2015. szeptember 28., hétfő

Kuka Kedd 5. hét

Elkövetkezett az ötödik hét. Ezt már októberhez veszem, valamiért egy hónap nálam négy hét.
A következő négy hétben a felsők fognak következni. A blézerekhez nincs szívem még nyúlni, nem mintha bármire is használnám szegénykéket. Összefoglalóan az októberben kikerülőket szerettem, a legtöbbjük különleges darab. Az idők változnak, én is változok, ők meg mennek.

A szekrényből:
1. Szürkésbarna felső. Előnye, hogy a vállán pufisra húzott, ettől szélesebbnek tűnik a vállam, hátránya, hát szerintem látszik, olyan mintha a melleim meg akarnának fulladni. Próbáltam ezt már többféle cicifix-szel, nem az tehet róla.
2. Szürke csíkos ing. Nem tudom mikor túrtam ki, de az tuti, hogy 2011 őszén ez volt rajtam állásinterjún (felvettek). Már régóta toppal és kigombolva hordtam. A mostani munkámhoz ez az anyag nem jó, illetve ez a szürke az, amin jól meglátszik az izzadság. Kizárólag légkondis mozgásszegény munkához való.
3. Ing a turiból, ami egyébként Marks & Spencer márkájú. Ez olyan szafari jellegű valami lenne, ha nem lenne gyűrött. Sosem tudtam kivasalni olyan az anyaga. Hülyén néz ki a mell oldalán az a behúzás, ez a legnagyobb bajom. Szóval ő most távozik.
Nagyon hülye fejet vágok, ésnem tartom függőlegesen a fejemet, mint valami női Mr. Bean

A sminkcuccok vegyesek lesznek, most nincs bennük semmi közös azon kívül, hogy nincs rájuk szükségem.
1. Coastal Scents Relevated paletta minta. Mint látszik ki sem nyitottam, mert ezek a színek nem nagyon érdekeltek, főleg nem 252 szín mellett.
2. Essence szempillaspirál kék színben, ami mindenki másnak csodásan működött, csak nálam nem. Sosem volt ez jó, fekete spirállal nem látszott, magában meg semmivel nem lettek nagyobbak a pillák, de legalább kicsit kékek.
3. MAC Studio Fix SPF 15-ös alapozó, ami sötét, sárga, és még ha keverem is jó színűre, akkor is úgy szétszárítja az arcomat, hogy estére úgy nézek ki vele, mint a gyerek, aki wc papírból öltözött be múmiának Halloweenre.

Ez lett volna az ötödik hét. Semmi különös, csak pár cucc a „kukában”, ami egy cipősdoboz.

Nálatok mizu?
Ugye nem sunnyogjátok el a selejtezést?


10 megjegyzés:

  1. A hétvégén pakoltam el a nyári ruhákat és elővettem a télieket, ennek keretében leselejteztem néhány ruhát: egy szatyornyi nadrágot hoztam a kollégáaknak válogatásra, miel szerencsésen kifogytam belőlük, egy másik szatyrot pedig a ruhagyűjtő konténerbe viszek délután, hátha valaki rászoruló hasznosítani tudja majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon rendes tőled :) Kollégáknak és a szegényeknek adni is egy jó dolog, ugyanígy fogok cselekedni.

      Törlés
  2. Szia! A MAC Studio Fix milyen árnyalat? Ha esetleg nem sajnálod a postára a pént én szívesen elcserélem veled

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! NC 20. Elküldöm szívesen, bár hogy egyben marad e kérdéses. Az eredeti rendes kupakja nincs meg,csak a pumpás tetőizé.

      Törlés
  3. Nekem a lila spirál van meg, ami nagyon jól működik szerencsére, kár, hogy neked a kék nem vált be :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Van egy gyanum, hogy valaki kinyitotta, annak ellenére, hogy a leghátsót vettem meg. Á nekem ez az Essence nem sznobságból, de valahogy egyik termékük sem jött be. Rólam elpárolognak a szemfestékeik is.

      Törlés
  4. Hát én biza elmismásoltam a selejtezést mostanában, legalább is a rendszeres keddi kuka-napot.
    Voltak kidobott, vagy elajándékozott holmik, illetve olyan, ami még nem kelt útra, mert gyűlik (gyerekruha).
    Kiselejteztem pont ma a minta-gyűjteményt: ami megráncosodott, vagy rég ott állt már, repült. Kiraktam az egyik ruhaszárító izét, aminek az egyik rúdja ragasztóval volt összefixálva. Már utáltam. Veszek másikat, mert 2 kell, de addig elleszek egyel is. Egy Avonos rúzs került még szemétbe. A DW Light alapozómat nézegettem, hogy megváljak-e tőle. Bevallom elmúlt 2 éves, de a fele sem fogyott el. A színe újra jó (nyári arcszín elmúlt), de alig használom. Drága dolog volt. Szerintetek tanuljon meg repülni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú én nem tudnám kidobni. A 2 év még nem gáz, ezek 2-3 évig simán jók, de azért óvatosan, ha van valami szaga, akkor reppencs.
      A MAC púdert sem tudom kitenni, pedig olyan sötét nemigen leszek mostanában

      Törlés
  5. Szia! Coastal Scents Relevated paletta esetleg meg van még? Illetve a 7. hetiből a Real Techniques Pointed foundation brush? Ha esetleg meglennének engem nagyon érdekelne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs meg a paletta. Az ecset megvan még, de a postaköltség innen majdnem annyiba kerül, mintha rendelsz egy négyes szerret iHerbről. Persze ettől még nyitott vagyok :)
      http://www.iherb.com/Real-Techniques-by-Samantha-Chapman-Your-Base-Flawless-Core-Collection-4-Brushes-Case/41367

      Törlés

Archívum

Címkék

7 dolog A England A nyuszi fontosabb A világ dolgai Ajakápolás Alapanyagok Alapozó Alba botanica Állat Amazon Anastasia Beverly Hills Andalou naturals Anya Arany Arcápolás Arcpermet Arctisztítás Aromaleigh Avalon Organics Avéne Banila Co. Barbara Hofmann bareMinerls Barna Baviphat BB krém bDellium Tools BeautyBlender BECCA Bellápierre benefit Bevásárlás Biobolt Bioré Biosilk Bite BlackMoon Blog Bobbi Brown Bolt Bordó Boscia Bőszecset Bronzosító Budapest Burt's Bees By Nature Cargo China Glaze Ciaté Cica Cipő Clarisonic Clinique Colors by llarowe Coloured Raine ColourPop Cozzette Cruelty free Cupcake Polish Csacsogós Csütörtök Díj Divat DIY Dose os Colors EBay Ecset Ecsetmosás Edmonton Ékszer Elektromos Elérhetőségek Elfogytak Elizabeth Arden Én Érdekes Essie Estée Lauder Etude House Fátyolmaszk Fényvédő Fésű Fogápolás Fogkrém Folyékony rúzs Fonás Forever Flawles Fresh Frizura Fun Fun Lacquer Gabriel Glitter Goodal Gosh Gyerek Haj Hajfesték Hajfestés Hajlakk Hakuhodo Hámlasztó Havi_kedvencek Highlighter Hogyan lettem én dolgozó ember? Holika Holika ILNP Inglot Innisfree IPSY It's skin Jeffre Star Joico Jolse Kaja Kanada Karácsony Kat Von D Kedvenc Kék Kell a Púder! Kellék Kenyér Kérdezz-felelek Készülj velem! Kezekre Kézkrém Kiegészítő Kísérlet Kismama Kollekció Kontúr Koreai Korrektor Költözés Köröm körömlakk Közlekedés Krém Kryolan Kuka Kedd L'occitane La Ritzy Lancome Laura Mercier Lemosó Lila Lime Crime Lit Cosm. London LookFantastic Lottó Lunatick Cosmetic Labs MAC Magánvélemény Magyarország Make Up For Ever Makeup Geek Maszk Meglepi doboz MELT Mindenapi társaim Mindenes Minimalista Missha Mitől lettem ma szebb? Morphe Muttart Conservatory Műszempilla Narancs NARS Natúr NCLA Nem jött be Neon Nexxus Notoriously Morbid Nyaralás Nyereményjáték NYX OCC OFRA Online rendelés OPI Óra Outfit Overtone Öltözködés Összehasonlítás Paletta Parlament Physicians Formula piCture pOlish Piercing Piros Pirosító Pixi Polished by KPT Powder Perfect Pretty Serious Cosmetics Primer Projekt Púder Radír Real Techniques REN Repülő Revlon Rica Rimmel ROC Rólam Rózsaszín Ruha Rúzs Sally Hansen Sampon Sárga Secret Key Sephora Shiseido Shu Uemura Sigma Skinfood Smashbox Smink Sminklemosó Sonia Kashuk Southgate Mall SPF Stila Sugarpill Sukin Suva Beauty Szájceruza Szájfény Szájravalók Szappan Szárazsampon Szemceruza Személyes Szemfesték Szemhéjalap Szemkörnyékápoló Szemöldök Szemöldökceruza Szempilla Szempillaspirál Szivacs Szürke TAG Tárolás Tarte Táska Tél Testápolás Testradír Testre Teszt The Body Shop the SEAM theBalm TinkeldT Tonik TonyMoly Too Faced Unboxing Urban Decay Uriage Utazás Utcakép Ünnep Városnézés Vásárlós Vasárnap Vattakorong Vegán Vendégposzt Vichy Video Vitamin Webshop WEM Yamuna Youtube YPSY Yves Rocher Z paletta Zenzero Zero Waste Ziaja Zoeva Zöld Zsákmány