2015. szeptember 12., szombat

Kérdések, válaszok, kérdések és bloggerek; Liebster



Vannak ezek a beauty blogos, vagy csak sima blogos díjak, körbekérdezések, ilyesmik. Ez egy jó dolog kisebb blogoknak, hogy terjedjen a hírük, új emberek ismerjék meg.
Jött hozzám is egy ilyen Nóritól a Sweet things byNorah írójától, amit köszönök szépen, meg is válaszolom őket.  Persze próbálom továbbpasszolni a saját kérdéseimet, aztán legfeljebb valakihez tízedszerre ér el. Szabályok, annak, aki még nm olvasott ilyet. A kezdés 10 random tény, aztán jön a 10 kérdésre a válasz, majd jön az én 10 kérdésem, és ezután pedig a bloggerek, akiket én választottam.
Kezdésnek 10 random tényt kell mondani magamról.
1.      Volt a főiskolán egy ilyen készségfejlesztő nap, és magunkról kellett beszélni. Mindenkinek sikerült, csak nekem nem. Ültem, mint a fadarab, és nem tudtam mit mondjak.
2.      Szeretek ecseteket mosni. De tényleg, olyan megnyugtató. De úgy takarítani is szeretek.
3.      Nórinál láttam a tűfóbiát, hú ilyesmi dolgom nekem is van, vagy a testemnek inkább. Mind az 5 piercing szúrásom után majdnem elájultam. Vért is adtam többször, csak mert kemény vagyok, egyszer sikerül ténylegesen elájulni utána. De megmentettem 2 embert.
4.      Nem érzek szagokat. Amikor tesztben valaminek a szagát vagy illatát megemlítem az a férjtől jön, aki nagyon cukin percekig szaglássza az adott cuccot. Ergo, nem lesznek parfüm tesztek.
5.      Utálok angolul udvariaskodni, az ilyen tipikus „small talkokat” rühellem, ideges leszek tőle. Itthon viszont a férjjel is angolul beszélünk délután és este, csak reggel magyarul. Minden hülye hibát le kell írnom.
6.      Órákig tart a bevásárlás. Összetevők, be kell menni minden sorba, hu ez micsoda, ilyet még nem láttam…
7.      Mivel a lakbérben benne van a víz, a hideg és a meleg is, képes vagyok 20-30 percig zuhanyozni, aztán meg csodálkozok, hogy ki van száradva a bőröm.
8.      Sokáig nem voltak lány ruháim két fiútesó között. Nem is éreztem magamban semmi lányosságot és sokáig nőiességet sem.
9.      Maximalista vagyok. Ez jó is meg nem is. Mindig pörgök azon,amit csinálok. Mondjuk a melómban az 5. héttől fizetésemeléssel dolgozom, ez azért eléggé király.
10.  Ragaszkodom dolgokhoz. Ez egy kicsit kapcsolódik a gyűjtögetéshez is. Amit szeretek, azt nagyon vagy inkább túlságosan. Lehet ez kencemárka, kaja (fánk), élő ember, tevékenység, bármi. Amit viszont nem szeretek, azt nagyon nem. Nem bírom elviselni, utálom, már majdnem gyűlölöm, de azért igyekszem feleslegesen nem termelni ezt az érzést.

Kérdések, amit én kaptam. Válaszok, amiket én adtam.

Milyen magazint olvasol rendszeresen?
Semmilyet. Vettem pár kanadai magazint régebben, de engem idegesít, hogy a 60%-a reklám (ráadásul a lehető legdrágább cuccokról), és még fizetek is érte.

Hány blogot olvasol? 
Nem túl sokat. Mivel a magyarországi akciók, ki-, és bevezetések, márkamegjelenések nem érintenek/érdekelnek, olyanokat szeretek olvasni, ami nem ilyenekkel foglalkozik.

Milyen különleges képességet szeretnél? 
Szaglás az különleges? Vagy rendesen látni?

Gyógyszerek vagy természetes alternatívák/megoldások?
Gyógyszer, ha kell, de amennyi kell és nem többet. A homeopátiát, lelki megmagyarázást meg a kézrátételt és társait a világ legnagyobb baromságának gondolom. A gyógytea, növény alapú gyógyítást elfogadom, de nem értek hozzá

Van valami rossz szokásod?
Rossz testtartás, bár ez nem biztos, hogy szokás. Gyűjtögetek dolgokat.

Melyik évszak a kedvenced? 
Tavasz. Bár itt nincs igazából tavasz.

Mit szeretsz inni leginkább?
Sört. Kólát (de ettől még nem szoktam). Teát szoktam hidegen, melegen utálom és szigorúan cukor nélkül.

Hova szeretnél eljutni a világban?
Mindenhova, de a konkrét terv szerűség a volt szovjet államok meglátogatása. Az 5 legkönnyebben elérhető meg is volt. Mivel most már kicsit ez messze van innen a volt Szovjetunió, lehet Las Vegast megnézzük jövőre fapadossal vagy New Yorkot.

Család, barátok hogyan viszonyulnak a bloggolásodhoz? Szokott téma lenni?
Öcsém és bátyám tudják, de semmit nem szólnak hozzá. A szüleimnek fogalma sincs róla, ők már azt sem értik, miért van a Facebookon valakiről kép. A férj segít a technikai dolgokban, véleményt mond, fényképez. A barátok, szerintem kettő olvassa a blogot, és van, akinek 2 hónapja nem volt rá 5 szabad perce, hogy belenézzen.

Szeretsz főzni/sütni? Ha igen, mi a kedvenc recepted?
Szeretek főzni is és sütni is. Sütit itt nem szoktam csinálni, mert felbosszantott többször, hogy más a liszt, más a sütőpor és nem olyan lesz, mint amilyennek elképzeltem. De állatok tányér kompatibilissé tenni nagyon szeretek. Kedvenc recept, hát lehet, hogy hülyén hangzik, de egy receptet nem követtem eddig rendesen sosem, és nem csináltam még két egyforma kaját sem.

Itt oldalt van egy blogos lista, ahova régi és vagy sok követős bloggereket tettem be, akik példaként is működhetek. Tőlük szívesen olvasnám a válaszaikat, de valahogy én nem tudom megkeresni őket. Azt hiszem, most zavarban érzem magam.
Na összeszedtem magam, és a dolog lényegéhez visszatérve fiatal blogokat kérdezek meg.

Kérdések a bloggertársaimhoz a következőek:
1.      Melyik nyaralási helyszín volt eddig számodra a leglegebebb? (szép, jó, emlékezetes)
2.      Mit tennél, ha holnaptól nem lenne szaglásod?
3.      3 ciki dolog szépségápolással kapcsolatban! (szőrős lábat villantani ér)
4.      Mi számodra az álomtermék, vagy álommárka, amit ha majd gazdag leszel, ki szeretnél próbálni?
5.      Ha lányod lesz hány éves korától sminkelhet majd?
6.      Ki a példaképed?
7.      Melyik volt a legjobb napod eddigi életed során?
8.      Mikor, hány évesen használtál sminkcuccot először? Hogyan jutottál hozzá?
9.      Hány percig pancsolsz, ha nem kell sietned?
10.  Mikor voltál először ittas állapotú? Vicces vagy vészes volt?

Blogok, amiket szeretek, és bloggerek, akiket szeretek. Nincs 10, de őket gondolom őszintének, jónak 1000 lájkoló alatt. (elméletileg ez lényeges a dologban, hogy ne nagy blogokat szólítsunk meg)

Zoara kuckója – Evelin
Azrail blog - Azrail
Sweet things by Norah - Nóri (muszáj volt visszapasszolni :) )


Töltsétek ki ti is a kérdéseket, nem kell hozzá blog, hogy a válasz érdekes legyen. Kíváncsian várom a válaszokat.


3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Köszi a visszapasszolást, megértem abszolút! ;) :)

    1. Legeslegszebb nekem Gárdony volt, láthattam a lemenő napot a Velencei-tó partján.
    2. Agyon szimatolnám a gyertyáimat, parfümöket, ruhákat és igyekezném megtartani őket a memóriámban :3
    3. 1. Sajnos egy ilyen láb villantás becsúszott régebben, siettem, felkaptam a rövidnacit, majd útközben vettem észre, hogy bizony már túlléptem a borotválkozási időt, nem volt vészes, de én rosszul éreztem magam tőle. 2. Egyszer úgy mentem suliba, hogy nem vettem észre, hogy nem dolgoztam el a korrektort, annyira kómás voltam, a suli mosdóba korrigáltam gyorsan. 3. Lemaradt a hüvelykujjaimról a festés, annyira koncentráltam a többre, hogy szegénykék kimaradtak, persze nem otthon vettem észre... :D
    4. Esteé Lauder az nagy álom (alapozó, korrektor).
    5. Tuti meg fogom tanítani a helyes dolgokra, olyan 15 éves korától, akkor is ha szüksége van rá (korrektor, szempillaspirál max) és nagyon minimálisan!
    6. Anyukám és a nővérem, emellett inspiráló inkább Anna Saccone, őt követem a legrégebben.
    7. Az első randink a barátommal, leesett az év első hava, nagyon finom pizzát ettem, jól éreztem magam, órákig beszélgettünk és minden tökéletes volt. Azóta is szívesen emlékszünk arra a napra. :)
    8. 13, szempillaspirál és szemceruza, a nővérem nem használta, én elvettem... :D
    9. Kb. 15-20percet simán a zuhany alatt, ha fürdés akkor kb 30perc.
    10. A 18. szülinapomon, korábban is ittam nagy ritkán, de nem jutottam az ittas állapotig, mert nehezen részegedem le, nagyon gyorsan átmegy rajtam az ital. Vicces volt inkább, a vége felé vészes, de nem hánytam hála.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Estée Laudert akkor vegyél, amikor adnak hozzá ajándékcsomagot, különben nem éri meg.

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány