2015. szeptember 22., kedd

Zsákmány, Sephora, MAC, The Body Shop, Clinique


Már milyen régen ígértem a zsákmányos bejegyzést, most jött el az ideje. Van, amit egyből bevettem, és már van róla első benyomásom, de persze vannak olyan dolgok is, amik még várják a használatba vételt.

A célterület a Southgate pláza volt, és ruhákat kellett volna vennem. Egyetlen ruha sem lett a dologból, azt sokkal macerásabb találni.
Rögtön hazaérés után birtokba vették a cicák a dolgokat. a szürke a Sephorás csomagolóanyagot a fekete a zacsit
Pár régebbi, de viszonylag új cuccot is most említek meg, mivel külön tesztet nem hiszem, hogy kapni fognak.

Első megálló, a Sephora volt, aminek egyik célja a Bobbi Brown Skin alapozó kismennyiségű beszerzése volt a másik a Kat Von D Shade &Light kontúrpaletta és a 24 színű új szemhéjpúder paletta, a Mi Vida Loca Remix Eyeshadow Palette. Az alapozó minta meg is van, és azt kell, hogy mondjam, igencsak jóban vagyunk, de ez még nem egy eldöntött történet. A szemhéjpúder paletta csak október közepétől lesz a boltban. A kontúrozásra való termékeket végigbogarásztam a honlapjukon, de úgy álltam az eladólány elé, hogy nincs konkrét döntésem. Krémesből csak sötét és sárga van, pedig az jobb lenne. Ez a Kat Von D Shade & Light Contour Palette névre hallgató paletta a legjobb választás, még úgy is, hogy kapásból a jobb oldali világos és sötét szín számomra használhatatlan. A világos színek nem rosszak, de lehetnének világosabbak. A sötét színek hasznosak, tényleg látszik a különbség, a férj is látja, de én nem vagyok elájulva. Főleg nem 55 CAD-ért (12’000 forint). Én ennél kevésbé poroló és jobban satírozható dologra számítottam, aztán persze lehet jobb lesz a viszonyunk. Egy csomó dolgot nem szeretek elsőre, olyan kis utálatos vagyok.
A másik, ami nem volt cél csak úgy megtetszett a Too Faced Melted hosszantartó ajakszínezője volt, tisztes nevén Melted Liquified Long Wear Lipstick Melted Fig színben. A megtetszés oka az volt, hogy én még nem próbáltam ilyen szivacsos végű szájra valót. Olyan, mint a cipőápoló, aminek szivacs van a végén, de persze nem fekete az anyag.
Sephorából van korábbról az Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomadéja Ash Brown színben. Ez a mostani hajamhoz még nem okés, de a hajam hozzá fog idomulni. Korábban a MAC Fluidline Gelcreme szemöldöktrutyiját használtam, tehát az ecsetes használat nem újdonság. Viszont az ABH terméke sokkal kevésbé kenhető, mint a MAC. Anastasia előnye a rengeteg szín, és hogy van vörös és sárga pigmentektől mentes terméke, de hiába a szép szín, ha kemény (nem kemény, csak keményke) az anyag. Szerintem ez a viszony is lesz még jobb, de jelenleg egy túlértékelt dolognak tartom. Legjobb ecset hozzá a Zoeva 312-es pici ferde.
Szintén korábbról származik a Smashbox spiccelős Primer Water névre hallgató fixáló vize. A történet ott kezdődik, hogy ez a legkevésbé rossz összetételű fixáló spriccelős dolog, amit be tudtam szerezni, de ettől még nem szép az összetevő listája. A hatását szeretem, a púdert jól beleépíti a bőrbe, de szeszize van és fújkálás után nem szabad levegőt venni.
Volt még innen egy elcsábulásom, a Ciaté márka kék szempillaspirálja a Lash Lights Luminous Lash Tip Colour, amit csak azért kellett megvenni, mert pofátlanul olcsó volt. A keféje tök más, mint egy sima spirálnak, ilyen kis lapított, és a két oldal különböző. Kék pillákat lehet vele csinálni, szépeket. Jövőre majd lilát veszek, de egyszerre egy elég, úgyis csak fél évig tartom meg max.
Következő állomás a MAC volt, a cuki kutyusok ott vannak az üvegeiken. Korábban kinézett korrektorért mentem. Ez a Pro Longwear Concealer (NW15), amit azóta csak az egekig dicsérni tudok. Az első szempont az volt, hogy ne szivacsos applikátoros legyen, ami érintkezik mindenfélékkel. Ez a kis üvegcse higiénikus, viszont üveg, amit nem szeretek, de hát minden nem jöhet össze egyszerre. Tényleg nagyon szeretem, hogy pumpás, de eleinte csak óvatosan, hogy ne történjen túladagolási baleset. Az anyag benne remek, szépen frissíti a tekintetemet, nem csinál ráncokat, eddig nem tapasztaltam, hogy szárítana. Egyszerűen tökéletes.
A The Body Shopba véletlenül akadtam bele, volt egy nagy tábla, hogy minden sminktermékre, (ami nem új) 50% akció van.  Ezen felbuzdulva vettem két (Colour Crush 240 és 335) rúzst 7 dollárért darabját és egy szájceruzát. Jól meg is lepődtem, amikor Krémmánián a rúzs ára 3500 forint körül volt. Mind a két színt szeretem, bár a rózsaszínt azért szokni kell, nem vagyok az a rózsaszín típus (de nyitni kell az új dolgok felé). Ami jó bennük, hogy az a nem kell hozzá ügyesség, ceruza, ecset, még tükör sem nagyon típusúak. Ez melóban ebéd után jól jön, ott nincs lehetőségem cicózni a számmal. A ceruzát (04 Lip liner shade: Mauve Berry) még nem használtam, de eljön az ideje neki is.
A The Body Shop vízálló szemfestéket is lemosó kamillás sminklemosójáról (Camomile Waterproof Eye & Lip Make-Up Remover) az internet ódákat zeng, és mivel az összetevői szépek, gondoltam kipróbálom majd. Még az előzőt fogyasztom el, így őt még nem nyitottam ki.

 Az utolsó megálló a The Hudson’s Bay Company volt, az a régi módi áruház újragondolva, mint amik Párizsban is vannak. Akciósan szoktak itt lenni nagyon olcsón jó ruhák. Ruhát itt sem találtam, viszont belefutottam egy Clinique ajándék neszeszer akcióba. Erre már régen vártam, olyan Clinique listám van, hogy na, de mindig csak akkor veszek valamit, ha van csomag. 31 dollárért kell vásárolni az ajándékcsomagért, és persze a legtöbb dolog 26-30 dollár, hogy két dolgot kelljen venni, vagy egy erősen drágát. Elsőre a City Block Sheer SPF 25-ös fényvédő és Moisture Surge Face Spray jött haza. Éjszakai krémen még gondolkozom. A fényvédőt már minden blogger bemutatta, mindenki dicsérte, gondoltam, ha mindenkinek bevált nekem is jó lesz. A spriccelős cumó, a Moisture Surge spré télre kell igazán, amikor kivan a bőröm a mínusz 20 foktól, a légbefúvós fűtéstől és a 0 páratartalomtól. Remélem, hogy többet tud a valóságban is, mint egy sima vizet spriccelő flakon, és tényleg smink fölé is jó lesz.

Jön az ajándékcsomag sok hasznos dologgal. Liquid Facial Soap, Mild, ilyenem mintha már lett volna, és akkor egy győzött meg a gyengédségéről, de majd most újra megpróbálkozunk egymással.
A kis fehér tégelyes krém az Even Better Skin Tone Corrcting Moisturizer SPF 20-as krém. Rá kíváncsi vagyok, hogy mit tud. Elsőre egy fehér krém, ami nem egy könnyű darabnak tűnik. Azt ígéri, hogy ettől majd halványodnak a foltjaim, hát ebben nagyon bízom, mert attól, hogy alapozóval nem látszanak, még vannak sajnos.
Clinique Smart Custom Repair Serum, amit majd orcákra fogok használni, ahol vannak lukak, pöttyök és megpattant ér is. 19 000 forintért tuti életemben nem venném meg Magyarországon.
A következő az életem kedvenc spirálja, amiért visszajárok a Clinique-hez, szerintem életem végéig, ez a High Impact Mascara, és mindenképpen ez a kicsi kiszerelés. Azért, hogy ebből legyen egy ajcsi már megéri megvenni egy másik dolgot a Clinique-től. Szép különálló pillákat csinál, természetesnek tűnőeket.
Kaptam még egy Blended Face Powder névre hallgató púdert a 20 Invisible Blend színben, rá is nagyon kíváncsi vagyok, de rá várnom kell, mert azt hiszem, 5 másik van éppen nyitva.
Az utolsó a listában egy rúzs, aminek a színe közel sem az enyém (világosabb, mint aminek látszik). Long Last Soft Matte Lipstick a Matte Peony színben, ami egy rikító korall talán. Szerintem ezt a rúzst kisorsolom, mert annak nincs értelme, hogy egyszer használom, aztán majd megromlik. Akinek tetszik ez a szín kommentben jelentkezzen!
Mert egy zacsi nem elég
Ezek lettek volna az új dolgok. és most egy ideig nincs vásárlás, mert halálosan meg lettem fenyegetve, hogy nem lesz ez így jó. Ettől függetlenül persze nyugodtan írjátok meg, ha van valami olyan termék, amire kíváncsiak vagytok, de Magyarországon nem elérhető, és rákukkantok szívesen. Remélem hasznos voltam.

Amire részletesen is kíváncsiak vagytok, írjátok meg!
Juhhé, ez megvan


7 megjegyzés:

  1. Hű, de jó cuccok, engem szinte minden érdekel, de főleg Kat Von D, a TF Melted és a Clinique-es dolgok. :)

    VálaszTörlés
  2. Ismerős termékeket látok Nálad is! :) pedig pont írni akartam, hogy milyen szuper már, hogy a Clinique-ben ilyen színt adnak nálatok, mert itthon mindig vmi béna barna jár a csomaghoz, sztem pont az, amit biztosan senki sem visz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jah és a Mac korrektort sosem mertem nagyban megvenni, mert biztos voltam benne, hogy szétszárítja a bőrömet. De annyian írják, hogy szuper, hogy lehet nekem is ki kell most már próbálom... :)

      Törlés
    2. Valaki súgott :)
      Itt mindíg más rúzsok szoktak a csomagban lenni, meg úgy acsomag is elég különböző dolgokat tartalmaz szerencsére. Csomag nélkül nem is szoktam semmit venni.
      Még a szárító hatását nem tudom sem megerősíteni, sem cáfolni a korrektornak, de hamarosan kiderül.

      Törlés
  3. Engem is a kontúr paletta érdekelne...*-*
    Amúgy mindenhol máshol brutál TBS akció van...csak itthon nincs :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kontúrozok ezerrel :) bár képeken annyira nem látszik jól :(

      Karácsony után vettem olcsón TBS cuccokat, amiket karácsonyosra csomagoltak és nem fogyott el. Jönnek a Glamour napok, olcsóság lesz ezerrel :)

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány