2015. szeptember 7., hétfő

Kuka Kedd 2. hét



Kukázós projekt második hete. Bevallom őszintén, előre összegyűjtöttem 3 hétnyi cuccot. Írtátok, hogy az elaprózásnak mennyire van vajon értelme, hát igazából nincs. Viszont a számokhoz kötésnek meg van hosszútávon, mert ott van, hogy adott időre, adott mennyiségnek mennie kell.
Új hajszín jeee. Smink nélkül!

Ruhákból most szeptemberben próbálok majd minden félét szelektálni. Egy alsó, egy felső, egy kiskabát. Azért lesz egy két dolog, amit újra lehet majd hasznosítani, valami teljesen más formában.
A zokni marad, de nincs az a pénz, hogy ebben a hidegben megváljak tőle akár két percre

1. Miniszoknya, a probléma vele a két zseb elöl, ami pont ott szélesít, ahol egyébként már nem vagyok széles.
2. Felső, amit még középiskolásként vettem egy kínaiban. Ha így beigazítgatom, akkor nem buggyan ki a mellem belőle, de egyébként meg igen. A bolyhossága is indokolja, hogy átalakuljon valami mássá.
3. Ezen a kiskabáton tuti, hogy most jót mosolyogtok, de nagyon szerettem. Az OTP-ben hordtam sokat, mert meleg volt, a kabát, nem a bank, ott baromira nincs meleg. Ezzel jól beleolvadtam a 60 plusszos ügyfélkörbe. Ekkor voltam 21-22 éves, és egy vénasszonyos ruhadarab tökre megváltoztatja az emberek megítélését a másikról. Engem például komolyabban vettek, de már nincs á szükségem, rám sem jön már úgy, mint anno.


Sminkből is mindenféléket válogattam össze, azt hiszem kezdésnek a folyékony dolgoktól kellene megszabadulnom.

1. Coastal Scents Eclipse palette 15 concealer shades, ami a nem jött be, vagy csalódások rovatba is beleférne. Nem szépítem ez a termék egy rakás szar, semmire sem jó. Kemény, ki sem lehet bányászni a serpenyőből, arcon meg olyan ráncokat hoz elő, amik 10 év múlva sem lesznek ott. És mellesleg meg olyan sárga, hogy nem mentem vele sokra.
2. DM vagy Rossmann ecsetek, a „for your beauty”.  300 forint körül voltak, de még annyit sem érnek. Szúr, mint állat, a dolgát viszont nem teszi. Kuka.
3. Yves Rocher Ultra Long-Lasting Cream Eyeshadow, szemfesték a folyós fajtából. Sosem működött igazán, sosem volt ez szép. Elég régen nem is nyúltam utána, de most láttam, ahogy kinyitottam, ez be is száradt. Pedig nem is volt kinyitva, hogy tudott beszáradni? Mindegy, kuka.
Fincsike
Ezek a második hétselejtezési eredményei.
Ti mit dobtok ki a héten?


4 megjegyzés:

  1. Ismét egy kardigánt szelektáltam ki, illetve tőled inspirálódva egy nagy marék applikátort. Nem vagyok applikátor ellenes, főként, hogy szerintem a gyengébben pigmentált színekből sokkal többet lehet kihozni, ha inkább kis szivaccsal visszük fel őket ecset helyett, de erre a célra van néhány hosszú nyelű darabom, így a kicsik repültek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ellenes én sem vagyok, de mosni őket valahogy nem szeretem vagy inkább nem tudom. A kicsiket anno kihajítottam szinte mindet, amit hozzá adtak valamihez. Bár szerintem nem ezen múlt a bőrönd súlya :)
      Az arcra való szivacsokkal is ugyanaz a bajom, nem tudom, hogyan lehetne rendesen kimosni. Ott áll a RT csodaszivacsa, tiszta retek. Lehet ki kellene azt is dobálni 3 havonta, mint a fogkefét?

      Törlés
  2. Tök jó ötlet ez a folyamatos szelektálás :) Én nem vagyok egy gyűjtögető típus (na jó, lakkokból túl sok van, de nincs az a pénz, hogy kidobjak akár egyet is :D) És az is jó, hogy lefotózod magadon a kidobásra ítélt cuccokat, így tuti megbizonyosodhatsz róla, hogy nem kell már :) (A cica nagyon cuki!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A felső azóta átalakult macskajátékká, biztosan nem jön vissza a szekrénybe. Muszáj tudatosítani, hogy nem ez nem kell, mert megesz a saját baromságom különben :)
      Körömlakkot is kell majd szelektálni, én nem tudom, hogy miért de nekem megbuggyanak az OPI és CG lakkok is :(
      A cica mindig segít, főleg, ha ecsetekről van szó :)

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány