2015. szeptember 2., szerda

A nagy fonás, Olga frizurája



Egyszerű oka van a dolognak a lustaság.  Nem volt kedvem hajat mosni így fogtam a hajam, már amennyit látok belőle, és így egy az egyben befontam. Ugye az Olga énem előbújt.


Már látszik az eredeti hajszínem, királyság

Nem lesz egy hosszú bejegyzés. Igazából a lényeget akartam csak elmondani, hogy ennek az emeltnek tűnő fonásnak a titka az, hogy úgy kell intézni a hajat, hogy csak elölről veszünk fel hozzá hajat. Paintben alkottam hozzá egy bravúros képet, amin egy fejtető van. A kék vonal jelzi a választékot a befonandó és a hátrafelé egyéb tevékenységet folyató hajak között. A lila vonalak a fonat. A két piros közötti pedig azt a mennyiséget jelzi, amit egyszerűen leválasztunk, kicsit kisimítjuk, vagy fésülgetjük akár, majd elölről a fonatba igazítjuk. Igazából a hátsó rész leválasztásánál nem is olyan fontos, hogy egyenlőek legyenek a tincsek, mert nem látszik, csak a homlok felöl. 
a piros vonalak közötti rész a lényeg
A nem orrkarikás felén kicsit elrontottam, de ez senkinek fel nem tűnne, ha nem mondom.
Kezdésnek egy kicsit behaboztam (Nexxus) a hajam, a végén pedig jöhetett rá a lakk (Andalou Naturals), főleg a végére, ahol hullámcsatokkal rögzítettem.

Nektek tetszik az ilyen frizkó, vagy ki nem mennétek vele az utcára?


2 megjegyzés:

  1. Én imádom, de tuti nem tudnám megcsinálni magamnak. :(

    VálaszTörlés
  2. Jövök a közhellyel, hogy gyakorlás kérdése, de tényleg. Ez most azért nem lett életem legszebb fonása, de attól még király. Youtube-ról könnyen lehet ötleteket lelesni, nekem is kéne, hogy változatosabb leygek.

    VálaszTörlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány