2015. szeptember 21., hétfő

Kuka Kedd 4. hét



Negyedik hét a kidobások földjén, és még sehol sem vagyunk a célhoz képest.

Dolgok a fürdőből:
1. Lancome Teint Miracle alapozó egy nagyon sötét színben. Ez teljesen az én hibám, teszter nélkül, akciósan, csak úgy megvenni, hátha jó, nem szabad! Az állaga egyébként isteni, szépen fed de lehelet könnyű. Valamelyik dél-amerikai vagy indiai kolléganőmnek lehet, hogy jó lesz.
2. Physicians Formula Cashmere Wear Ultra-Smoothing Bronzer, Light Bronzer színben. Jajj nagyon kis cuki, de rájöttem, hogy nekem semmi közöm a bronzosítókhoz, és nekik sem kell hogy hozzám közük legyen. Azért mert mindenki a nap csókolta hatást isteni, még nekem nem kell. Csillámos, viszonylag tartós, praktikus, és jó darab.
3. Catrice Long Lasting Eye Pencil Waterproof zöld szemceruza. Ez nem fog, nem jön belőle ki a szín. 36 hónapon írnak rá, és kb. egy éves lehet, 95%-ban „teli”, de hát semmi színe. Engem ez a márka utál, ami másoknak bejön, az nálam totál nem működik.
Ennek a macskának annyira jól állnak a sminkcuccok
Dolgok a gardróbból:
1. Szeretem a feketét, és a csipkét, együtt a kettőt a legjobban. Viszont ezt a felsőt is kihízta a keblem. Húzogathatom én bárhogy ez nem lesz jó sehogy.
2. Szürke csíkos rövidnadrág, ami olyan jól megbújt a szekrényben, hogy augusztus végén vettem észre, hogy van, de minek. Nem szépítem, szarul áll.
3. Vékony kabát még a Jeans Clubból, hú az mikor bezárt már. Ha felveszem, és nem mozgok nem para, de ne kelljen megemelni a karom, vagy bármit csinálni. Nem szívesen veszem fel, tehát nem kell!
Ennyi lett volna mára, és ma jó voltam, mert már ki is néztem mik lesznek a következőek.

Nálatok mi a helyzet? Mi a mai áldozat?


6 megjegyzés:

  1. Pedig az a kis kabát szuper, kár érte:(
    Én majd októberben szedem össze magam egy elfogyott bejegyzéshez....annyi van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Decemberben lesz elfogyott bejegyzés nálam is, egy egész év terméséről.
      Ezek a kuka keddes cuccok sosem fogynának el, és a szemcerka még esélyes egy nem vált be posztra is.
      A kabinál lesznek még szebbek, is, csak már kinőttem, jó ég nőni 26 évesen :) nem egy normális dolog, Fáj érte a szívem, de erősnek kell lenni!

      Törlés
  2. Én most lapítok, mint sz*r a gazban, de számtalan mentséget tudok felsorakoztatni, pl: ami sminkcuccom szorgos szelektálás után maradt, azt már el fogom tudni használni valamikor, ruhák esetében: nyári cuccot nem szelektálok, majd jövőre, a jelenlegi téli divat nem tetszik, egy értelmes, megvenni való holmit sem láttam az üzletekben, így az ezeréves felsők kabát alatt még elmennek! :)

    Ez a Jeans Club-os kabátkaügy ismerős!
    Több inget, blúzt vettem már náluk, és elképesztő, mennyire szűkre/egyenes vonalúra szabják a karöltőket! Tipikus Jeans Club-betegség szerintem, a ffi ingeknél is tapasztaltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt, hogy nem találok olyat, amiért pénzt adnék átélem. Egyszerűpólókból meg van egy csomó, most csak azért nem veszek egy 20-dikat, hogy legyen. Nem is értem itt a boltokat, vannak ruhák 16 éveseknek, és van ruha az irodában, puccos helyen dolgozóknak, átmenet pedig alig :(

      Jeans Clubból nem sok dolgom van/volt, odahaza turis voltam nagyon, egyedibbek és persze olcsóbbak is. Azért szerintem hiányzik a kínálatból, olyan már divatos de még nem drága típus volt.

      Törlés
  3. A Jeans Club ruhákkal én is sokszor jártam úgy, mint Bandita:
    én abszolút nőies (homokóra) alkat vagyok, nem voltak jók rám az egyenes vonalú cuccok.
    A "kinőttem" a felsőt dolog is ismerős: van több csini blúzom, amit most már csak úgy tudok hordani, hogy veszek alá egy bandázs, ami takarja a cicim, mert nem tudom rajta összegombolni... Tavalyelőtt egy új fogamzásgátlótól megnőttek a "Lányok" - engem zavart nagyon, a pasi persze nem bánta :)
    Én épp ma reggel kiselejteztem egy MUA pirosítót, amit nem sokszor használtam, valahogy nem az én színem. Néhány hete pedig egy egész doboznyi sminkcuccot és körömlakkot szanáltam ki, ráfért már a sminkes fiókomra a selejtezés...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ingeket már Magyarországon is úgy hordtam, hogy top és az ing csak mell alattig gonbolva. Ez van akinek bejön, van aki meg trógernek gondolja, szerintem menő. Nem tudom, hogy a tabitól nőttek-e a keblek vagy az amerikai kaja mínőségétől, de törhetem a fejemet rendesen, hogy mi jó rám. Persze a férj nem bánja nálam sem.
      Körömlakkok között nekem is szét kell majd nézni, főleg, hogy törik a körmöm, nem is nagyon használom őket. Nálam van olyan, ami nincs egy éves és szétvált, pedig nem kétfilléres darab :(
      A fiókos tárolás nagyon veszélyes, gyorsan hátra tudnak kerülni a cuccok, és ott is maradnak jó ideig :)

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány