2015. szeptember 23., szerda

Dinófit, az új outfit



A mai bejegyzés a korábbi „A város, én, és a ruháim” bejegyzés folytatása. A mai megjelenésemben az lesz az érdekes, hogy az égvilágon nincs benne semmi érdekes. Jönnek viszont a dinók, amik érdekesek, és ijesztőek.

A sminket most nem bonyolítottam túl, mert időben oda akartunk érni a város másik végében található World of Sciencebe, ahol a dinókiállítás van. Itt volt az undi Bodies kiállítás 2013-ban, azóta is rémeket álmodok vele. Szép arc, rendezett szemöldök, és ami mindenképpen kellett az a zöld. Ruhában és sminkben is, mert a dinók zöldek. Tudom, nem vagyok teljesen százas. 
A szemceruza a NYX Retractable eye liner 07 Lime Green színben, amit a tartósságáért és az áráért is dicsérni tudok.
A háttérben lévő rózsaszín épület az a ház, ahonna egszer reményeim szerint egy fekete útlevelet fogok kapni
Ruha ügyben úgy festek, mintha a Tommy Hilfiger lenne a szponzorom. Imádom ezt a pólót, semmi különös nincs benne a színein kívül. A vízszintesen csíkos persze erősít, de ennyi erővel az összes cuccomat kidobhatnám, mindegyikkel van valami bajom, de persze hambizni meg csokitzabálni azt kell. 12 dollárért adnak egy ilyen pólót, vagy hasonlót. Nincs ebben semmi különleges, bármelyik kínai vagy indiai ilyet hord, mert mindenki megengedheti magának. Na, ez egy nagy különbség a két kontinens között. Lehet, hogy itt valaki lovacskás pólóban nyomul és közben a Mekiben dolgozik.
Buszjegy nélkül sehova

A nadrágot ritkán veszem fel, ez olyan repülőre való. Oka, hogy frissen mosva 2 órán keresztül oké, majd kinyúlik, és lóg, mintha 20 kilót fogytam volna egy XL-es gatyából. Az anyagra jobban fogok figyelni a jövőben, hogy keményebb farmer legyen. Azt viszont szeretem, hogy ha legugolok nincs belőle ki a fél valagam, és öv sem kell hozzá. Aki tud olyan márkát, ami gyárt L-es fenékre és S-es vékonyságú combokra nadrágot emberi áron ne fogja magát vissza!
Ilyen színű most a természet, és borult időben is hunyorgok az alacsonyan lévő nap miatt
Pulcsi, amit mi „bundinak” hívunk, mert belül szőrös, puha, meleg. Nem egy szép, vagy elegáns darab. Ez meleg, praktikus, olyan kanadai. Tényleg az, minden harmadik embernek ilyesmi van vagy GAP-es. Akciósan 40-50 dollárért adnak egy ilyen bundásat, hát ez sem egy nagy összeg.
A csizma Magyarországról van, de akár itteni is lehetne, ha nem esne le a sarka.
Bejárat
A dinókhoz szemerkélő és szomorú időben érkeztünk. Már kinn is volt egy, ami mozgott és bőgött. Benn is ilyenek voltak. De, csak aztán, hogy minden plüssdinót végigtapiztam.  
Aztán odaálltam egy egész kicsi mellé, ó mondom, ez nagyon jó lesz kezdőképnek. Háttal állok egy dinónak és egyszer csak elkezd üvölteni. Én olyan hangosan jó ideje már nem sikítoztam, a férj meg persze kiröhögött. Aztán még másokkal is röhögtünk egyet rajtam.
Na már most ebben a dobozban van egy üvöltőst imitáló hangfal és valami ami veszettűl rezeg és ijesztget

Sok kép nem lesz, mert nem akarok kiborítani senkit, meg ezek mozogtak a félhomályban. Nem vagyok totál dinó fan, de azért egy kicsit és cukit elfogadnék itthonra. A cicák biztosan örülnének. Viccet félretéve jó volt a kiállítás és lett egy megfigyelésem. Itt is csak mi olvassuk el a kiírást. De tényleg minden múzeumban ezt láttam, Budapesten, Helsinkiben, Rigában, Ukrajnában, mindenhol, hogy az emberek nem olvassák el, hogy mégis mit néznek. Jó Ukrajnában én sem olvastam el, ahol csak ukránul meg oroszul volt, de ahol angolul, ott már igen.
Jajj az a pecsét, olyan cuki
A bal alsó képen látható állattól lett sikítófrászom
Látod? Szőrös!
A másik fura az volt, hogy egy csomó dinó szőrösen került megjelenítésre. Nem is tudtam, hogy ilyen sok szőrős dinoszaurusz volt.
Ez lett volna a dinófit, mint mondtam, semmi különleges nem volt benne.

Ti hogy álltok ezekkel az ősállatkákkal?
Mit gondoltok az ilyen szuperegyszerű öltözékről?


4 megjegyzés:

  1. Imádom a dinoszauruszokat *-*
    Szerintem pont jó a ruhád ilyen helyre. Nagyjából én is ilyesmit szoktam felvenni. Mert mászkál az ember. Fő a praktikusság :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó hát mászkálásban nem volt hiány, be kellett menni a Walmartba Halloweenes cuccokat fényképezni :)

      Törlés
  2. :D
    Én is ilyen szerkóban mentem volna dinózni, tetszik, hogy nem komplikáltad túl, mert te egy természetes csaj vagy, és nem azt a típust testesíted meg, aki disznóölésre is tűsarkakon tipeg...van ilyen ismerősöm, aki megtette! :)

    Tényleg mozogtak, és hőbörögtek a dinók?
    Basszus, én befostam volna derékig, én már attól is szívszélhűdést kapok, amikor az automata lakásillatosító mozgásom érzékelése esetén rám sziszeg...ki is dobtam egy ilyen kütyüt, a frászt hozta rám rendszeresen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetlen tűsarkúm van, de abban ilyesztően magas vagyok :)

      Rendesen mozogtak, és üvöltöttek, teszek fel videót youtube-ra, csak a félhomály miatt kicsit béna.
      Az a kis vállig érő dinó nálam is majdnem elérte, a wc helyzetet, rendesen sikítottam, mint akit ölnek :) kis mocsok állatka. Az autómata illatosító nálam is megvolt, rettenetes találmány :)

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány