2015. szeptember 15., kedd

TonyMoly paradicsomja és almája


Tomatox arcmaszk, aza a paradicsom
Abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nálunk ezt a kínai szupermarketben egyszer lehetett kapni (mindig mást lehet). Teszter nélkül vettem meg, de szerencsére nem bántam meg. A hatásáról láttam, hogy vannak viták, hogy mire jó mire nem. Nekem 3 használat után látszott egy hatás, mert csinált valamit, ami pedig a szürkeség eltüntetése volt még márciusban. Ezért nagyon hálás is vagyok a kis paradicsomnak. Azóta többször is használtam, a pórusokkal sokat nálam nem csinált, de nem is nagyon kell neki, ezt a problémát másra bízom. Az arcomon nincsenek szeplők, nincs sárgás elszíneződés, fehér vagyok, mint egy hulla. 

Használat után az arcom pihe puha, valamennyit mattit is. 5-6 alkalom kell ahhoz, hogy tényleg látszódjon az eredmény. Az anyag folyékony, könnyen eloszlatható, viszont nem szárad meg, csak kicsit sűrűbb lesz és ragad. Nem egy jó érzés, de igyekszem nem birizgálni az arcomat. A teteje belepottyan, nem túl hasznos, a kanál viszont igen. Felváltva használom más maszkokkal, de mindig hajmosás előtt. Ha ebbe beleragad a haj, azt meg is kell mosni, nem jön ki belőle csak úgy, ahogy arcról sem jön le pikkpakk.
Forrás: Krémmánia
Problémát, irritációt nem okozott, még pirosságot sem.
Az alkoholnak a lista elején nem örülök, és a végén lévő parabénnek és parfümnek sem. Újravenni nem fogom, de ha az összetevőket nem nézzük, akkor jó szívvel elhasználom.

Tonymoly Appletox Massage Peeling Cream,azaz az alma
A doboza nincs meg, hogy hogyan kell ezt használni, de a krémmánia többi felhasználója a száraz bőrre való felkenést javasolta. Én ezt eredetileg úgy használta, hogy hajat mostam, aztán még egyszer, és amíg a hajbalzsam dolgozott a hajamon, ez volt közben az arcomon nedves bőrön. Itt nem vizes vizesre gondolok, hanem éppen egy kis nedvességre. Kádban meleg vízben lubickolás, de jó is volt. Aztán az új kádat annyira nem szeretem így kipróbáltam szárazon is. Szerintem teljesen száraz bőrre többet fel lehet tenni, mert nekem magába szippantja. Meg hát masszírozgatni sem árt, és ha egy száraz valamit masszírozgatok, az annyira nem működik. Szóval inkább az szerint döntök, hogy most a kádban sellőnek képzelem magam, vagy legyünk túl rajta, mert sietek. 
Lassan elfogy a harmadik is. Nagyon szeretem, a hatását és a csomagolását is. Az anyag fehér, bőrön rögtön terül, kicsit világosodik látszatra, könnyű feleslegesen sokat felkenni. Nekem nincs tőle bizsergő érzésem, vagy bármilyen szokatlan tapasztalatom. Használat után a bőröm fellélegzik, érzem, hogy megszabadult egy csomó feleslegtől. Puhaság van és simaság. A bőr egyenetlenségére ez a megoldásom, az elszíneződésekre a paradicsom. Tökéletesen kiegészítik egymást.
Elégedetlenségre viszont télen volt egy kisebb okom. Itt alapból alig van pára a levegőben, erre jön a légbefúvós fűtés és a -20 fok. Nem volt olyan alapozó, ami szép lett volna az orromon, mert bármit csináltam hámlott. Az idő és a mindennapos hámlasztás segített, na meg a termálspré. 
Forrás: Krémmánia
Az újra vételen még gondolkodom, szerintem már nem fogom, jön a tél lassan, és akkor ez kevés. Az ára nekem baráti, ezzel nincs gondom. Belenyúlós, amivel akkor is van gondom, ha kiskanállal veszem ki. Amivel a legnagyobb gondom van az a kőolaj, parabén, BHT, parfüm, EDTA, PEG van bene, amikre meg hepciás vagyok, az első háromra különösen.
Hatását tekintve mind a kettővel elégedett vagyok, összetevőket figyelve már nem. Sokaknak semmi baja nincs a Mineral oil és a parabének csoportjával, mások utálják. Én a kettő között vagyok, igyekszem őket kerülni, abból baj nem lehet. Azt értem, hogy nálam sokkal okosabbak mondják, hogy a kőolaj és a parabén biztonságos, tök jó dolgok, de korábban meg lapos volt a Föld, vagy éppen higannyal édesítettek, és az volt az elfogadott. 
Az üres dobozokat elteszem, még jó lesz valamire.


A paradicsomot innen (12 USD) az almát pedig innen (11 USD) tudjátok megrendelni a Jolse.com-ról, akik ingyen szállítanak és vámmentes összeget írnak a csomagolásra. És most a héten 10%-os akció van minden TonyMoly cuccra.

Nektek mi a véleményetek a márkáról, ezekről a kencékről, vagy akár az összetevőkről?


2 megjegyzés:

  1. Egyik sem szimpatikus.
    Denaturált alkohol és parfüm nálam kilőve, semmiképp nem használnék ilyen terméket. A maszkoknak csalóka módon mindig van egy rövid távú kellemes hatása, mert míg dunsztolom az arcbőrömet a rétege alatt, a bőr vérkeringése ezidő alatt picit felgyorsul, elméletileg hatóanyagokat is hatékonyabban szív fel. A hámréteg felszínén lévő sejtek pedig megduzzadnak, így lemosva, eltávolítva a maszkot egy szebb, puhább, rózsásabb bőrképet kapunk.
    Én azt vallom, hogy ha egy hasonló funkciójú maszk használata mellett tenném le a voksom, olyat választanék, amelynek az incije "hibátlan".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A paradicsomnak már találtam egy jobb felhasználási módot, mint az arc, a héten lesz róla cikk :)
      Teljesen igazad van, a dolgokhoz nem szabad ragaszkodni, csak mert megszoktuk, ennék simán vannak jobbak is a piacon. Az alma elfogyott múlt héten,ő már a múlt :)

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány