2015. szeptember 3., csütörtök

Urban Decay Naked Smoky paletta egy-egy plusz színnel kombinálva



Le sem tudom tenni az Urban Decay Naked Smoky palettát, viszont azért szürke sminket sem szeretnék minden napra. A natúr smink nem nekem való, ennek ellenére kellett egy olyan paletta, amit mindenre tudok használni.  Annak bizonyítására, hogy mennyire sokszínű tud lenni a Smoky paletta, mutatok pár sminket az elmúlt hónapból, amik egyetlen egyéb színnel készültek. 


1. nap
Az első ilyen smink a számomra újra kedvenccé vált LancomeColor Design kékjével (All made up) készült. Különösebb trükköm nem volt, sokáig satíroztam, és a mozgó részre jött a kék. Satíroztam, majd újra a kék. Felülre nem használtam szemceruzát, alulra viszont egyből egy egészen különlegeset, a Sephora Flashy világító kékjét.

2. nap
Következő egy zöld, méghozzá az Yves Rochertől (Intense Color Single Eyeshadow 63 – Vert Empire). Ezt a zöldet különösen szeretem, annyira szép erdőzöld (azt hiszem ez az erdő zöld). A smink maga lényegében ugyan az. Világosat alapként a szemzughoz, a Password a mélyítőbe és sok-sok satírozás.

3. nap
Ezután egy lilás-kék jön a Sephora monoja (Colorful Shimmer – My boyfriend’s jeans No19). Akkor vettem, amikor ezt a színt kivonták még két évvel ezelőtt és nagy mázlim volt, hogy időben lecsaptam rá. Csodás szín, és csodásan tartós is. A kép róla este 8-kor készült, a sminkelés reggel 7-kor volt. Igazából semmi baja sem volt estére a szemrésznek, a pirosító persze lekopott, de annyi. A képen nem látszik, de a lila pólóhoz zöld gatyát vettem fel aznap, ezért volt zöld a nyakláncom hozzá.

4. nap
Kék újra, ezúttal a Gosh kék monoja (015 denim blue) következett. A kezdés a megszokott volt, szürke, szürke, satírozás. Mivel az egész „projekt” célja a termékminimalizálás megpróbáltam azt az ecset terén is megvalósítani és örömmel jelenthetem, hogy ezen a napon, a Naked Smokey palettához kapott kétvégű ecsetet és a Zoeva 234 Luxe Smoky Shader ecsetét használtam összesen. A Zoeva ecsetet egyébként nedvesen használtam, hogy a kék erősebb legyen, illetve az alsó pillákba az élevel tettem egy kis port. A palettából ezen a napon nem a Password volta kedvenc, hanem a Dagger. A képek este 9 után készültek, sajnos már muszáj volt a lámpát felkapcsolni, mert az esőtől sötét lett. A csukott szemes képen látszik, hogy a szememen nincs a festék becsíkozódva.

5. nap
Lila és a rózsaszín közötti szín következett, még egy mono az Yves Rochertől a 42 – Violette színben. Ez a szemhéjpúder nincs túlpigmentálva az tuti. Nem nagyon szoktam használni emiatt a gyengesége miatt, de most tettem vele egy próbát. Ahogy a képen is látható, a satírozástól elvesztette az összes színét majdnem. Pedig figyeltem arra, hogy a szürke a mélyítőben maradjon és azon kívül. Ez a mai smink egy kicsit pasztelles, hercegnős smink lett. Ennél én a harsányabb dolgokat szoktam meg, de azért szerintem nem lett rossz.

6. nap
Ezen a zöld hangulatú napon úgy gondoltam, hogy próbálok valami új anyagot is. A Yamuna ásványi szemhéjpúderét (Aventurin-006) láthatjátok a szemes képeken. Lényegét tekintve ugyanaz, mint eddig. Sok satír, sok szürke. A zöldet nedves ecsettel vittem fel a mozgó részre, attól lett ilyen jó erős a színe. A vízvonalra a MAC Toledó kollekciós almazöldje került, imádom ezt a cerkát, egyszerűen 5 óra múlva is ott van a vízvonalon. Persze azért kopik, de bőven látszik még.

7. nap
Sárga nap következik. Igazából a történet lényege az, hogy vettem sárga körömlakkot. (Nem is értem mi van velem mostanság) Gondoltam ezzel a barna színt a Whiskey-t majd még tudom próbálgatni (a Password-re vagyok rákattanva). Kezdésképpen az alapra mindenhova odapakolásztam a sárgát. Ennek oka, hogy a Coastal Scentses sárga valljuk be pigmentáltságban sehol sincs az Urban Decay palettához képest, és nem akartam, hogy a sárga nagyon mosott legyen. Szóval sárga, utána pedig jöhetett a mélyítőbe a lehellet Combust és utána a Whiskey barna. Újra a sárga, de most nedves ecsettel, hogy fogjon is (kell egy rendes sárga). Mivel már napok óta nem volt kihúzva felül a szemem, most a barna színnel, nedves pindurka ecsettel megtettem. Ez a barna-sárga párosítás tetszik, kicsit őszies, mint ezen a napon az időjárás is volt. Vízvonalra a Sephora Banana Split nevű ceruzája került.

8. nap
A MAC bronzos antikos (Antiqued) színét háromszor is kipróbáltam, mire nem lett sötét ahhoz, hogy lehessen még képet csinálni róla. Ezt a színt csak párszor használtam az utóbbi fél évben, szóval ráfért kicsit a használat. Nem az én színem rá kell hogy jöjjek, pedig milyen szép. A tartóssága egyébként alulmúl elég sok mindent, mert ha nagyon ránagyítok a képre, azért ott a ráncoknál már sorakoznak a kis pöttyök, hogy vonalat alkossanak.

9. nap
Korábbi sminkjeimnél az Etude House Proof 10 primerét használtam, és az este készült képeken is jól látszik, hogy a smink meg sem moccant. A változatosság kedvéért most következzen egy MAC Paint Pottal készült szemsmink. Ez az alap nekem fekete színben van meg, így a színeket sokkal sötétebb mivoltjukban mutatja meg
A nap színe a türkizkék volt, és teljesen bebizonyította számomra, hogy a fekete alappal ez nem látszik. Szomorú de így van, a MAC fekete Paint potjával csak sötét sminket lehet elkészíteni. Az Urban Decay Naked Smoky paletta Dagger nevű fémes kék színe ezzel a sötét alappal nagyon sátános, misztikus vad, minden ami rosszkislányos. Erre próbáltam ráerőszakolni a Coastal Scents türkizkék színét, de nem nagyon látszik, csak kis finomítást ad a dolognak.

10. nap
Ma is a MAC Paint Pot feketéje volt az alap, és most egy kicsit sötétebb türkiz zöldet próbáltam vele párosítani. Előző napi kudarcomból tanulva nedves ecsettel vittel fel a Manhattan Multi Effect Wet & Dry Szemhéjpúder mono nevű festéket. Szerintem idén még nem is használtam, szóval ideje volt már. Nem olyan lett a színe természetesen, mint egy bőrszínű alapon, de istennős. Ehhez a naphoz is főleg a Dagger szín volt segítségemre, de a Combust szinte mindenhez kell.

Összefoglalás:
Ha az embernek van pár mono színes szemhéjpúdere, akkor az Urban Decay Naked Smoky paletta nagyszerű alappalettának bizonyulhat. Mint tudjátok, nagyon ritkán használok arany és bronzos festéket, így nem meglepő, ha a Dirtysweet és Radar (balról a második és harmadik) nem nagyon kerültek elő. Ez a paletta olyan jó középút, mivel azért van benne ez a barnás csillámos dolog is, ami azért hatalmas divat és vannak benne matt, hideg színek is. Sokkal jobban kombinálható és kihasználható szerintem, mint a korábbi Naked paletták, már csak a matt-csillámos színek aránya miatt is.
Ha csak a Thirteen, Combust, Password és Dagger színeket veszem, mint kedvenceket, már megérte a paletta, mert az ára 4 mono áránál kevesebb. 9 számomra kedves szín a 12-ből remek arány.
Nedves ecsettel többször is húztam tusvonalat, kiválóan szerepeltek a sötétebb színek. Gondolkoztam kék és/vagy barna tus beszerzésében, de úgyis csak beszáradna, ezt a problémát megoldottam a palettával.

Az egy hetes cikkben megfogalmazott véleményemet tartom, hogy az Urban Decay Naked Smoky paletta 64 dollárt megért, de 15 000 Magyarországon megkeresett forintot nem fizetnék érte. Azért nem mindegy, hogy a fizetés hány százalékát teszi ki az ára.

Hogy tetszett a teszt?
Nektek mi az alap palettátok?


4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszettek azok a képek, amiken mosolyogsz! :) Jó kis teszt lett.
    Legjobban a 2., 6., 7.és 8. tetszett, pedig a zöld és sárga messze áll tőlem, de rajtad szépek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      A sárga egyébként tőlem is, de mindent egy tesztért

      Törlés
  2. A kilencedik nap sminkje totálisan lenyűgözött!
    A fotó is nagyon jól sikerült, és istenien állnak neked ezek a színek.

    Én többnyire egy selymes pezsőszín szemhéjpúdert használok alapként a teljes szemhéjon, szemöldökcsontig, és a mozgó szemhéjra teszek élénkebb valamit, pl bronzot, vagy zöldesbarnát. Kissé unalmas, egyhangú az én rutinom, de most adtál pár jó ötletet, és befigyelt egy paletta nálam is! :D
    A héten jut el hozzám, izgulok nagyon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy jött egy új ötlet :)
      Melyik paletta? Kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány