alapokon nyugszik. :)



Huszonötödik nap: Írj arról, aki elbűvöl téged – és írd meg, miért.
Nem vagyok a személyekért oda meg vissza magasztalásának pártolója. Sosem tartottam egyetlen színésznőt vagy énekesnőt sem példaképemnek. Férfiügyben meg van a férj, akitől meg vagyok bolondulva, és így ennyi.
Huszonhatodik nap: Milyen típusú emberek vonzanak?
Az aggyal rendelkező, normális, jóindulatú emberek, akiknek van valamilyen elvárás rendszerük a világgal kapcsolatban és van véleményük. Az egy szerencsés kombó, ha eszik malacot és iszik alkoholt az illető, de persze nem elvárás. (ezt azért írtam, mert ha jönnének a kolléganőim/barátnőim vendégségbe, mint enni, nem csak kávézni, akkor gondban lennék, kinek mit adjak)
Huszonhetedik nap: Írj a problémádról.
Mindenkinek van, mint az a bizonyos luk. Legszívesebben ezt passzolnám. Bagatell problémáim vannak, vagy legalábbis én annak gondolom.
Törnek a körmeim. Nincs annyi időm írni, mint én azt szeretném, bár a fényképezés rész jobban zavar. A szemem nem működik jól, mondhatni az egyik nem működik, ez nem jó. Az orrom csak dísznek van. És persze mindenki baja, dagadt vagyok :)
Huszonnyolcadik nap: Írj arról, ami hiányzik az életedből.
A magyar nyelven beszélő barátnő, akivel, sokkal gyorsabban megy a kommunikáció. Igazából egy lengyel is jó lenne, mert a dolgok 99%-ban megegyeznek. Imádom a barátnőimet, de egy indiaival nem fogok a tegnapi tivornyáról beszélgetni, vagy hogy mennyire hiányzik a disznósajt. (többsége vega, vagy max csirkét eszik)
Huszonkilencedik nap: Mik a céljaid a következő 30 napra?
A következő 30 napban december lesz. Karácsony: Eddig nem szeretem a karácsonyt. Mindenki elolvad meg nyálaskodik (bocs) nekem meg ettől felfordul a gyomrom. Tudom ez nem szép dolog tőlem, és velem van a baj, de célom, hogy kicsit pozitívabban álljak hozzá. Nem a karácsony tehet arról, hogy sokáig semmi jó nem volt benne. Idén lesz céges karácsonyi buli, úr isten mit veszek majd fel. (már tudom, de titok)
Lesz gigamega nagy elfogytak poszt egy egész év üres flakonjaival, ha jó leszek, még lehet hogy a videó ötlete is megvalósul, ez egy cél lenne.
A tűzijáték már nem a következő 30 napban lesz.

Harmincadik nap: A legjobb és legrosszabb momentumok ebben a  hónapban.
A legjobb, hogy egy éve lakom Kanadában, a világ legjobb/legvidámabb országában
A rosszról meg minek beszéljünk, elmúlt. De a néha fellépő hangulati mélypontokon kívül semmi rossz nem történt. Jó, a néha szó elég laza volt, de elmúlt, nincs.

Ennyi lett volna a 30 kérdés/téma és a válaszok rá. Remélem ma is érdekes voltam.

13 megjegyzés:

  1. Hű..42-es láb???? Nem apróhtad el :'D hány centi vagy?
    Amúgy én pont ezt sajnálom ebbe az országba, hogy sokan isznak. Én utálom az alkohol minden formáját. Alkoholizmus az már az, ha valaki mindennap iszik. Nem én állítom. Nyilván vannak fokozati. De most már értem, hogy miért vagyunk az élen alkoholizmus téren:'D nagyon sok mindent tönkre tud tenni a pia. Én szerencsére el tudom engedni magam egy pohár almalé mellett is. Nem azt állítom az jó amit én gondolok erről. :) nagyon jópofa kérdések vannak ezekben. Mondjuk van amit én sem válaszolnék meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 42-es bizony. 183 cm, égi meszelő

      Az alkohol egy nagy kérdés. Minden nap inni egy sört vagy egy deci bort nem ugyanaz, mint a kevertet vagy a tengerész italt a tescoból.
      Én határozozottan ha nem is sokat, de iszom, nekem ez a normális. Persze a függőket meg a kannásbort betiltanám!
      Nincs azzal semmi gond ha valaki nem iszik, (más meg vega), csak egy kicsit szokatlan (mint a vega).

      Törlés
    2. Uh. Gondoltam hogy magas vagy...de Ennyire? Wow! Férjed gondolom 2m...erről írhatnál valamit, ha van kedved. Pl oasizi nehézségek vagy valami.
      Na igen. Két deci bor állitólag kell is. De szerintem napi 2-3-4 pohár bármilyen vacsihoz már sok.
      Amúgy én is szeretnék vega lenni. Az a baj, hogy a csirkemellet meg szeretem...de más állatot legalább nem eszem :'D

      Törlés
    3. Ja a férj majdnem 2 méteres termet.
      Voltak nehézségek igen :) Meg a tersttartásom azóta sem az igazi. 20 centivel voltam magasabb általnosban mindenkinél, hát nem húztam ki magam, és ezt most se csinálom rendesen.

      Ha szereted a csirkemellet ne legyél vega, az csak sanyargatás. Én magamat el nem tudnám képzelni tej, tojás, csirke, malac, hal nélkül, más meg vígan elvan minden ilyen nélkül.

      Törlés
  2. Nagyon jó volt olvasni a válaszaidat, sokszor fel is nevettem! Remélem sikerül felvenni a videót. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Videó nincs még, szerintem ezzel a kamerával nem erőltetem, de próbálkozok a gyakorlással (nehéz)

      Törlés
  3. Ez a 30+ válaszok mókásak voltak! :D Én mindig pillangókat hajtogattam. Kocsmában tanultam, így ott szorgalmaztam leginkább ezt a hobbit, de volt hogy iskolába...vagy itthon, vagy buszon. :D Nekem sincs narancssárga ruhám-kukásszín, pedig egy időben, azaz még gimis korom elején imádtam. A 22-es azért szomorú, biztos tud érdekes dolgot, dehát férfi...:) Egyébként sokban hasonlítunk ezek alapján, IS! :) Mit takar az, hogy egyszemes képet lát az agyad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 3 hétig nyaggattam, hogy mondjon érdekes dolgokat rólam, de csak annyit mondott, hogy tékéletes vagyok haggyam békén :)

      Azért lát egyszemes képet az agyam mert a bal szemem fókusza és tengelye sem egyezik a másikkal és az agyam kikapcsolja a bal szemem, hogy ne kép különböző képet lássak egész nap. Erre kéne szemüveg, de nem találok olyat, amit el tudnék magamon viselni.

      :) :) Pillangók, de cuki :) :)

      Törlés
    2. Mintha csak a saját uramat hallanám...:D Dehát az érdekesség az még egyezik a tökéletességgel. :) Sőt, a tökéletesség néha még unalmas is tud lenni.

      Hmm, de furcsa! Meg az is, hogy ezt szemüveggel korrigálni lehet. Hátha majd találsz valami klassz kis keretet, ami szerelem első látásra. :)

      Törlés
    3. Szemüveggel lehet terelni a jó irányba aztán lézer lesz belőle valamikor.
      A szerelem elsőlátásra keretre még várok, mert valami egyszerűbbet szeretnék, de az meg olyan raitka.

      Törlés
  4. Nagyon jó volt :) Imádom a macskákat most tervbe van a második cica nagyon szeretnék egy maine coont. Magyar barátnő nekem is hiányzik, nemrég magyaros vacsit főztem két kolléganőmnek amúgy nagy sikere volt,németül csacsogni nem úgyanaz.A sültkolbászt most én is megenném.Sok kaja hiányzik :( Sminkcuccokat én is imádom, férjem mindig kiakad már megint mit vettél? Szeretek néha meginni egy sört vagy egy pohár bort tömény kizárva.Tudom mi az, hogy alkoholizmus volt benne részem van alkoholista szülőm.
    Fehér bútoraink vannak nekem valahogy bejön most ez a skandináv típus és a fehér macskánk szöre is kevésbé látszik.
    Akciós mániás vagyok mindent úgy veszek bútort,kaját,sminkcuccokat, ruhát szóval mindent :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogadjatok örökbe, ne vegyetek! Nem a fajtájától lesz szerethető.
      Disznókolbászt, hu én nem is tudom melyik kolléganőm eszi azt meg, az a legtiltottabb :) Németekkel egyébként biztosan egyszerűbb, mint egy afrikaival vagy indiaival, mert a világkép nagyjából hasonló. Egyik kolléganőm nem akarta elhinni, hogy Hungary az egy ország, és nem csak szivatom.
      Ha nem fekete bútoraink lennének, akkor fehér lenne, de itt kevesebb fehér van, és mindent az IKEÁból olyan uncsi lenne.

      Szerintem akciómániásnak lenni nem riossz, sőt hasznos :)

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány