2015. szeptember 8., kedd

Itt van az ősz, itt van újra…



Nem tudtam kihagyni, hogy elő ne vegyem én is Petőfi versét, de az az igazság, hogy nem teljesen igaz ez az én esetemben. Egyrészt az „újra” szó nem stimmel, mert ez lesz az első rendes 3 hónapos őszöm Kanadában. Másrészt, meg nem örülök annyira neki.

A hőmérséklet délután kettőkor a 8 Celsius fokot éri el, kemény. Felhők, sárguló fák. Korán sötétedés, jajj. A korán sötétedés tényleg komoly, reggel 8-ig sötét van télen.
Nézzük ezt a divat szemszögéből kicsit. Jönnek a barnák, csak nem az én életembe (gonoszkacaj). Én is lenyúltam a Pantone őszi színeit összefoglaló képet, és egyből ki is ikszeltem azokat, amit nem nyertek, de csodák csodája, tök sok maradt játékban.
Viszont nem fogok új ruhákat venni, csak szelektálni inkább, szépen lassan keddenként. Jó veszek, ha látok, de nem célom kimondottan, hogy idén megfeleljek az új trendnek, majd jövőre. Egy jó sötétszürke farmert el tudnék képzelni, de nem több.

A sminkben láthattátok nekem nyáron sem akadály egy kék vagy lila panda magamra kenése, inkább függ hangulattól, mint évszaktól. Talán most több lila lesz a terítéken, mint zöld.
Amire nagyon fáj a fogam az a Lancome új palettája, de mivel minden képen más a színe, nem tudom eldönteni, hogy tényleg szeretném, vagy tökre nem tetszik, így majd élőben kell ezt eldönteni.
Képről-képre teljesen más színek, bal felső a nem tetszik kiindulópont és a jobb alsó a szuperkirály végpont
A körmömet azt hiszem, most pihentetni fogom, törik, mint az állat. Szomorúság. De bordó lakkom egyébként sincs, csak lila meg kék.
A kiskabátok a dinnye méretű melleim miatt mindig is egy nehéz dolog volt, hát ez most sem lesz másként, de majd tavasszal jobb lesz. Nem lesz, de addigra összegyűjtögetek egy zsák türelmet, és meg sem állok addig, amíg egy szupercsinit nem találok.

Lakásdekoráció terén hülye lennék őszi cuccokat beszerezni, amikor nem akarok őszt. Így majd egy vidám dolog lesz az étkezőben, tesztelés alatt áll, hogy macskabiztos-e. Halloweenes dekoron gondolkodtam, de ezt is jövőre halasztjuk. Egyrészt mert erre most nem szeretnék elkölteni 200-300 dollárt (igen), másrészt egy évig kell kerülgetni. Karira majd lesz valami menő cucc, azt csak 10,5 hónapig kell kerülgetni.

Ami jó az őszben az a vastag harisnya, azt nagyon szeretem. Színesben is, kötöttben is, mindenhogy. Miniszoknyával, menő sminkkel, kávéval sétálva.
Ja, igen, jön a kávéőrület. Figyeljétek majd meg, az amerikai filmekben állandóan viszik a fél literes kávét az emberek. Magyarországon ezt csak a bloggerek csinálják a Starbucksos poharakkal, dee itt mindenki. 2 dollár alatt van az extra large a Tim Hortonsban, jajj nagyon szeretem. Instagramon láthatjátok, hogy minden hétvégén megyünk oda fánkozni és kávézni. A kávé ugye meleg, a levegő hideg, jó szorongatni azt a meleg löttyöt. Itt a boltokba is be lehet vinni, nem jön a túlbuzgó szekus, hogy ki kell menni a lezárt pohárral, mert az milyen nagy veszélyeket rejt magában.

Ahogy a munkán engedi, majd szeretnék továbbra is járni a könyvtárban lévő Newcomers clubba. Aztán majd meglátom idén milyen arcok lesznek, mert azért 20 kínaival együtt ülni nem mindig olyan hasznos.
Ja, nem tartozik ide, de megemlítem, hogy a férj meg ukránul tanul szeptembertől. Tök menő, tud egy csomó nyelven. Nincs ukrán rokonsága egyikünknek sem egyébként.

Lesz hálaadás is, amit ha nagyon leegyszerűsítünk, akkor még egy ok a zabálásra és az ivásra. Igazából minden ünnep erről szól, kaja, pia, még több kaja.
Szeptember második felében lesz esküvői poszt, az évfordulónkra, november elején meg, összegzés, az első kanadai évünkről.
Lelepleződött a cuki férj
Hogy legyen valami jó is az őszkezdésben, szeptember 7-dike nemzeti ünnep juhhééé, a helyi május 1., csak szeptemberben. Megünnepeltük a munkát, mindezt sörrel. 3 hónapja nem ittam sört, te jó ég.
Egy igazán jó van az őszben, hogy éjjel nem izzadunk, és olyan jól lehet kiskifli-nagykiflizni.
Amitől félek, az a hó. Tudom, odahaza egy csomóan tökre örülnének egy rendes hónak, de azért mértékkel a jóból. November előtt nem szeretnék havat látni, de ha lehet kérni inkább december.
2014. november 8. reggel 8 óra. Szállodaparkoló, meglepi hó, úristen de hideg van, DE volt a kocsiban ülésfűtés :)
Ezen kívül nem tudom mi fog történni az ősszel. De ha lesz valami érdekes Ti biztosan meg fogjátok tudni.

Nektek milyen érzéseitek vannak az ősszel kapcsolatban?
Van valami különleges esemény, amire készültök az ősszel?


11 megjegyzés:

  1. Tök érdekesek ezek a posztjaid, nagyon szeretem őket olvasgatni :)

    VálaszTörlés
  2. A paletta így nagyon csalóka, ezért szoktam konkrétan tesztet keresni vagy majd élőben... de ez így átverés akkor is. :(
    Én szeretem az őszt, az átmeneti idő miatt, bár a kiskabát problémát abszolút átérzem, ugyanilyen cipőben vagyok. A téli kabát is kihívás volt nekem, vékony derék, keskeny csípő és a labdák... :D
    Jól áll a szoknya! :) Idén én is bevetem majd, mert harisnyával simán felveszem, simán nem igazán.
    Az esküvő kép cuki és végre láttuk a férjet is! :)
    Az ülésfűtés egy áldás, istenítem, aki kitalálta! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden paletta csalós, devideón is... de az milyen már, amikor a Temptálián belül és tök különböző képek vannak fenn.Ezt meg szerintem nem fogják a sima Lancome boltban árulni, csak a szuperpuccosban, szért mégiscsak egy vagyon.
      A téli kabát irr nem volt kihívás :) azt simán találtam, muszáj is volt, mert a régi a második héten ment tönkre, csak a kiskabát téma a halálom :(
      Szeretem is szoknyákat, a féjr mondjuk csak a minit engedélyezi :)

      Ugye milyen cukiii ? :)

      Sajna csak egy hétre béreltünk anno autót, amíg a butorokat összevadásztuk, meg a lényeget, de egy megváltás volt a -20 fokban, főleg, hogy előtte 3 nappal pesten meg +25 volt.

      Törlés
    2. Nem fair szerintem amúgy. Igen, ez pont eszembe jutott, hogy nem fogják a simába, vagy a Müllerbe, Douglasba kitenni. :\
      Mázlista, én iszonyat fázós vagyok és alacsony, ezért olyan anyagot kell találnom, ami melegít, de nem pufi, mert akkor úgy nézek ki mint egy miniszumós :D
      Nálunk még van egy kis harc a szoknyáért, de hát ha már rajtam van, akkor nincs nyávogásnak helye!
      Azért az elég húzós különbség volt.

      Törlés
    3. Fázosság nálam is megvan, a pufiság már annyira nem is érdekel. Itt mindenki pufi és ronda a csizmája.

      Törlés
  3. Nagyon szeretem az őszt, ez a kedvenc évszakom. Nem viselem túl jól a meleget, ezért számomra megváltás a lehűlés. Mondjuk a kanadai 7 fokos hőmérsékletet én sem élvezném már ilyen korán.

    Ezen kívül imádom a jellegzetes őszi színeket, és minden basic őszi dolgot, mint a forró csoki kortyolgatás és a töksütés :D

    Divat terén is az őszi szezon a legjobb szerintem, mert az ember már nem csak két zsebkendőnyi ruhát visel el magán, de nem is takarja el egy nagykabát a szettjét.

    Nagyon ígéretesek az őszre tervezett posztjaid, várom őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajjj tényleg, jön a tökpite időszaka juhhuuu, tököt sütni én is szeretek, de a férj a gyerekkori traumáit a tökkel még nem dolgozta fel.
      Hát igen, az ősz felszabadítő, hogy nem csöcsök és fél fenekek rohangálnak az utcán, bár itt ez nem olyan nagy divat szerencsére, mint Magyarországon. (meg is lepődtem júniusban)
      El is kezdem őket írni, gyűjteni, nehogy kimaradjon valami :)

      Törlés
  4. A színekből nekem is kb. azok tetszenek csak, amik neked is, de úgyse ez alapján fogok új cuccokat venni én sem :D Szuper lehet Kanadában élni, szóval várom majd a posztot az eltöltött évetekről :) Az esküvőket meg szeretem, szóval arról is várom a posztot majd :) A hóból majd küldhetsz erre egy keveset nyugodtan! :D Ja és egyébként instás képednél olvastam, hogy kecskeméti vagy eredetileg? :) Én is ott éltem sok-sok évig, szüleim most is ott élnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eskövőről tuti valami 100 oldalas lesz, másfél hónap alatt megszervezni úgy, hogy még jó is legyen, kalandos volt.
      Hópól majd valami vicces időpontban küldök, mind a május közepe :) Eléggé elmaradt a dolog odahaza mostanában, bár amenniyre fel vannak rá készülve az illetékesek, még lehet jobb is, ha nins hó :(
      Jaja Kecskemét, onnan is Katonatelep a kiindulópont. Van egy jóképű öcsém is, akit szívesen reklámozok a csajoknak :)

      Törlés
    2. Neee, karácsonyra lécci! :D
      Haha, ez jó! :D

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány