2015. szeptember 28., hétfő

Fire! Kis melegség a hűvösebb napokra.

Közkívánatra egy igazán meleg smink következik. Jöjjenek a barnák, mert bár nem a kedvencem az örök elegancia alapja. A sminkemhez öltöztem, már amennyire ezt meg tudtam oldani. Szóval ez egy szuperbarna cikk lesz.

Az arc sminkjébe igazából a kezdésnél nem volt befolyása a szemsmink színének, csak a végén.  Kezdésképpen a Clinique Pore Refining Solutions Stay-Matte-Hydratatort használtam, ami ugyan nem hidratál, de mattít rendesen. Erre jött a Make Up For Ever HD High Definition Elixir, amitől a foszló hámok eltűnését remélem.
Alapozáshoz a Bobbi Brown Skin mintáját használtam a Cool Beige színben. Az alapozót egyre jobban szeretem, de ennél nekem rózsaszínesebb fog kelleni. Pedig annyira szerettem volna egy Bobbi alapozót. Alapozáshoz a Zoeva 103-as ferde alapozó ecsetét használtam.  Korrektor csak szem alá kellett és ez a számomra még új MAC Pro Longwear Concealer lett, amit a Bőszecset 6912-es egészen nagy korrektorecsetével oszlattam el, és egy pindurka került a homlok közepére.
Jöhetnek a porok. Először púder a Zoeva 106-os ecsetével az Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Makeup. Almácskákra a Bőszecsettel a Kell a Púder Nature megnevezésű pirosítója (nem szoktam használni a színe miatt). Végül pedig a kontúr a Kat Von D Light & Shade paletta, aminek most szokatlan módon a meleg barna színét használtam a „Subconscioust” a Zoeva 109-es ecsetével. A világosítást az „Incid” szín intézte a Zoeva 105-ös ecsetével. Na ez az a rész, ahol az arc sminkjét direkt a szem meleg színéhez igazítottam.
Szemek fognak következni. Amíg az Etude House Proof 10 szemhéjalapozója száradt kicsinosítottam a szemöldökömet. A MAC Fluidline Brow Gelcremet használtam Dirty blode árnyalatban a Zoeva 312-es ecsetével. Később szemfestékkel még átmentem rajta egyszer Real Techniques ecsetkével.
A cél ugye egy jó meleg színkombó volt, amihez a tökéletes szín szerintem a „fire” névre hallgató a Stila „ In the know” palettából. Ez a szín, amire azt gondoltam, hogy sosem fogok hozzányúlni, most meg oda vagyok érte (tudom, hogy nem a színem). Jó kis téglaszín, amit a Real Techniques nagy pufi ecsetével, a deluxe crease brush-sal mindenhova feltettem a szememre és a környékére. Satírozgattam, satírozgattam, de végül a Bőszecset satírozó CB 6314-es ecsetével egy kis „clay” színt, ami közel bőrszín azért még bevetettem. Mélyítő vonalba az „earth, a sötétbarna került a Zoeva 228-as ecsetével. És persze megint egy alapos satírozás.
Két szemceruzát használtam ehhez a sminkhez a Pixitől, egyik a sötétebb a CopperGlow a másik a világos pedig az OysterGlow. A rezes színből tettem egy keveset alulra és felülre a pillatőbe, de csak középtől. Ez a cerka nagyon puha, már néha talán túlságosan is puha, mindig ecsettel dolgozom el. A Zoeva 226-os ecsete kiváló volt alulra és felülre is, egy kis plusz „fire” színt azért tettem a ceruzára a biztonság kedvéért.
A szemem külső sarkát, ami maszatka lett és a szemöldök alatt a Zoeva 230-as ecsetével és egy kis „air” színnel korrigáltam. Szemöldökcsontra egy leheletnyi „kitten” is került az In the light palettából.
Szempilla göndörítés után a Lancome Hypnose Doll Lashes mini spirálját használtam, amit azóta sem szerettem meg, nem is fogom, használgatom még egy ideig, aztán kihajítom.
Ajkakra a NARS Cruella, Velvet Matte Lip Pencil nevű ceruzája került, ami szép és kényelmes, de egy hamburger elfogyasztása közben ő maga is elfogyott.
Utolsó lépés a Smashbox Photo Finish Primer Water fújkálója, amitől talán tényleg szebb lettem.
Te jó ég, ez összesen 30 cucc. De most komolyan, szerintetek ez túlzás, vagy még nem? Nyílván posztot írni 5 termékes sminkről nem fogok, de most mintha megijedtem volna.
A madárról még lesz szó a jövőben
Kereskedők
Most nem veszem külön az outfit részt, csak úgy nagyjából fussuk át a miérteket. Meleg sminkhez elővettem az egyetlen barna felsőmet, ami kicsit denevér ujjú, és végtelenül egyszerű. Alulra a miniszoknya és barna harisnya kombó került.
Churchill
A csizma a Deichmannból van, és háromszor lett visszaragasztva a sarka. Van benne zselés talpbetét, így kényelmes, de ez lesz az utolsó szezona valószínűleg.
Az 1932-33-as ukrán éhezés emlékműve
A bőrkabinak is ez az uccsó esélye, mivel rövid, és nem hasznos. Vagi meg tetszik, de ha felfázok benne, az nem poén. Egyébként muzeális érték, 7-8 évvel ezelőttről, a Jeans Clubból. Ti még emlékeztek erre a boltra?
A ruhák együtt egyébként én vagyok, engem tükröznek, csak hát én megnőttem a cipellő meg megöregedett. A fülbevaló Vilniusból van, kis borostyán. Szép emlék.
Art Gallery of Alberta
Ilyen lennék meleg színekkel, meleg hajszínnel, meleg kontúrral, direktbe melegített szemöldökkel. Szerintem egész harmonikus lett a végeredmény.

Nektek mennyire jön be ez a meleg smink dolog?
Kívánni most is szabad! Csupa fül vagyok :)


6 megjegyzés:

  1. A blogodon latott sminkek kozul eddig ez tetszik legjobban. Gyakrabban ksierletezgethetnel a komfortzonadon kivul.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Milyen színre gondolnál mint kísérlet?

      Törlés
  2. Basszus...nincsenek szavak, magas minőségű, hihetetlen igényesen kidolgozott sminket láthatunk, amely méltó arra, hogy inspirálódjunk belőle-látod, mégiscsak vannak szavak, az első nagy megdöbbenés után! :D

    Ami a legmegdöbbentőbb, ezek a színek mesésen állnak neked! Én is azt látom, hogy ez a blog jelenlegi legszebb munkája.....sőt! Merész leszek, de ez annyira figyelemreméltóan tökély, hogy abszolút smink-kedvencem Mara munkáihoz merem hasonlítani, mert nála nézelődéskor szokott ekkora katarzis elkapni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szupercuki vagy, a mai nap után meg főleg majdnem elsírom magam :)
      Mara azért ennél mérföldekkel jobbat csinál, sosem merném magam hozzá hasonlítani, inkább példaképemként emlegetném. De azért köszönöm :)

      Törlés
  3. Először a rúzs tűnt fel (vagyis a ceruza), hű, milyen jó, aztán a szemöldököd. Nagyon jól állnak ezek a színek is! Ha már unod a hidegeket, nyugodtan használj ilyeneket! Nem tudom hogy lehet még fokozni, de egyre jobban tetszenek a sminkjeid.
    Azt hiszem nem a termékek száma a probléma, hanem ha túl sok időbe telik megcsinálni, már ha nincs rá megfelelő mennyiségű idő. Van, hogy egy nappali egyszerű valamit "dobok fel" az arcomra és lesz belőle 11 termék: szemránckrém, hidratáló, primer, bb krém, korrektor, szemhéjpúder, szempillafesték, szemöldökfesték, pirosító, fixáló púder, szájra valami. Ha ilyen komoly sminket szeretnék én is bizti minimum 20 db vackot kennék magamra.
    Ja, nem számoltam az eszközöket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a meleg a hajszíntől lesz jó, ha az eredeti hajszínem újra előbukkan már nem lesz ilyen harmónikus a látvány.
      Sietős napokon valamennyivel kevesebb az annyi, de nem nagyon szeretem ha nem látom késznek a sminket, mert valami hiányzik.

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány