2015. november 12., csütörtök

Stila In the Know paletta, amit a matt színek csodájának is nevezhetnénk



Még a boltban anno vívódtam kicsit, hogy kell-e ez nekem. Hiszen annyi barnám van már. De megvettem, mert nagyon jó áron sikerült kifogni, és mert én vagyok, akinek a szemhéjpúderek a gyengéi. Ma erről a 10 csodás színről olvashattok nálam.




A Stila In the … paletták lényegében ugyanúgy néznek ki. A már bemutatott In the Light bronzos borítást kapott, az In the Know kéket, és egy jövőben bemutatásra kerülő, az In the Moment lilát. A fedőt a két csücsöknél mágnes rögzíti, nem mondom, hogy a világ legjobb csomagolása, de nem is rossz. Magától azért nem nyílik ki, de nem is egy szuperbiztonságos megoldás.


Belülről a dolog egyszerű, és szeretem ezt az egyszerűséget. Hatalmas tükör, amit én ugyan olyan szinten nem használtam még, hogy a fólia is ott van, de van egy nagy tükrünk. A ceruza helye egy nagy mélyedés, amiből csak úgy nem tud kimászkálni (ellenben a W7 palettánál az ecset). A színek nevei apró betűkkel a kis tepsik alá vannak írva.


10 tökéletesen matt színt találunk a palettában. Nem, egyiknek sincs semmi szaténos vagy fémes csillogás. Erről a sok matt színről azt gondolhatná az ember, hogy kicsit uncsi lesz, de szerencsére nem az, sőt.

Menjünk sorba a színeken!

Az első 4 szín az AIR, WIND, DESERT, és CLAY mind bőrszínhez közeli, multifunkcionálisan használható színek. Az AIR hideg kicsit, a WIND tökéletesen bőrszín, a DESERT és a CLAY egy picit sötétebb, mint a bőr, de csak pont annyira, hogy éppen látszik, hogy ott alakulni fog valami.


Következik a paletta két csücskéből két nagyszerű barna az EARTH és a DRIFTWOOD. Pontosan ugyanolyan közepesen meleg színek, csak az EARTH egy kicsit sötétebb. Ránézésre melegebbnek tűnnek, mint amilyen használat közben lesznek.

A FIRE színt egy korábbi sminkemnél láthattátok, ez a tökéletes kedvencem. Pedig azt gondoltam anno, hogy ez egy meleg szín, én ezt sosem fogom használni, ez nem lesz jó semmire. Nem így lett. Egy világos, vidám és életteli téglaszín, ami valami nagy szeretne lenni. 


 Az alsó sör középső színe a RAIN nevet kapta. Szerintem a tökéletes taupe árnyalat. Langyos szürke, amivel bármit meg lehet oldani, ami jó minden más színnel együtt. Egy hűvösebb hatású sminket meg lehet vele szelídíteni, de egy kellemes meleg megjelenést sem lomboz le.


Következzen a nagybetűs szürke, a SMOKE. Ebben a színben már pont nincs melegség, de még nem indult meg a hűvös árnyalat felé. Egyszerű szürke, amiről normális esetben nem beszél az ember, mert nem gondolja különlegesnek. De ez az. Hidegebb árnyalatok rajongójának, azaz nekem ez is egyik kedvenc színem. 


Utolsónak, de csak a helye miatt, következik a következő a másik nagybetűs szín az EBONY, a fekete, a szó legfeketébb értelmében. Ehhez képest a kikukakeddezett Rimmel fekete sehol sem volt. Egy hirtelen kis érintés az ecsettel ebbe a feketébe, kétszer leütögetve is elegendő egy erősebb sminkhez is. Halloweenre nem készültem zombifejjel, csak egy egyszerű, de nagyon nagy fekete pandát készítettem ezzel a feketével.  Igazából kapóra jött a Halloween, mert ezzel a mennyiségű festékkel azért már nem nagyon mászkálok kinn, de ezen lehet, hogy változtatni fogok. Az anyag meg sem mozdult, egyszerűen csak azt csinálta, hogy ottmaradt, ahova én feltettem 15 órával korábban.


Külön ki szeretném emelni az EARTH és az EBONY színeket, mivel ezek miatt nem használtam az utóbbi időben szemcerkát. Egy kisebb ecsettel nedvesen olyan szépen lehet velük tusvonalat alkotni, hogy nem is volt kedvem újabb dolgot elővenni, mint a ceruza. A vonal meg sem moccant, viszont lemosóval egy pillantás alatt már ott sincs.

Nagyon sok lehetőség van ebben a Stila palettában, ez vitathatatlan. Ami a legbiztosabb, hogy olyan minőséget képvisel, ami nem csak kelti a luxusérzetet, hanem az maga. Ezek a színek, ha egyszer valahova felkerültek nem mennek sehova, nem kopnak le. Akár 15-20 órát is egy helyben maradnak alappal.
Amit hiányolok a mindennapi használat során az egy highlight csillámos szín. Azért örülök is, hogy nincs a palettában, de néha ez még kell hozzá pluszban. De semmi baj, mert van máshonnan.

Nézzük a valóságban hogyan néz ki a dolog!

Első smink a már említett Halloweeni feketeség



Ketteske egy visszafogott meleg barnás smink


Háromashoz egy csillámos szürkét is használtam pluszban


Négyes pedig a vonalhúzást szolgálja bemutatni


Ötös pedig a korábbról már bemutatott Fire!


Ha arra gondolok, hogy én ezen anno vacilláltam, hát jól felbe tudnám magam kólintani.
Személy szerint a preferenciám a szemsminket illetően az, hogy 2/3 matt vagy kevésbé csillámpónis szín mellé kerüljön egy kis csili, ami szikrázóvá teszi a pillantást. Ezzel a palettával remek alapot lehet készíteni, és ha egy kis aranyra vagy bármilyen ragyogásra vágyunk, csak hozzátesszük. (MAC  Antiqued szín)
Nagyon sokat használtam a PIXI cerkákkal, amire nincs igazi magyarázat, csak beidegződés, ha ehhez nyúlok, akkor automatikusan azokhoz is.

Az árát tekintve minden centjét megérte. 9-10’000 forint körüli összegért árulják, ami meglepően jó ár, ha azt vesszük, hogy vannak drogériás paletták is 6000 forint körüli áron. Eddig a márkát egyébként nem láttam a Sephorában, de most hogy átköltöztek egy hatalmas üzlethelyiségbe (Southgate Mall) és felbukkantat.

Ezzel a palettával kapcsolatban volt egy nyereményjáték a blogon, és a nyertestől kaptam egy cuki cicás képet, amit köszönök szépen.


Ez én kis állatkám meg így vélekedik a dologról:


Ide pedig azt a szövegbubit üzeni, hogy „Írjad már a teszteket! Már várják!"


Ez lenne a Stila márka In the Know palettájának bemutatása, remélem tetszett nektek a bemutatás és a paletta. Az In the Light paletta tesztje ITT található, az In the Moment pedig cooming soon állapotban van.

8 megjegyzés:

  1. A Füstös smink nagyon szuper lett. Az tetszik a legjobban.
    Szépek a paletta színei. Abszolút kihasználható. És az ára is így bőven rendben volt. Kár hogy nem én nyertem :'D cicccca ❤

    VálaszTörlés
  2. Legközelebb, lesz még lehetőség bőven.
    Örülök, hogy tetszik, tényleg nagyon szép, megérte az árát bőven.

    VálaszTörlés
  3. Pontosan a téglaszín miatt akarom az Eyes are the window Mind-ot. Ahogy elnézem kb ugyanezek az árnyalatok vannak benne csak van két plusz szín is. Nagyon jó sminkek lettek, már elképzeltem én miket csinálnék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán egy picit világosabb, de tényleg az a szín. És a bal oszlopból felülről a második, te jó ég. Drágább, de az a paletta is simán megéri az árát, ha az anyag benne ugyanaz.
      Köszönöm, és kíváncsian várom :)

      Törlés
  4. De kéne ez a paletta! Pedig nem vagyok nagy paletta-használó, de ez... *.*
    Nagyon jól áll a fekete pandaszem és a téglás is csudijó! Nem gondolnám, hogy ilyen vagányat lehet belőle kihozni. Tényleg 15 órás a tartóssága?
    Már nézegetem e-bay-en :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bevallom egyszer elszundikáltam sminkben délután. Felkeltem és mintha semmi sem történt volna, mintha a kifutóról érkeztem volna :)
      Óvatósan az eBay-jel, de csak ajánlani tudom

      Törlés
    2. Hogy érted, h óvatosan? Hamisítványok, vagy más miatt? Csak Top Rated Sellertől vásárolnék, ha arra adom a fejem. Van rossz tapasztalatod?

      Törlés
    3. Jaja a hamisítványok miatt.
      Sminkcuccot sosem rendeltem még eBayről, csak műanyag alpú dolgot, de a többsége mondjuk úgy "olyan is volt". De ez mind kínai és túl ocsó dolog volt.

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány